Volvo 7700a
Chciałbym powrocic do temtu dostaw autobusów marki Volvo do Gdyni. Co roku do Gdyni przyjeżdżały dwa nowe Volva, w tym roku nie przyjedzie żaden, co mnie w sumie bardzo cieszy. Z tego co sie dowiedziałem PKM Gdynia już od dłuzszego czasu chce skączyc z dostawami Volvo jednakże nie chciało zerwać przetargu który opiewał na kilka sztuk (nie wiem dokładnie ile), wiązałoby sie to z dość duzymi kosztami Niewykluczone, że PKM chce teraz zainwestować w MAN-y wszystko okaze się w 2006 roku, a może troche później
P.S chciałbym podkreslić, że nie sa to pewne informacje, a raczej spekulacje.
P.S chciałbym podkreslić, że nie sa to pewne informacje, a raczej spekulacje.
Zapewne chodzi o słaby silnik i duże spalanie paliwa (teoretycznie, a praktycznie to kto wie).voy pisze:A z jakiego powodu (w sumie pytanie retoryczne ale może jest coś czego ja nie wiem) chcą z Volv zrezygnować?
[ Dodano: 2005-02-14, 22:11 ]
Jeżeli chodzi o PKM to:Tommy pisze:Ile Volvo aktualnie jeździ w Gdyn<font color=red><b>ii</b></font> ?
7000/7700 - 5 sztuk
7000A/7700A- 8 sztuk
RAZEM - 13 sztuk
<b>pozatym</b>, Ornowski Travel:
7000 - 3 sztuki
(wygląda na to, że Ornowski bedzie dalej inwestował w Volvo)
Nie wiem czy się sparzyli, ale ostatnie zakupy mogą dowodzić tego, iż stawiają na Volvo.J-31 pisze:Uważasz, że się "sparzyli" na tej Scanii i dlatego wybierają np. Volvo ?
1) Nowe Volvo 7000 (z klimatyzacją)
2) 2 Volva (niestety nie wiem jakie dokładnie ponieważ ich nie widziałem) w każdym bądź razie są używane.
Zapowiada się na inwestycje w Volvo Nie do końca mnie to cieszy, ale w ostateczności lepsze to od Scani i Jelcza
Mniej wiecej tak to wygląda. Według mnie Scania jest "reliktem" bardzo daleko w tyle za pozostałymi autobusami Oczywiście jest to tylko moje zdanie, każdy może myśleć inaczej, ale ja właśnie tak ją traktuje. Może gdyby te drzwi tak nie piszczały, popracowaliby nad plastikami w środku, które strasznie skwierczą, może byłoby lepiej... Co do tego, że Ornowski wybiera Volvo, może to być związane z tym, że poza autobusami ma ciężarówki, które w większość noszą znaczek VolvoJ-31 pisze:Ok. Dzięki. Czyli Scania wcale nie jest taka "super" - szkoda.
A skoro preferują Volvo, tzn. że wybierają "mniejsze zło"...
Gdybym był na miejscu Ornowskiego to bm postapił tak samo, jakbym miał wybierać między Volvo a Scania to bez wachania wybrałbym Volvo.
Innym tematem są ciężarówki którymi też się bardzo interesuje, to zarówno Volvo FH16 jak i Scania R bardzo mi sie podobają, ale wybrałbym............ nie wiem, kupiłbym Man-a TGA, żebym nie miał wyzutów sumienia
Innym tematem są ciężarówki którymi też się bardzo interesuje, to zarówno Volvo FH16 jak i Scania R bardzo mi sie podobają, ale wybrałbym............ nie wiem, kupiłbym Man-a TGA, żebym nie miał wyzutów sumienia
Ok. Całkiem słusznie.0405NE pisze:Gdybym był na miejscu Ornowskiego to bm postapił tak samo, jakbym miał wybierać między Volvo a Scania to bez wachania wybrałbym Volvo.
Innym tematem są ciężarówki którymi też się bardzo interesuje, to zarówno Volvo FH16 jak i Scania R bardzo mi sie podobają, ale wybrałbym............ nie wiem, kupiłbym Man-a TGA, żebym nie miał wyzutów sumienia
Pozostańmy jednak w temacie autobusów. Czy "Ornowski-Travel" planuje jakieś zakupy autobusów Volvo w najbliższym czasie ?
A co im konkretnie dolega? Może wypowie się któryś z kol. z Gdyni? Wrocławskie Neoplany ze Szwecji , które sa obecnie w DLA poza ciągłymi problemami z systemem zamykania drzwi, trzymają się dobrze, a silnik ...miodzio i malinka Natomiast co do starych Volvo to trudno mi powiedziec, póki co jeszcze nie sa takie stare, a te Jelcze M180 trzymają się bardzo dobrze. O 7000a jak się trzymają, podyskutujemy więc za kilka lat0405NE pisze:Taaa szczególnie stare Neoplany z Niemiec