7700A
Znalazłem jedno zdjęcie na stronie Urzędu Miasta Łodzi...J-31 pisze:A można prosić o jakieś fotki wnętrza któregoś z nowych 7700A ?
Oto link: http://www.uml.lodz.pl/index.php?menu2= ... =1&id=6329
Tak poza tym widziałem dziś przeguba 7700 na 78 do Aleksandrowa Łódzkiego...
I jeszcze ktoś się pytał, chyba J-31: co to są te 'bebechy'...? Wyczytałem, że to urządzenia chłodzące, czyli po prostu chłodnica...
Jestem nowy na forum i mam pytania:
Za co dostaje się pochwały i kto je może wystawiać?
Kiedy wzrośnie mój poziom doświadczenia?
Wiem, badziewne, ale nie mogę o tym znaleźć... Wyjaśni ktoś?
Pochwały dostaje się za posty, których treść wnosi coś bardzo ważnego lub niezwykle cennego do danego tematu. Pochwały daje autor tematu.barthezz_13 pisze:Za co dostaje się pochwały i kto je może wystawiać?
Pod tym linkiem Dowiesz się => topics1/rangi-vt2081.htmbarthezz_13 pisze:Kiedy wzrośnie mój poziom doświadczenia?
Dzięki, ale mam wrażenie, że to jest wnętrze solówki. Jej zdjęcie przesłał już Ozzy. A mnie chodziło o przegubbarthezz_13 pisze:Znalazłem jedno zdjęcie na stronie Urzędu Miasta Łodzi...
Ja dzisiaj śmigałem dwa kółka V7700A (3742) na 81. Ogólnie dostał go bardzo pozytywny kierowca który poprzednio jeździł którymś z V7000A. Z rozmowy z nim i obserwacji działania całej maszyny widzę że bardzo dużo rzeczy uległo poprawie np. jednolita przednia oś, dynamiczniejszy silnik, wydajniejsza wentylacja z dodatkowym nawiewem (taki śmiesznie dziurkowany sufit ) mniej telepiąca się kabina, ale także kilka rzeczy pogorszyło się względem wcześniejszej wersji np. w miejscu w którym w "starych" V7000 był przycisk otwierania drzwi teraz jest alarm który nieznośnie pipczy w kabinie. Na każdym przystanku ludzie naciskają alarm zamiast otwierania. Heh, trochę śmiechu z tego było ;]
Hmm.. dziesięć krótkich MB Citaro TD które trafią na Nowe Sady w zamian za sprzedane Many i Solarisy. Tyle
Hmm.. dziesięć krótkich MB Citaro TD które trafią na Nowe Sady w zamian za sprzedane Many i Solarisy. Tyle
Ooo... Czyli Volvo w końcu zdecydowało się na perforowany sufit ? Super. Tak jak pamiętam poprzednie wersje 7000, to panele sufitowe były pełne. No, ale Panowie, wg. mnie teraz w nowych 7700 i 7700A powinno być jednak ciut ciszej, ponieważ pełny sufit "odbija" dźwięki, a suft perforowany powinien był "pochłaniać" dźwiękiOZZY pisze:(taki śmiesznie dziurkowany sufit )
Oczywiście pytanie co jest nad sufitem i jak wyciszona jest pozostała część kabiny pasażerskiej, np. szafa silnika
Wy macie Volva 7700 z nowym, czy starym designem?bystrzak2000 pisze:We wrocławskich Volvach są wszystkie typy sufitów począwszy od pełnego, poprzez częściowo dziurkowany, aż do stosowanego obecnie całkowicie dziurawegoJ-31 pisze:Hmmm. No to nie wiem. Może to wina tego, że ja jechałem testerami. A te miały inaczej wykończone wnętrze
A tak przy okazji. Z własnych obserwacji i rozmów z kierowcami wynika że Łódzkie V7700/V7700A zostały wypuszczone na linie wybitnie na szybko.
