Volvo 7700a
A co im konkretnie dolega? Może wypowie się któryś z kol. z Gdyni? Wrocławskie Neoplany ze Szwecji , które sa obecnie w DLA poza ciągłymi problemami z systemem zamykania drzwi, trzymają się dobrze, a silnik ...miodzio i malinka Natomiast co do starych Volvo to trudno mi powiedziec, póki co jeszcze nie sa takie stare, a te Jelcze M180 trzymają się bardzo dobrze. O 7000a jak się trzymają, podyskutujemy więc za kilka lat0405NE pisze:Taaa szczególnie stare Neoplany z Niemiec
Tak , był to jeden z najnowszych...Po tym wypadku ślad po nim zaginął.J-31 pisze:A czy to był 7700A z ostatniej dostawy ?Inspektor pisze:U Volvo dobrze, po staremu. Martwi mnie tylko to, co się dziaje z tym autobusem który w lipcu miał zderzenie z tramwajem, o czym pisałem szerzej w innym dziale na forum...nadal go nie widze na linii. Jego nr. tab. #8118.
Ostatnio zmieniony 2005-10-10, 14:24 przez Inspektor, łącznie zmieniany 1 raz.
Tyle że wg. mnie to już trochę za długo trwa, serwis Volvo jest przecież we Wrocławiu, więc wszystko jest na miejscu.J-31 pisze:Hmmm. To szkoda, pewnie trafił do serwisu producenta i go tam... klepią.... maskę mu klepią... :smile2:
Dzieje się, wszystko w pozytywnym znaczeniu Ostatnio nic nie moge im zarzucić, drzwi przy zamykaniu nie traskają, nie szkrzypią na zakrętach, nie piszczą hamulce, nawet te ich siedzenia jakby się wygodniejsze stały...J-31 pisze:A jak pozostałe ? Nie trzeszczą, nie piszczą ? Naprawdę nic się z nimi nie dzieje ? :smile2:
Oooo. To znaczy, że to są rzeczywiście trwałe pojazdy ? Ile one mają ? Rok, czy mniej ?Inspektor pisze:Dzieje się, wszystko w pozytywnym znaczeniu Ostatnio nic nie moge im zarzucić, drzwi przy zamykaniu nie traskają, nie szkrzypią na zakrętach, nie piszczą hamulce, nawet te ich siedzenia jakby się wygodniejsze stały...
Warszawski MAN po zderzeniu z tramwajem to chyba z rok nie jeździł.Inspektor pisze:Tyle że wg. mnie to już trochę za długo trwa, serwis Volvo jest przecież we Wrocławiu, więc wszystko jest na miejscu.
Te starsze tak, co do nowszych modeli jest to wątpliwe, ale czas pokaże.A swoją droga, Volvo to rzeczywiście trwałe i dobre autobusy.
No tak, tylko wtedy to było jeszcze świeżo po wypadku, ale żeby do teraz tam był...Jessi pisze:Ostatnio widziałem tego volvo po wypadku w serwisie Volvo pod Długołęką koło Wrocławia. Było to w przed ostatnim tygodniu lipca. Na 99 % jestem pewien że to był on
[ Dodano: 2005-10-10, 21:09 ]
Czyżbyś był jasnowidzem?Panewniczanin pisze:Tyle co Volvo-Daby to 7000a nigdy nie dozyja
Tak na marginesie, to serwisu Volva nie ma we Wrocławiu, tylko znajduje się w Długołęce. We Wrocławiu jest fabryka, a ona już nie musi mieć wiele wspólnego z serwisem. A tak jeszcze, to pewnie największe problemy mają z podłogą. Zresztą jak podłoga nie będzie w najlepszym stanie to mało z tego będzie można zrobić. Ale nie martwmy się, autobus na pewno był ubezpiecozny i dostaną kaskę od ubezpieczyciela
Ostatnio zmieniony 2005-10-19, 10:03 przez Wilchelm, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie byłbym takie pewien tego, że dostaną kase od ubezpieczycielaWilchelm pisze:Tak na marginesie, to serwisu Volva nie ma we Wrocławiu, tylko znajduje się w Długołęce. We Wrocławiu jest fabryka, a ona już nie musi mieć wiele wspólnego z serwisem. A tak jeszcze, to pewnie największe problemy mają z podłogą. Zresztą jak podłoga nie będzie w najlepszym stanie to mało z tego będzie można zrobić. Ale nie martwmy się, autobus na pewno był ubezpiecozny i dostaną kaskę od ubezpieczyciela
P.S. Solaris dużo szybciej uwija się z naprawą powypadkową (przykład gdyński 1225)