7000A
Silnik jest cienki. Jeśli jeździ na wysokich obrotach na wszystkich biegach to oznacza że jest słaby jak na ten autobus i dodatkowo zwiększa się zużycie paliwa i to porządnie.
Solaris jest trochę lepiej wykonany niż Volvo. Poza tym Volvo nie wygląda tak atrakcyjnie jak Solaris czy MAN, ze względu na dość wysoką linię okien.
Solaris jest trochę lepiej wykonany niż Volvo. Poza tym Volvo nie wygląda tak atrakcyjnie jak Solaris czy MAN, ze względu na dość wysoką linię okien.
Ja osobiscie bardzo lubie Volvo 7000A. Jezdze nimi prawie codziennie (linia 78 w Lodzi, obslugiwana Volvo 7000A i Volvo B10LA). Sa to naprawde swietne busiki, dobrze rozplanowane wnetrze, cichy i dynamiczny silnik (ale w Lodzi nie ma wiekszych wzniesien). Naprawde ten busik potrafi sie niezle rozpedzic. Silnik nie wpada w wibracje (no moze oprocz paru sztuk ktore wymagaja serwisowania. Na szczescie w MPK Lodz jest coraz lepsza sytuacja i prawie wszystkie Volva jezdza (oprocz 2-3 sztuk).
Autobus ma jednak dwie wady. Podwojne szyby ktore sie rozczelniaja (w Volvo 7000(A) jeszcze nie ale w B10L(A) juz tak) oraz w nowszych dostawach (z 2002 i 2003 r.) naja glupio otwierane lufciki, jest jeden plastikowy uchwyt, bez guzika i doscy cieszko to chodzi, czesto te uchwyty sie lamia! Ale na szczescie MPK zaczyna wymieniac je na te z guzikami.
Do tego wszystkie lodzkie Volvo (no oprocz 3001, pierwsze Volvo 7000 w Lodzi, przekazane przez firme na testy, za darmo!) maja odskokowo przesuwane drzwi!. Dzialaja swietnie i sa naprawde dobrym pomyslem w autobusach miejskich.
Pozdrawiam,
Aleksej
P.S.
Mam nadzieje ze w przyszlosci pojawi sie wiecej Volv w Lodzi na zaj. Limanowskiego i ze wkrotce ta bedzie posiadala same Volva.
Autobus ma jednak dwie wady. Podwojne szyby ktore sie rozczelniaja (w Volvo 7000(A) jeszcze nie ale w B10L(A) juz tak) oraz w nowszych dostawach (z 2002 i 2003 r.) naja glupio otwierane lufciki, jest jeden plastikowy uchwyt, bez guzika i doscy cieszko to chodzi, czesto te uchwyty sie lamia! Ale na szczescie MPK zaczyna wymieniac je na te z guzikami.
Do tego wszystkie lodzkie Volvo (no oprocz 3001, pierwsze Volvo 7000 w Lodzi, przekazane przez firme na testy, za darmo!) maja odskokowo przesuwane drzwi!. Dzialaja swietnie i sa naprawde dobrym pomyslem w autobusach miejskich.
Pozdrawiam,
Aleksej
P.S.
Mam nadzieje ze w przyszlosci pojawi sie wiecej Volv w Lodzi na zaj. Limanowskiego i ze wkrotce ta bedzie posiadala same Volva.
Możesz być pewny że nie dotyczy.voy pisze:Może na zewnątrz nie dotyczy, a wewnątrz firmy...
Kto?voy pisze:W Gdyni jednak narzekają.
<b>niewiem</b> co ma się zaczynać, ja tylko próbuję dać ci do zrozumienia że są to dobre autobusy .A każdy w czymś co nie lubi znajdzie jakąś dziurę w całym, ja na szczęście aż tak nie przezywam tej nienawiści do danych marek, choć tez nie wszystkie mi odpowiadają, jako pojazdy KM.voy pisze:Ale nie ma sensu roztrząsać tematu Volv, bo znowu się zacznie..
