7700A
A tak przy okazji. Z własnych obserwacji i rozmów z kierowcami wynika że Łódzkie V7700/V7700A zostały wypuszczone na linie wybitnie na szybko.
Nie ma łączności z centralą (nie zamontowana) sterownik wyświetlaczy znajduje się na miejscu "łączności" przez co z miejsca kierowcy (sprawdzałem ) nie widać czasu przejazdu, dodatkowo np. w 3742 sterownik nie zlicza kilometrów a co z tego wynika nie ma zapowiedzi przystanków. W niektórych jeszcze nie ma "stojaczków" na numer brygady, do tego brak kapselków na przedniej osi.. ech
Ale sterowniki mają być przekładane, a wszystkie pozostałe "braki" będą sukcesywnie uzupełniane. Przez najbliższe 3 lata z V7700 nie powinno być żadnych większych problemów. Tyle właśnie trwa gwarancja na nie tak więc przez najbliższe 3 lata jest także pewność że będą one serwisowane w oparciu o oryginalne części.
No i najprzyjemniejsza rzecz. Dzięki "pełnej" osi z przodu (wcześniejsze modele Volvo w Łodzi miały niezależne przednie zawieszenie) przynajmniej częściowo zostanie wyeliminowane telepanie z przodu tak charakterystyczne dla naszych Volvo...
Nie ma łączności z centralą (nie zamontowana) sterownik wyświetlaczy znajduje się na miejscu "łączności" przez co z miejsca kierowcy (sprawdzałem ) nie widać czasu przejazdu, dodatkowo np. w 3742 sterownik nie zlicza kilometrów a co z tego wynika nie ma zapowiedzi przystanków. W niektórych jeszcze nie ma "stojaczków" na numer brygady, do tego brak kapselków na przedniej osi.. ech
Ale sterowniki mają być przekładane, a wszystkie pozostałe "braki" będą sukcesywnie uzupełniane. Przez najbliższe 3 lata z V7700 nie powinno być żadnych większych problemów. Tyle właśnie trwa gwarancja na nie tak więc przez najbliższe 3 lata jest także pewność że będą one serwisowane w oparciu o oryginalne części.
No i najprzyjemniejsza rzecz. Dzięki "pełnej" osi z przodu (wcześniejsze modele Volvo w Łodzi miały niezależne przednie zawieszenie) przynajmniej częściowo zostanie wyeliminowane telepanie z przodu tak charakterystyczne dla naszych Volvo...
Jeśli to jest pytanie do łodzian, to odpowiem za nich Siedzenie to Volvo-standard, czyli Ster 6MV, wyświetlacze i kasowniki, to niestety R&G MielecMKM Shadow pisze:Mam pytanie co do Waszych Volviaków, mianowicie jakie one mają zamontowane siedzenia (marka) i jakiej firmy są wyświetlacze i kasowniki ?
Na zdjęciach wydaje się wąskie, ale w rzeczywtostości miejsca jest dość sporo i spokojnie 2 osoby mogą stać obok siebieMKM Shadow pisze:PS. Po obejrzeniu wnętrza Volvo 7700A, stwierdzam, że mają dość ciasne przejście pomiędzy fotelami.
Jeszcze ze starym (9 sztuk dostaczonych latem zeszłego roku), ale wnętrze, poza zabudową wieży, jest dokładnie takie samobarthezz_13 pisze:Wy macie Volva 7700 z nowym, czy starym designem?
Kasowniki, wyświetlacze, sterowniki --> R&G
MPK Łódź stosuje obecnie tylko produkty tej firmy jeśli chodzi o wyżej wymienione elementy pojazdów. Wyjątek stanowią tutaj tylko Volva 7000 z zakresu 33xx.
Siedzenia --> Ster, model 6mv zarezerwowany dla produktów Volvo
A co do przejścia: co cóż, przy zastosowaniu tzw bliźniaków na tylnej osi, mostu portalowego napędowego i 100% LF trudno żeby było tam tyle miejsca co np. w Ikarusach.
Ale w rzeczywistości jest tam stosunkowo dużo miejsca...
Edit: Troszkę mnie bystrzak2000 wyprzedził
MPK Łódź stosuje obecnie tylko produkty tej firmy jeśli chodzi o wyżej wymienione elementy pojazdów. Wyjątek stanowią tutaj tylko Volva 7000 z zakresu 33xx.
Siedzenia --> Ster, model 6mv zarezerwowany dla produktów Volvo
A co do przejścia: co cóż, przy zastosowaniu tzw bliźniaków na tylnej osi, mostu portalowego napędowego i 100% LF trudno żeby było tam tyle miejsca co np. w Ikarusach.
Ale w rzeczywistości jest tam stosunkowo dużo miejsca...
Edit: Troszkę mnie bystrzak2000 wyprzedził