7700A
Przegubowy na 53 ? Dzisiaj owszem, krótki (3701) był na 53 ale żeby łamaniec ?Michał pisze:Ja dzisiaj jechałem 3703 na 51A. Silnik nie jest zły aczkolwiek wydaje mi się, że wcześniejsze Volva 7000 były cichsze. Widziałem również któregoś przeguba (nr.37x3 nie wiem czy na pewno bo nie zdążyłem zobaczyć) na 53.
Dziwne...
Z tego co widzę to przegubowce zaczynają się od 3740, tak by przynajmniej wychodziło po tablicach, poza tym jechałem dzisiaj długim 3742 na 81
Znalazłem jedno zdjęcie na stronie Urzędu Miasta Łodzi...J-31 pisze:A można prosić o jakieś fotki wnętrza któregoś z nowych 7700A ?
Oto link: http://www.uml.lodz.pl/index.php?menu2= ... =1&id=6329
Tak poza tym widziałem dziś przeguba 7700 na 78 do Aleksandrowa Łódzkiego...
I jeszcze ktoś się pytał, chyba J-31: co to są te 'bebechy'...? Wyczytałem, że to urządzenia chłodzące, czyli po prostu chłodnica...
Jestem nowy na forum i mam pytania:
Za co dostaje się pochwały i kto je może wystawiać?
Kiedy wzrośnie mój poziom doświadczenia?
Wiem, badziewne, ale nie mogę o tym znaleźć... Wyjaśni ktoś?
Pochwały dostaje się za posty, których treść wnosi coś bardzo ważnego lub niezwykle cennego do danego tematu. Pochwały daje autor tematu.barthezz_13 pisze:Za co dostaje się pochwały i kto je może wystawiać?
Pod tym linkiem Dowiesz się => topics1/rangi-vt2081.htmbarthezz_13 pisze:Kiedy wzrośnie mój poziom doświadczenia?
Dzięki, ale mam wrażenie, że to jest wnętrze solówki. Jej zdjęcie przesłał już Ozzy. A mnie chodziło o przegubbarthezz_13 pisze:Znalazłem jedno zdjęcie na stronie Urzędu Miasta Łodzi...
Ja dzisiaj śmigałem dwa kółka V7700A (3742) na 81. Ogólnie dostał go bardzo pozytywny kierowca który poprzednio jeździł którymś z V7000A. Z rozmowy z nim i obserwacji działania całej maszyny widzę że bardzo dużo rzeczy uległo poprawie np. jednolita przednia oś, dynamiczniejszy silnik, wydajniejsza wentylacja z dodatkowym nawiewem (taki śmiesznie dziurkowany sufit ) mniej telepiąca się kabina, ale także kilka rzeczy pogorszyło się względem wcześniejszej wersji np. w miejscu w którym w "starych" V7000 był przycisk otwierania drzwi teraz jest alarm który nieznośnie pipczy w kabinie. Na każdym przystanku ludzie naciskają alarm zamiast otwierania. Heh, trochę śmiechu z tego było ;]
Hmm.. dziesięć krótkich MB Citaro TD które trafią na Nowe Sady w zamian za sprzedane Many i Solarisy. Tyle
Hmm.. dziesięć krótkich MB Citaro TD które trafią na Nowe Sady w zamian za sprzedane Many i Solarisy. Tyle
Ooo... Czyli Volvo w końcu zdecydowało się na perforowany sufit ? Super. Tak jak pamiętam poprzednie wersje 7000, to panele sufitowe były pełne. No, ale Panowie, wg. mnie teraz w nowych 7700 i 7700A powinno być jednak ciut ciszej, ponieważ pełny sufit "odbija" dźwięki, a suft perforowany powinien był "pochłaniać" dźwiękiOZZY pisze:(taki śmiesznie dziurkowany sufit )
Oczywiście pytanie co jest nad sufitem i jak wyciszona jest pozostała część kabiny pasażerskiej, np. szafa silnika
Wy macie Volva 7700 z nowym, czy starym designem?bystrzak2000 pisze:We wrocławskich Volvach są wszystkie typy sufitów począwszy od pełnego, poprzez częściowo dziurkowany, aż do stosowanego obecnie całkowicie dziurawegoJ-31 pisze:Hmmm. No to nie wiem. Może to wina tego, że ja jechałem testerami. A te miały inaczej wykończone wnętrze
A tak przy okazji. Z własnych obserwacji i rozmów z kierowcami wynika że Łódzkie V7700/V7700A zostały wypuszczone na linie wybitnie na szybko.
