B10MA
Nie był bym taki tego pewien... (Sprawdzane w Krakowskich warunkach)
Powiedzmy, że holujesz tym Volvem - Ikarusa... Jedzie sobie pod górę, gaz na maxa, nagle skrzynia bieg w górę... Efekt !? Zanim skrzynia uzna, że są za niskie obroty, Volvo zacznie się staczać... No chyba, że będzie posiadał blokadę skrzyni jak niektóre Airwolfy...
Powiedzmy, że holujesz tym Volvem - Ikarusa... Jedzie sobie pod górę, gaz na maxa, nagle skrzynia bieg w górę... Efekt !? Zanim skrzynia uzna, że są za niskie obroty, Volvo zacznie się staczać... No chyba, że będzie posiadał blokadę skrzyni jak niektóre Airwolfy...
Dałeś emotkę świadczącą o idiotyzmie sytuacjisiekierowy pisze:Czy ja mówię że się rozwali i że w tym jest coś głupiego? <b>poprostu</b> pierwszy taki.
To pod górkę będą jeździć z ręką na dźwigni pomocniczegoCoffee pisze:Powiedzmy, że holujesz tym Volvem - Ikarusa... Jedzie sobie pod górę, gaz na maxa, nagle skrzynia bieg w górę... Efekt !? Zanim skrzynia uzna, że są za niskie obroty, Volvo zacznie się staczać
Coffee pisze:Nie był bym taki tego pewien... (Sprawdzane w Krakowskich warunkach)
Powiedzmy, że holujesz tym Volvem - Ikarusa... Jedzie sobie pod górę, gaz na maxa, nagle skrzynia bieg w górę... Efekt !? Zanim skrzynia uzna, że są za niskie obroty, Volvo zacznie się staczać... No chyba, że będzie posiadał blokadę skrzyni jak niektóre Airwolfy...
co sprawdzane w krakowskich warunkach? gdzieś miał pogota z automatem w Krakowie?
blokady zakresów mają nie tylko Airwolfy, sprawa kolejna - przy wrzucie biegu na wyższy i automacie zblokowanym nic nie ma prawa się stoczyć przy pracującycm silniku, poza tym sama skrzynia nie myśli, więc tym bardziej uznać że za niskie obroty nie ma prawa
poza tym każdą skrzynię automatyczną z interpreterem programowym można zaprogramować i dać jej odpowiednie krzywe i zakresy -> zajmuje się tym komputer
po więcej informacji, przed pisaniem kolejnych bzdur na temat automatów, zapraszam do opracowań na temat układów sterujących przekładniami automatycznymi
Coffee pisze: weź sobie (powiedzmy) takie Ducato na automacie, jak jest w mojej pracy i zaczep sobie drugie takie na hol... I targaj go pod Górę Borkowską, albo Halszki...
nie wiem jakie ducato masz "w pracy"
co do holowania roboczego to zdarzało mi się mercedesem 124 w automacie kogoś ściągać i przy umięjętnym użyciu lewarka i pedału przyspieszenia nie było najmniejszego problemu
nadal więc uważam że bzdury piszesz
edit:
ponadto policz sobie masę uciętej cząści, do tego dodaj obciążenie 170 pasażerów -> tyle "siły" zaoszczędzone zostanie w pogotowiu względem poprzedniego wcielenia przy prawie pełnym załadunku -> śmiem twierdzić że ciężko będzie osiągnąć obciążenie porównywalne do poprzedniego maksymalnego zapełnienia, a przecież na linii autobusom nie zdarza sie staczać podczas podjazdów, jak tylko wsiądzie więcej pasażerów ]:->
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: B10MA
Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Transportu Publicznego w Bydgoszczy ma kolejny nabytek po Jelczu M11, Volvo B10MA #2459/459:
http://phototrans.pl/14,801883,0,Volvo_B10MA_2459.html
PS: Muzeum w Paterku ma krótkiego bydgoskiego Volvo B10Ble.
http://phototrans.pl/14,801883,0,Volvo_B10MA_2459.html
PS: Muzeum w Paterku ma krótkiego bydgoskiego Volvo B10Ble.