Niestety, w B10BLE6x2 to samo jest, choć nie we wszystkich.aleksej pisze:Autobus ma jednak dwie wady. Podwojne szyby ktore sie rozczelniaja (w Volvo 7000(A) jeszcze nie ale w B10L(A) juz tak)
We Wrocławiu to samo.aleksej pisze:w nowszych dostawach (z 2002 i 2003 r.) naja glupio otwierane lufciki, jest jeden plastikowy uchwyt, bez guzika i doscy cieszko to chodzi, czesto te uchwyty sie lamia! Ale na szczescie MPK zaczyna wymieniac je na te z guzikami.
Mnie Volva nie odpowiadają. Jak dla mnie te autobusy wcale nie są takie dobre, jak dobre były poprzednie konstrukcje Volvo. Siedmiotysięczniki nie będą moimi ulubionymi autobusami i nie musisz mi udowadniać, że są najlepsze. Gdyby Wrocław był bezstronny jeżeli chodzi o zakup autobusów a nie nastawiony na Volvo i miał autobusy kilku marek to lepiej układałyby się tam głosy. Proponuje EOT.Inspektor pisze:<b>niewiem</b> co ma się zaczynać, ja tylko próbuję dać ci do zrozumienia że są to dobre autobusy .A każdy w czymś co nie lubi znajdzie jakąś dziurę w całym, ja na szczęście aż tak nie przezywam tej nienawiści do danych marek, choć tez nie wszystkie mi odpowiadają, jako pojazdy KM.
Ale ja wcale nie twierdzę że są one lepsze od poprzednich, wręcz przeciwnie!voy pisze:Jak dla mnie te autobusy wcale nie są takie dobre, jak dobre były poprzednie konstrukcje Volvo.
Ja tego nie mówię że są najlepsze, ja tylko mówię że są dobre.voy pisze:Siedmiotysięczniki nie będą moimi ulubionymi autobusami i nie musisz mi udowadniać, że są najlepsze.
Jakie głosy? A gdzie ty tu widzisz to? Wrocław nie zamawia o dziwo Jelczy, mimo iż też są rzut kamieniem od Wroclawia, a Volva - droższe i lepsze. A jaki sens sprowadzania pojazdów z innych regionów jak pod nosem jest fabryka i serwis?voy pisze:Gdyby Wrocław był bezstronny jeżeli chodzi o zakup autobusów a nie nastawiony na Volvo i miał autobusy kilku marek to lepiej układałyby się tam głosy.
W moim przekonaniu wcale takie dobre nie są.Ja tego nie mówię że są najlepsze, ja tylko mówię że są dobre.
Wrocław z nowych autobusów ma wyłącznie Volva. I trudno tutaj mówić o porównaniu przez wrocławian produktu firmy Volvo produkowanego i naprawianego we Wrocławiu i produktu jakiejś innej firmy np. Solaris, MAN, Scania.Gdyby Wrocław był bezstronny jeżeli chodzi o zakup autobusów a nie
Jakie głosy? A gdzie ty tu widzisz to? Wrocław nie zamawia o dziwo Jelczy, mimo iż też są rzut kamieniem od Wroclawia, a Volva - droższe i lepsze. A jaki sens sprowadzania pojazdów z innych regionów jak pod nosem jest fabryka i serwis?
Jeździłem lepszymi autobusami niż Volvo 7000, lepszymi pod względem komfortu jazdy jak i konstrukcji. Moje zdanie dobrze już znasz. EOT.
UI to właśnie o to chodzi, że chcą ujednolicić tabor i to im się chwali.. Natomiast w Gdańsku kupuje się najwięcej MAN-ów.(a nie Scani z Słupska)J-31 pisze:3. Jeżeli chcą MPK chce ujednolicić swój park taborowy w oparciu o jedną firmę (Volvo Bus Poland) i jej najnowszy produkt (Volvo 7700) - to super. I niech tak dalej trzymają...