Volvo- opinie
Volvo 7000A #8046 z MPK Wrocław jest w fatalnym stanie. Dzisiaj na lini 122 odpadła plastkiowa "zasłona" "belki" pomiędzy oknami, w członie B, tam gdzie są 4 siedzienia zwrócone do siebie frontami. W czasie jazdy pozamykały się wszystkie okna, ( jednego nie dało sie otworzyć ). ogólnie wnętrze jest zrujnowane, w niektórych miejcach została zmieniona tapicerka, a zamiast 1-szego okna za przegubem jest pleksi. Brakuje wewnętrznej szyby ( po prawej stronie od tylnego wejścia ).
Zdjęcia mojego autorstwa:
Szkoda tego Volvo
Zdjęcia mojego autorstwa:
Szkoda tego Volvo
To jest egzemplarz zakupiony na testy. On różni się bardzo wieloma rzeczami w porównaniu z resztą naszych "siedmiotysięczników"ppln pisze:Wy mieliście takie pulpity od nowości czy ten jest po prostu przerobiony? Bo nasze 7000 mają całkiem inny układ przycisków (pusta część po prawej i wszystko po lewej)
Pulpit w #8046:
Pulpit w #8066:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,31576,0.html
P.S. W Volvo 7000A #8055 pięknie wygląda tylne, prawe światło:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,240596,0.html
Widać, że był lekko stuknięty w narożnik i wymieniono ten łącznik pod lampą, samą lampę prowizorycznie montując izolacją. Owszem, profesjonalne to nie jest, ale mieli go odstawić z powodu wypadającej lampy i puścić za niego 280.26?Skoda 16T pisze:P.S. W Volvo 7000A #8055 pięknie wygląda tylne, prawe światło:
Ooops. Ja rozumiem, że trudno odstawić autobus z tak błahego powodu, ale jednak warto by było naprawić go trochę bardziej profesjonalnie.Skoda 16T pisze:P.S. W Volvo 7000A #8055 pięknie wygląda tylne, prawe światło:
Rozumiem, że MPK ma tak duże braki taborowe, że już nawet nie ma czasu na naprawy blacharskie
Autobus idzie na blacharkę tylko wtedy, gdy jest niezdatny do jazdy, tj gdy np. wygląda tak:
http://www.km.wroclaw.pl/album_page.php?pic_id=48
http://www.km.wroclaw.pl/album_page.php?pic_id=47
Poza tym ten powyższy autobus i tak już nie jeździ w MPK, bo się spalił...
http://www.km.wroclaw.pl/album_page.php?pic_id=48
http://www.km.wroclaw.pl/album_page.php?pic_id=47
Poza tym ten powyższy autobus i tak już nie jeździ w MPK, bo się spalił...
Może odkopie troszku ten temat Moja opinia na temat naszych Voliaków jest bardzo pozytywna. Zacznę od B10BLE, autobus jest bardzo wytrzymały jak na rok produkcji(1997) i przejechanych milion kilometrów, blachy są w porządku, chociaż zacinają się zamki w klapach bocznych i nie można ich otworzyć taką klamką Co do silnika to żadne nie miało remontu, tylko obsługa,oleje i takie tam...Jedynie co ja robiłem to były miedziane tulejki wtryskiwaczy, ponieważ są one chłodzone płynem i zaczeły troszku podciekać, ale wydaje mi się że miały prawo ile takich elementów wytrzyma milion kilometrów Co do B10BLE 6/2 to jak na razie jestem tego samego zdania tylko te podwójne szyby które tak lubią zaparować, albo lubi się z nich zrobić akwarium dla rybek, to samo się tyczy do B10BLE I 7000 Zawieszenie w obydwu rodzajach nie jest najlepsze lubią sie wybijać tulejki wahaczy górnych i dolnych ale to przez stan naszych pięknych dróg Co do modelu o nazwie 7000 to jest to kompletna padaka, na poczatku sypało się zawieszenie a po jakimś czasie posypał się silnik z tego co wiem Obecnie jest dobrze ale strasznie denerwuje mnie jak nim jadę ten brzęczyk od kierunkowskazu, a na dodatek wszystko trzeszczy w tym wnętrzu, co druga szyba jest zaparowana, okna są bardzo szczelne nie lubią wypuścić wody jak już jej nabiorą
Volvo... Najpierw 7x00. No cóż - swoje lata mają, rozklekotały się już na naszych ulicach, warczą, kopcą, w najlepszym stanie nie są.
Z punktu widzenia pasażera modele 7x00(A) są wygodnymi pojazdami, jedynymi minusami dla mnie są twarde siedzenia w części z nich i uchylne okna w 7000A.
B10BLE - dobre pojemne autobusy, ale spod podłogi dochodzą różne ciekawe i dziwne dźwięki
B10MA - tego typu nie lubię. Wysokie schody, mało uchylnych okien, mało miejsca (wysokościowo). Jedyne lubiane przeze mnie miejsce w tych autobusach to tył, na którym można polatać na wybojach
Z punktu widzenia pasażera modele 7x00(A) są wygodnymi pojazdami, jedynymi minusami dla mnie są twarde siedzenia w części z nich i uchylne okna w 7000A.
B10BLE - dobre pojemne autobusy, ale spod podłogi dochodzą różne ciekawe i dziwne dźwięki
B10MA - tego typu nie lubię. Wysokie schody, mało uchylnych okien, mało miejsca (wysokościowo). Jedyne lubiane przeze mnie miejsce w tych autobusach to tył, na którym można polatać na wybojach
Miałem kilka razy okazję przejechać się wrocławskimi 7x00A. I zrobiły na mnie miłe wrażenie. Aczkolwiek co do ich kiepskiego stanu technicznego - to, naprawdę - jeśli wziąść pod uwagę czasami makabryczne nawierzchnie drogowe, jakie widziałem we Wrocławiu w kilku miejscach - to chyba i tak cud, że jeszcze jeżdżą9507 pisze:Volvo... Najpierw 7x00. No cóż - swoje lata mają, rozklekotały się już na naszych ulicach, warczą, kopcą, w najlepszym stanie nie są.
Moja jako pasażera też. We Wrocławiu strasznie narzekają na Volva, ale moim zdaniem jest to kwestia "innej" eksploatacji. Volvo B10BLE 6x2 to naprawdę dobry pojazd. Cichy, ciepły i nic w nim nie trzeszczy. W ogóle mam nadzieję, że jak już w Jeleniej Górze zaczną kupować nowy tabor to będą to właśnie VolvaJELCZU85 pisze:Moja opinia na temat naszych Voliaków jest bardzo pozytywna