B10L-SN12
Udało mi sie znaleźć kilka zdjęć co prawda nie ze Szczecina i przeciętnej jakości, lecz ze względu na informacje i ilość zdjęć zdecydowałem sie podać ten link...
http://www.truckscout24.de/search/detai ... nguage=pol
http://www.truckscout24.de/search/detai ... nguage=pol
A jechałeś może nim ? Jeśli tak napisz swoje wrażenia/opinię z jazdy Ew może ktoś inny nim jechał..Kuba pisze:Taki sam jezdzi w Gdyni, mi sie podoba, ladny klasyczny autobus
I do jakiego przewoźnika w Gdyni należy ten wóz ?
Co do mojej oceny : Z zewnątrz ok, w środku także - myśle, że będzie to udany zakup.
Witam jestem tu nowy , ale większość może mnie znać z VBF.
W dniach zakupu czujnie obserwowałem zaj . KLONOWICA w Szczecinie ,ale nie udało mi się wyczaić jak jechały na zajezdnie . Wiem ,że dotarły albo późnym wieczorem lub w nocy z czwartku na piątek ( ubiegłego , niecały tydzień temu ) albo w czwartek do południa.
Ktoś prosił o podsumowanie zakupów SPA .
Ja może podsumuje wszystkie wozy po 9 lat i mniej .
A więc najpierw SPA Klonowica :
- 2002 : Zajezdnia przy Klonowica kupuje 5 sztuk nowych autobusów MAN NL 223
- 2004 : Kolejny zakup to dwie sztuki nowego MANA NL 283
- Sierpień 2005 : Przewoźnik prowadzi jakieś dyskusje z BVG i kupuje 5 , ośmioletnich Manów NL 202 ( 262 )
- Grudzień 2005 : przewoźnik kupuje 5 sztuk Volv B10L , które stoją już na zajezdni .
Łączna suma niskopodłogowców w SPAK = 17
SPA Dąbie :
- 2002 : Zajezdnia w Dąbiu kupuje 5 sztuk nowych autobusów MAN NL 223
- 2005 : Kolejny zakup to dwie sztuki nowego Solarisa Urbino 12
- 2005 : cztery Many NL 262 z BVG ( osiem lat ) . Były jeszcze potem przerabiane w SPAD.
- 2006: Dochodzą mnie wieści o zakupie aż 11 Manów dla SPAD , prawdopodobnie 12 metrowców , szczegółów nie znam.
Łącznie ( z tym co na razie jest liczba niskopodłogowców :13 ( + Jelcz 121M * )
W dniach zakupu czujnie obserwowałem zaj . KLONOWICA w Szczecinie ,ale nie udało mi się wyczaić jak jechały na zajezdnie . Wiem ,że dotarły albo późnym wieczorem lub w nocy z czwartku na piątek ( ubiegłego , niecały tydzień temu ) albo w czwartek do południa.
Ktoś prosił o podsumowanie zakupów SPA .
Ja może podsumuje wszystkie wozy po 9 lat i mniej .
A więc najpierw SPA Klonowica :
- 2002 : Zajezdnia przy Klonowica kupuje 5 sztuk nowych autobusów MAN NL 223
- 2004 : Kolejny zakup to dwie sztuki nowego MANA NL 283
- Sierpień 2005 : Przewoźnik prowadzi jakieś dyskusje z BVG i kupuje 5 , ośmioletnich Manów NL 202 ( 262 )
- Grudzień 2005 : przewoźnik kupuje 5 sztuk Volv B10L , które stoją już na zajezdni .
Łączna suma niskopodłogowców w SPAK = 17
SPA Dąbie :
- 2002 : Zajezdnia w Dąbiu kupuje 5 sztuk nowych autobusów MAN NL 223
- 2005 : Kolejny zakup to dwie sztuki nowego Solarisa Urbino 12
- 2005 : cztery Many NL 262 z BVG ( osiem lat ) . Były jeszcze potem przerabiane w SPAD.
- 2006: Dochodzą mnie wieści o zakupie aż 11 Manów dla SPAD , prawdopodobnie 12 metrowców , szczegółów nie znam.
Łącznie ( z tym co na razie jest liczba niskopodłogowców :13 ( + Jelcz 121M * )
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Jest Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego i w ramach jego działają SPA Klonowica w zachodniej części (tam gdzie jest centrum miasta; w zachodniej części jeżdżą tramwaje), SPA Dąbie we wschodniej części miasta, SPPK Police - linie jeżdżące do Polic i po Policach oraz MZK - tramwaje.
SPPK też kupił używane autobusy, NL262 i NG312 z BVG Berlin, ale nie wiem ile ich jest dokładnie. Mieli na początku z nimi drobne problemy, ale się uporali.
SPPK też kupił używane autobusy, NL262 i NG312 z BVG Berlin, ale nie wiem ile ich jest dokładnie. Mieli na początku z nimi drobne problemy, ale się uporali.