Nie ma łączności z centralą (nie zamontowana) sterownik wyświetlaczy znajduje się na miejscu "łączności" przez co z miejsca kierowcy (sprawdzałem ) nie widać czasu przejazdu, dodatkowo np. w 3742 sterownik nie zlicza kilometrów a co z tego wynika nie ma zapowiedzi przystanków. W niektórych jeszcze nie ma "stojaczków" na numer brygady, do tego brak kapselków na przedniej osi.. ech
Ale sterowniki mają być przekładane, a wszystkie pozostałe "braki" będą sukcesywnie uzupełniane. Przez najbliższe 3 lata z V7700 nie powinno być żadnych większych problemów. Tyle właśnie trwa gwarancja na nie tak więc przez najbliższe 3 lata jest także pewność że będą one serwisowane w oparciu o oryginalne części.
No i najprzyjemniejsza rzecz. Dzięki "pełnej" osi z przodu (wcześniejsze modele Volvo w Łodzi miały niezależne przednie zawieszenie) przynajmniej częściowo zostanie wyeliminowane telepanie z przodu tak charakterystyczne dla naszych Volvo...
Nie ma łączności z centralą (nie zamontowana) sterownik wyświetlaczy znajduje się na miejscu "łączności" przez co z miejsca kierowcy (sprawdzałem ) nie widać czasu przejazdu, dodatkowo np. w 3742 sterownik nie zlicza kilometrów a co z tego wynika nie ma zapowiedzi przystanków. W niektórych jeszcze nie ma "stojaczków" na numer brygady, do tego brak kapselków na przedniej osi.. ech
Ale sterowniki mają być przekładane, a wszystkie pozostałe "braki" będą sukcesywnie uzupełniane. Przez najbliższe 3 lata z V7700 nie powinno być żadnych większych problemów. Tyle właśnie trwa gwarancja na nie tak więc przez najbliższe 3 lata jest także pewność że będą one serwisowane w oparciu o oryginalne części.
No i najprzyjemniejsza rzecz. Dzięki "pełnej" osi z przodu (wcześniejsze modele Volvo w Łodzi miały niezależne przednie zawieszenie) przynajmniej częściowo zostanie wyeliminowane telepanie z przodu tak charakterystyczne dla naszych Volvo...
Jeśli to jest pytanie do łodzian, to odpowiem za nich Siedzenie to Volvo-standard, czyli Ster 6MV, wyświetlacze i kasowniki, to niestety R&G MielecMKM Shadow pisze:Mam pytanie co do Waszych Volviaków, mianowicie jakie one mają zamontowane siedzenia (marka) i jakiej firmy są wyświetlacze i kasowniki ?
Na zdjęciach wydaje się wąskie, ale w rzeczywtostości miejsca jest dość sporo i spokojnie 2 osoby mogą stać obok siebieMKM Shadow pisze:PS. Po obejrzeniu wnętrza Volvo 7700A, stwierdzam, że mają dość ciasne przejście pomiędzy fotelami.
Jeszcze ze starym (9 sztuk dostaczonych latem zeszłego roku), ale wnętrze, poza zabudową wieży, jest dokładnie takie samobarthezz_13 pisze:Wy macie Volva 7700 z nowym, czy starym designem?
Kasowniki, wyświetlacze, sterowniki --> R&G
MPK Łódź stosuje obecnie tylko produkty tej firmy jeśli chodzi o wyżej wymienione elementy pojazdów. Wyjątek stanowią tutaj tylko Volva 7000 z zakresu 33xx.
Siedzenia --> Ster, model 6mv zarezerwowany dla produktów Volvo
A co do przejścia: co cóż, przy zastosowaniu tzw bliźniaków na tylnej osi, mostu portalowego napędowego i 100% LF trudno żeby było tam tyle miejsca co np. w Ikarusach.
Ale w rzeczywistości jest tam stosunkowo dużo miejsca...
Edit: Troszkę mnie bystrzak2000 wyprzedził
MPK Łódź stosuje obecnie tylko produkty tej firmy jeśli chodzi o wyżej wymienione elementy pojazdów. Wyjątek stanowią tutaj tylko Volva 7000 z zakresu 33xx.
Siedzenia --> Ster, model 6mv zarezerwowany dla produktów Volvo
A co do przejścia: co cóż, przy zastosowaniu tzw bliźniaków na tylnej osi, mostu portalowego napędowego i 100% LF trudno żeby było tam tyle miejsca co np. w Ikarusach.
Ale w rzeczywistości jest tam stosunkowo dużo miejsca...
Edit: Troszkę mnie bystrzak2000 wyprzedził