7700 CNG
No cóż poradzisz, ta bolączka dosięga praktycznie każdego nowego busa. (prędzej czy później) I to już nie tylko, ze względu na stan polskich dróg, ale i przez montaż "na szybko".imarcin pisze:W ogóle wszystkie te nowe Volva są takie jakieś słabe. Jak był na testach w Szczecinie 7000 to często się psuł i był źle skręcony i strasznie trzeszczał.
Akurat jeśli chodzi o volvo to tutaj obniżenie jakości jest b. wyraźne i nastąpiło lawinowo. Nie dotyczy też tylko jednego modelu sądząc z wieści napływających z Łodzi i Wrocławia. Akurat usterka 7700 CNG, o której mowa powyżej to nie jest większy problem, ale wpisuje się w szersze zjawisko. I co tu kryć - robi czarny PR wokół produktów Volvo.
Akurat polskie drogi i duże potoki pasażerskie nie oszczędzają autobusów. Na Zachodzie drogi lepsze, a i potoki nie są tak ogromne (lepiej byłoby napisać, że oferta jest lepiej do nich dostosowana ).J-31 pisze:No tak, ale tym sposobem firma szybko zbankrutuje. Bo przecież nikt nie kupi autobusu, którego jakość jest kontrowersyjna
Zdaję sobie z tego sprawę. Mimo wszystko wypadałoby, by taka poważna firma jaką jest Volvo Bus Poland, przystosowała autobusy na rynek polski - w sensie chociażby wzmocnienia układu zawieszenia, czy innych detali.bystrzak2000 pisze:Akurat polskie drogi i duże potoki pasażerskie nie oszczędzają autobusów.
A może jest im na rękę taka sytuacja. Autobusy się psują, często się sypią, to może przewoźnicy kupią, następne... tylko to chyba też już nie działa. Bo nikt tego nie chce kupić
Jak widać, temat wykorzystania autobusów na CNG w Warszawie powraca jak bumerang co kilka lat. Wiadomość może nie pierwszej świeżości, ale wnosi nowe wątki do tematu.
MZA zapowiada wykorzystywanie CNG dla autobusów
13.07.2010, Karol Wieczorek
Jak informuje portal infobus.pl, Miejski Zakład Autobusowy w Warszawie oraz przedstawiciel producenta autobusów MAN w Polsce, mają podjąć prace nad przygotowaniem warunków technicznych wdrożenia floty 80 autobusów zasilanych sprężonym gazem ziemnym CNG. Know-how przekazany przez niemieckiego producenta ma pomóc w uzyskaniu najwyższych standardów ekologicznych, pozwalających ubiegać się o dofinansowanie ze środków unijnych. Zakupiona flota autobusów miałaby operować z zajezdni stołecznego przewoźnika znajdującej się przy ul. Redutowej, położonej w dzielnicy Wola.
Więcej informacji tutaj
MZA zapowiada wykorzystywanie CNG dla autobusów
13.07.2010, Karol Wieczorek
Jak informuje portal infobus.pl, Miejski Zakład Autobusowy w Warszawie oraz przedstawiciel producenta autobusów MAN w Polsce, mają podjąć prace nad przygotowaniem warunków technicznych wdrożenia floty 80 autobusów zasilanych sprężonym gazem ziemnym CNG. Know-how przekazany przez niemieckiego producenta ma pomóc w uzyskaniu najwyższych standardów ekologicznych, pozwalających ubiegać się o dofinansowanie ze środków unijnych. Zakupiona flota autobusów miałaby operować z zajezdni stołecznego przewoźnika znajdującej się przy ul. Redutowej, położonej w dzielnicy Wola.
Więcej informacji tutaj
Ten "temat" jest tak stary, jak odgrzewany kotlet. Co jakiś czas ktoś z MZA informuje o możliwości zakupu autobusów MZA... a potem kurz opada i wszyscy zapominają.CNG pisze:Jak widać, temat wykorzystania autobusów na CNG w Warszawie powraca jak bumerang co kilka lat. Wiadomość może nie pierwszej świeżości, ale wnosi nowe wątki do tematu.
Wg. mnie to była tylko kolejna obietnica. Póki nie zobaczę chociaż jednego autobusu CNG w MZA, to nie uwierzę. Mogą sobie testować gazowce - ale jeszcze dużo wody w Wiśle przepłynie zanim MZA coś kupi.