B10L-SN12

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Volvo...
Inspektor

Post autor: Inspektor »

Lepsze używane Volvo niż nowy Jelcz :)

Jessi

Post autor: Jessi »

Mi bardzo podobają sie właśnie te modele. Bardzo ładny mają front.

voy

Post autor: voy »

Szczecin ostatnio dużo kupuje używanych wozów. Szkoda tylko, że tak mało na internecie o tym - do tej pory nie wiem ile używanych jaka zajezdnia kupiła. Może by tak podsumować to?

Wilchelm

Post autor: Wilchelm »

Czyżby Szczecin naślodował poczynania Gdyni w temacie zakupu używanych busów z zachodu.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jeśli będą w dobrym stanie, to może się okazać, że ich zakup był udany. I autobusy będą długo służyły mieszkańcom Szczecina. ;)

Podi

Post autor: Podi »

Ma ktoś jakieś zdjęcia?

nolem

Post autor: nolem »

Udało mi sie znaleźć kilka zdjęć co prawda nie ze Szczecina i przeciętnej jakości, lecz ze względu na informacje i ilość zdjęć zdecydowałem sie podać ten link...
:strzałka: http://www.truckscout24.de/search/detai ... nguage=pol

Podi

Post autor: Podi »

Przód mi coś Daba 1200 przypomina...

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Świetny autobus. Co prawda nie już tak jak nasze V7700 ale już lepszy niż wszystkie M121M razem wzięte, myśle że pasażerowie bedą zadowoleni z nowego nabytku SPA Klonowica ;)

ppln

Post autor: ppln »

Całkiem fajny :) Te szczecińskie też mają deskę VDO? One są niskopodłogowe, niskowejściowe czy wysokie? Jak niskie to przydałyby się w Łodzi zamiast tych planowanych shitaro i conecto

Inspektor

Post autor: Inspektor »

ppln pisze:Te szczecińskie też mają deskę VDO?
Też.
ppln pisze:One są niskopodłogowe, niskowejściowe czy wysokie?

Niskowejściowe (jeden stopień przy ostatnich drzwiach).

PS. Wystarczyło kliknąć pod zdjęciem na odnośnik "więcej zdjęć" :D

Kuba

Post autor: Kuba »

Taki sam jezdzi w Gdyni, mi sie podoba, ladny klasyczny autobus :)

Hannibal

Post autor: Hannibal »

Kuba pisze:Taki sam jezdzi w Gdyni, mi sie podoba, ladny klasyczny autobus :smile:
A jechałeś może nim ? Jeśli tak napisz swoje wrażenia/opinię z jazdy :) Ew może ktoś inny nim jechał..
I do jakiego przewoźnika w Gdyni należy ten wóz ?

Co do mojej oceny : Z zewnątrz ok, w środku także - myśle, że będzie to udany zakup. :cool:

voy

Post autor: voy »

PKS Gdynia go ma, Ornowski chyba też.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »


Robson

Post autor: Robson »

KOleżanka widziała jak te wozy dla Szczecina turlały się przez Gorzów. Normalnie z Berlina jechały by inną trasą ale te były brane z jakiegoś pośrednika z Austrii.

lex

Post autor: lex »

Witam jestem tu nowy , ale większość może mnie znać z VBF.
W dniach zakupu czujnie obserwowałem zaj . KLONOWICA w Szczecinie ,ale nie udało mi się wyczaić jak jechały na zajezdnie . Wiem ,że dotarły albo późnym wieczorem lub w nocy z czwartku na piątek ( ubiegłego , niecały tydzień temu ) albo w czwartek do południa.

Ktoś prosił o podsumowanie zakupów SPA .
Ja może podsumuje wszystkie wozy po 9 lat i mniej .
A więc najpierw SPA Klonowica :
- 2002 : Zajezdnia przy Klonowica kupuje 5 sztuk nowych autobusów MAN NL 223
- 2004 : Kolejny zakup to dwie sztuki nowego MANA NL 283
- Sierpień 2005 : Przewoźnik prowadzi jakieś dyskusje z BVG i kupuje 5 , ośmioletnich Manów NL 202 ( 262 )
- Grudzień 2005 : przewoźnik kupuje 5 sztuk Volv B10L , które stoją już na zajezdni .
Łączna suma niskopodłogowców w SPAK = 17
SPA Dąbie :
- 2002 : Zajezdnia w Dąbiu kupuje 5 sztuk nowych autobusów MAN NL 223
- 2005 : Kolejny zakup to dwie sztuki nowego Solarisa Urbino 12
- 2005 : cztery Many NL 262 z BVG ( osiem lat ) . Były jeszcze potem przerabiane w SPAD.
- 2006: Dochodzą mnie wieści o zakupie aż 11 Manów dla SPAD , prawdopodobnie 12 metrowców , szczegółów nie znam.
Łącznie ( z tym co na razie jest liczba niskopodłogowców :13 ( + Jelcz 121M * )

ppln

Post autor: ppln »

O co chodzi z tymi SPAD i SPAK? To dwa konkurencyjne publiczne przedsiębiorstwa? Nie mogą zrobić czegoś w rodzaju SPKM (szczecińskie przedsiębiorstwo KM)?

Skąd mieli pieniądze na 7 nowych busów? Unia czy budżet miasta?

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

W Szczecinie to jest tak że SPAD obsługuje wschodnią część miasta, a SPAK zachodnią więc większej konkurencji tu nie ma :)

voy

Post autor: voy »

Jest Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego i w ramach jego działają SPA Klonowica w zachodniej części (tam gdzie jest centrum miasta; w zachodniej części jeżdżą tramwaje), SPA Dąbie we wschodniej części miasta, SPPK Police - linie jeżdżące do Polic i po Policach oraz MZK - tramwaje.

SPPK też kupił używane autobusy, NL262 i NG312 z BVG Berlin, ale nie wiem ile ich jest dokładnie. Mieli na początku z nimi drobne problemy, ale się uporali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volvo”