Strona 6 z 6

: 2007-04-24, 10:35
autor: barthezz_13
bystrzak2000 pisze:
barthezz_13 pisze:Nie narzekajcie. Wyświetlacze są lepsze niż dawne tablice pilśniowe [?]...
Wiele przykładów świadczy o tym, że tablice pilśniowe są niezawodne, choć ich czas już powoli mija :)
Mija? Już minął :)

: 2007-04-24, 11:33
autor: bystrzak2000
barthezz_13 pisze:Mija? Już minął :)
Zależy gdzie ;)

: 2007-04-24, 11:37
autor: faja_k
Może w wypadku autobusów, ale z tramwajami jest inaczej...

: 2007-04-24, 13:45
autor: barthezz_13
KKS pisze:Może w wypadku autobusów, ale z tramwajami jest inaczej...
Zależy. Wszystkie łódzkie, które przechodzą remont designu, mają zakładane wyświetlacze. Wracając do Volvo 7700... Czy wszystkie już dotarły do Łodzi?

: 2007-04-24, 18:17
autor: faja_k
barthezz_13 pisze:Zależy. Wszystkie łódzkie, które przechodzą remont designu, mają zakładane wyświetlacze.
No tak, ale wciąż w Polsce jeździ sporo tramwajów z takimi tablicami ;)

: 2007-04-25, 20:37
autor: Shadow238
No tak, ale wciąż w Polsce jeździ sporo tramwajów z takimi tablicami
OT. Dobrym przykładem może być TŚ Katowice ;)

A wracając do tematu to ile zwykle takie Volva wytrzymują bez poważniejszych napraw ?

: 2013-05-09, 19:54
autor: shakkie
Pytanie do forumowiczów z miast, w których jeżdżą 7700A w nowszej wersji (tej z kurnikiem): czy ktoś natknął się może na informacje/plotki że te wozy zużywają dużo (tzn. więcej niż SU18) Adblue i biorą olej? Taką opinię zasłyszłałem o 2 sztukach eksploatowanych w Szczecinie.