7700A
Hmm, nie skomentujęOZZY pisze: poza tym Volvo wydają mi się nieco mniej toporne niż SU III jeśli chodzi o design
A to na TWB widzieli? To chyba Wasz? -> http://transport.asi.pwr.wroc.pl/images ... 147526.jpg
Za to w Volvach te ostatnie miejsca są dość wysoko. I tak najgorzej jest to rozwiązane w Citarach, gdzie nie ma wcale siedzeń z tyłu.OZZY pisze:Volvo 7700A ma dużo lepiej rozwiązany tył, kibelek a.k.a wieża zajmuje dwa a nie cztery miejsca
A jeśli chodzi o ładność to to kwestia gustu jest, ale sylwetkę mają właściwie identyczną. Chociaż Solaris lepszy
@drentwy: Oczywiście że nasz
@ppln i reszta: Takie rzeczy jak design są oceniane subiektywnie więc nie powinny być tutaj przedmiotem dyskusji. Dla jednego pięknym jest 280.26 po dwóch NG, dla innych najnowsze V7700A, są też tacy którzy mają banana na twarzy na widok SU III
Jakie to by było nudne gdyby wszystkim podobało się to samo
Wysoko czy nie, są tam siedzonka a nie "kibelek"
@ppln i reszta: Takie rzeczy jak design są oceniane subiektywnie więc nie powinny być tutaj przedmiotem dyskusji. Dla jednego pięknym jest 280.26 po dwóch NG, dla innych najnowsze V7700A, są też tacy którzy mają banana na twarzy na widok SU III
Jakie to by było nudne gdyby wszystkim podobało się to samo
Wysoko czy nie, są tam siedzonka a nie "kibelek"
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-149236.html - Volvo7700 (zdjecie:OZZY)
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-147526.html - Volvo7700A
Łodzi gratulujemy kolejnych nowych wozów . Teraz czekać na 10 krótkich Citar .
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-147526.html - Volvo7700A
Łodzi gratulujemy kolejnych nowych wozów . Teraz czekać na 10 krótkich Citar .
Ostatnio zmieniony 2007-04-06, 23:19 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 2 razy.
Hahaha... wyprzedziłeś mnie z moim własnym zdjęciem Napisz chociaż że to moje
Zaraz dodam tutaj więcej fotek
Jechałem sobie dzisiaj 85 gdy nagle wypatrzyłem przez okno jakiegoś dziwnego V7x00
Szybka walka z myślami i już po chwili byłem na "Wydawniczej" gdzie owe Volvo stało.
Z zewnątrz: piękne, w końcu nówka chłodnica na dachu wygląda stosunkowo ciekawie, będzie można z daleka odróżnić czy to co jedzie to "stare" czy "nowe" Volvo. Jako ciekawostkę dodam że z zewnątrz osłona wieży nie posiada żadnej "kratki"
Wewnątrz: wszystko nieco inaczej rozplanowane, mniej półtoraków, duże okna, fotele z firmowym materiałem Łódzkiego MPK. Niestety w przeciwieństwie do "starych" V7000, nowe egzemplarze nie posiadają odskokowych drzwi. Niestety nie pomyślałem o zrobieniu zdjęcia kabiny która także znacząco sie zmieniła.
A teraz czas na zdjęcia:
@J-31: A może jakiś rysunek, hmm?
Zaraz dodam tutaj więcej fotek
Jechałem sobie dzisiaj 85 gdy nagle wypatrzyłem przez okno jakiegoś dziwnego V7x00
Szybka walka z myślami i już po chwili byłem na "Wydawniczej" gdzie owe Volvo stało.
Z zewnątrz: piękne, w końcu nówka chłodnica na dachu wygląda stosunkowo ciekawie, będzie można z daleka odróżnić czy to co jedzie to "stare" czy "nowe" Volvo. Jako ciekawostkę dodam że z zewnątrz osłona wieży nie posiada żadnej "kratki"
Wewnątrz: wszystko nieco inaczej rozplanowane, mniej półtoraków, duże okna, fotele z firmowym materiałem Łódzkiego MPK. Niestety w przeciwieństwie do "starych" V7000, nowe egzemplarze nie posiadają odskokowych drzwi. Niestety nie pomyślałem o zrobieniu zdjęcia kabiny która także znacząco sie zmieniła.
A teraz czas na zdjęcia:
@J-31: A może jakiś rysunek, hmm?
Tył zbyt piękny nie jest (tutaj ten z Solarisa bije go na głowę, przód jest super, może nawet odrobinę lepszy niż w Solarisie), poza tym szkoda, że nie zamontowali mu odskokowych drzwi. Te przyciski do otwierania drzwi na drzwiach to pomysł IMHO porąbany bo już ludzie się przyzwyczaili, że w autobusach są na poręczach.
Czarna góra frontu wygląda naprawdę fajnie. I gratulacje dla MPK, które konsekwentnie zamawia wozy z porządnymi oknami.
PS. Skoro one mają wyświetlacze R&G (w końcu je widać ), to jaki mają sterownik, SRG3000 czy 3100?
Czarna góra frontu wygląda naprawdę fajnie. I gratulacje dla MPK, które konsekwentnie zamawia wozy z porządnymi oknami.
PS. Skoro one mają wyświetlacze R&G (w końcu je widać ), to jaki mają sterownik, SRG3000 czy 3100?
Są bardzo konkretne Jak na razie po prostu genialne.
Wyeliminowano główną przyczynę telepania czyli luźną szybę (pleksi, czy co to jest) wygrodzenia kabiny. Teraz trzyma się ona solidnie. Ogólnie całkiem sympatyczne autobusy, teraz czas na przegubowce. O ile w solówkach zamieniono jednego półtoraka na dwa siedzenia i wygrodzono nieco rzeźnię to układ w długich mógł się trochę bardziej zmienić. No ale jak tylko przejadę się długim to zdam pełną relację.
A tak przy okazji: wszystkie krótkie (5 szt.) są już w ruchu liniowym.
Ich numery to 3701-3705
Wyeliminowano główną przyczynę telepania czyli luźną szybę (pleksi, czy co to jest) wygrodzenia kabiny. Teraz trzyma się ona solidnie. Ogólnie całkiem sympatyczne autobusy, teraz czas na przegubowce. O ile w solówkach zamieniono jednego półtoraka na dwa siedzenia i wygrodzono nieco rzeźnię to układ w długich mógł się trochę bardziej zmienić. No ale jak tylko przejadę się długim to zdam pełną relację.
A tak przy okazji: wszystkie krótkie (5 szt.) są już w ruchu liniowym.
Ich numery to 3701-3705
No więc... ja widziałem już dwa razy. Oba krótkie. Hm... już dojrzałem to, co mi się nie podoba. Drzwi nie są odskokowe, jak w dawnych łódzkich Volvach.J-31 pisze:No dobra. To co słychać z nowymi Volvami ?
W jakiej zajezdni je widziałeś? Na Limanowskiego?ppln pisze:Przegubowce już są, na razie bez numerów. Niedługo (jak mi się będzie chciało) wrzucę zdjęcia z zajezdni.