: 2011-09-19, 22:16
To chyba z góry było wiadome? Przecież na pewno nie miał być to model równoległy.Kędzior pisze:No i wykrakałem. 7900 będzie następcą modelu 7700.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
To chyba z góry było wiadome? Przecież na pewno nie miał być to model równoległy.Kędzior pisze:No i wykrakałem. 7900 będzie następcą modelu 7700.
model 7900, czyli to będzie zupełnie inny koncept budowy pojazd. W tej chwili nasze autobusy mają szkielet nadwozia i poszycie nadwozia wykonane ze stali nierdzewnej. Pojazdy 7900 będą wykonane z aluminium, dlatego też zamiast spawania, jak to się dzieje w przypadku technologi stalowej, aluminiowe nadwozia będą skręcane. Dodatkowo zmieni się też wygląd pojazdu, także i zarówno moduł przedni, jak i tyln<font color=blue><b>i</b></font> będą wyglądać inaczej, bardziej nowocześnie. Też autobusy 7900, a w konsekwenci także 8900, bo 8900 to będą autobusy międzymiastowe, a 7900 miejskie. Będą wyglądać bardzo podobnie, w tej chwili to są wyraźne różnice, (...)
zmieni się technologia produkcji, inny materiał, ze stali na aluminium, to też będziemy montować w fabryce osobno moduł przedni, moduł tylny, chodzi na tzw. podmontażu. Będziemy przesuwywać osobno moduł przedni i tylny i później na linii produkcyjnej będą tutaj montowane do reszty nadwozia.
Jeśli chodzi o zabudowę wieży, to w hybrydzie 7705 zdaje się jest taka samamrozard pisze:Nie podoba mi się ilość schodków na końcu.
To może zależeć od zamówienia, zwłaszcza poręczeSolcity pisze:ma turkusowe poręcze i jasno kremowe plastik
Tak jak napisał kol. pmaster, konfigurację wnętrza może sobie dowolnie wybrać zamawiający, chociaż jak dla mnie wieje to podróbą solarisa ale EOT.Solcity pisze:CitySmile który ma turkusowe poręcze i jasno kremowe plastiki
To nie jest 7900.lionsek5 pisze:
No normalnie masakra i najbardziej żenujący błąd tego tysiąclecia...lionsek5 pisze:Na testowym autobusie nie ma takiego koloru jak na koncepcji, ciekawe dlaczego a mianowicie : celowo czy wtopa