B10MA

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Volvo...
BF201

Post autor: BF201 »

Coffee pisze: weź sobie (powiedzmy) takie Ducato na automacie, jak jest w mojej pracy i zaczep sobie drugie takie na hol... I targaj go pod Górę Borkowską, albo Halszki...

nie wiem jakie ducato masz "w pracy"

co do holowania roboczego to zdarzało mi się mercedesem 124 w automacie kogoś ściągać i przy umięjętnym użyciu lewarka i pedału przyspieszenia nie było najmniejszego problemu

nadal więc uważam że bzdury piszesz


edit:
ponadto policz sobie masę uciętej cząści, do tego dodaj obciążenie 170 pasażerów -> tyle "siły" zaoszczędzone zostanie w pogotowiu względem poprzedniego wcielenia przy prawie pełnym załadunku -> śmiem twierdzić że ciężko będzie osiągnąć obciążenie porównywalne do poprzedniego maksymalnego zapełnienia, a przecież na linii autobusom nie zdarza sie staczać podczas podjazdów, jak tylko wsiądzie więcej pasażerów ]:->

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie »

Nurtuje mnie pewna kwestia - czy w autobusie wysokopodłogowym wznios podłogi nad osiami (wszystkimi!) można uznać za wadę/błąd ? Bo w B10MA tak właśnie jest.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Re: B10MA

Post autor: Marcin_558 »

Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Transportu Publicznego w Bydgoszczy ma kolejny nabytek po Jelczu M11, Volvo B10MA #2459/459:

http://phototrans.pl/14,801883,0,Volvo_B10MA_2459.html

PS: Muzeum w Paterku ma krótkiego bydgoskiego Volvo B10Ble.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volvo”