Nie ma łączności z centralą (nie zamontowana) sterownik wyświetlaczy znajduje się na miejscu "łączności" przez co z miejsca kierowcy (sprawdzałem ) nie widać czasu przejazdu, dodatkowo np. w 3742 sterownik nie zlicza kilometrów a co z tego wynika nie ma zapowiedzi przystanków. W niektórych jeszcze nie ma "stojaczków" na numer brygady, do tego brak kapselków na przedniej osi.. ech
Ale sterowniki mają być przekładane, a wszystkie pozostałe "braki" będą sukcesywnie uzupełniane. Przez najbliższe 3 lata z V7700 nie powinno być żadnych większych problemów. Tyle właśnie trwa gwarancja na nie tak więc przez najbliższe 3 lata jest także pewność że będą one serwisowane w oparciu o oryginalne części.
No i najprzyjemniejsza rzecz. Dzięki "pełnej" osi z przodu (wcześniejsze modele Volvo w Łodzi miały niezależne przednie zawieszenie) przynajmniej częściowo zostanie wyeliminowane telepanie z przodu tak charakterystyczne dla naszych Volvo...
Nie ma łączności z centralą (nie zamontowana) sterownik wyświetlaczy znajduje się na miejscu "łączności" przez co z miejsca kierowcy (sprawdzałem ) nie widać czasu przejazdu, dodatkowo np. w 3742 sterownik nie zlicza kilometrów a co z tego wynika nie ma zapowiedzi przystanków. W niektórych jeszcze nie ma "stojaczków" na numer brygady, do tego brak kapselków na przedniej osi.. ech
Ale sterowniki mają być przekładane, a wszystkie pozostałe "braki" będą sukcesywnie uzupełniane. Przez najbliższe 3 lata z V7700 nie powinno być żadnych większych problemów. Tyle właśnie trwa gwarancja na nie tak więc przez najbliższe 3 lata jest także pewność że będą one serwisowane w oparciu o oryginalne części.
No i najprzyjemniejsza rzecz. Dzięki "pełnej" osi z przodu (wcześniejsze modele Volvo w Łodzi miały niezależne przednie zawieszenie) przynajmniej częściowo zostanie wyeliminowane telepanie z przodu tak charakterystyczne dla naszych Volvo...
Jeśli to jest pytanie do łodzian, to odpowiem za nich Siedzenie to Volvo-standard, czyli Ster 6MV, wyświetlacze i kasowniki, to niestety R&G MielecMKM Shadow pisze:Mam pytanie co do Waszych Volviaków, mianowicie jakie one mają zamontowane siedzenia (marka) i jakiej firmy są wyświetlacze i kasowniki ?
Na zdjęciach wydaje się wąskie, ale w rzeczywtostości miejsca jest dość sporo i spokojnie 2 osoby mogą stać obok siebieMKM Shadow pisze:PS. Po obejrzeniu wnętrza Volvo 7700A, stwierdzam, że mają dość ciasne przejście pomiędzy fotelami.
Jeszcze ze starym (9 sztuk dostaczonych latem zeszłego roku), ale wnętrze, poza zabudową wieży, jest dokładnie takie samobarthezz_13 pisze:Wy macie Volva 7700 z nowym, czy starym designem?
Kasowniki, wyświetlacze, sterowniki --> R&G
MPK Łódź stosuje obecnie tylko produkty tej firmy jeśli chodzi o wyżej wymienione elementy pojazdów. Wyjątek stanowią tutaj tylko Volva 7000 z zakresu 33xx.
Siedzenia --> Ster, model 6mv zarezerwowany dla produktów Volvo
A co do przejścia: co cóż, przy zastosowaniu tzw bliźniaków na tylnej osi, mostu portalowego napędowego i 100% LF trudno żeby było tam tyle miejsca co np. w Ikarusach.
Ale w rzeczywistości jest tam stosunkowo dużo miejsca...
Edit: Troszkę mnie bystrzak2000 wyprzedził
MPK Łódź stosuje obecnie tylko produkty tej firmy jeśli chodzi o wyżej wymienione elementy pojazdów. Wyjątek stanowią tutaj tylko Volva 7000 z zakresu 33xx.
Siedzenia --> Ster, model 6mv zarezerwowany dla produktów Volvo
A co do przejścia: co cóż, przy zastosowaniu tzw bliźniaków na tylnej osi, mostu portalowego napędowego i 100% LF trudno żeby było tam tyle miejsca co np. w Ikarusach.
Ale w rzeczywistości jest tam stosunkowo dużo miejsca...
Edit: Troszkę mnie bystrzak2000 wyprzedził