7000A

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Volvo...
Orange

Post autor: Orange »

Lubie volvo, fajny autobusik, ale modelem 7000A nie jechałem, raz albo 2 razy jechałem jakimś przegubowym volvo w Kaliszu

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Dla mnie też Volvo 7000 nie wyróżniał się niczym szczególnie - podczas testów...

Ale ucieszyłbym się i to bardzo, gdyby takie autobusy pojawiły się w dużych ilościach w Warszawie...

A tak mogę Wam jedynie pozazdrościć .... Szczęściarze :lol:

Wiśnia

Post autor: Wiśnia »

Obrazek

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

Wiśnia pisze:
Inspektor pisze:to jak panie Voy idziemy na kompromis? Ja twierdze że najlepszym autobusem jest Volvo,ty że Man i pozostańmy w swoich przekonaniach.Osobiscie też lubie Man-a ale wole Volvo.Takie jest moje zdanie.
Moje też :)
I moje :) Zresztą podobno Volvo są bardziej ekonomiczne.

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Też nie wiem czemu MZA tak sceptycznie patrzy na te autobusy.Zadnego Volvo,no jeden Jelcz M180...

voy

Post autor: voy »

Bo nie pasują do reszty taboru, proste. Zresztą ich MANy NG313 są zapewne lepsze.

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Już nie przesadzaj z tymi Manami bo powoli sie to niezbyt miłe robi...Jakby Warszawa zaczeła eksploatować Volvo to by się ujednolicił tabor :D

voy

Post autor: voy »

Właśnie nie - co z Solarisami, Neoplanami? One nie mają silnika Volvo.
Na dodatek nie wiem jak MZA poradziłaby sobie z regularnym naprawianiem i wymienianiem części pod względem finansowym, na przykładzie Bydgoszczy czy Łodzi widać że autobusy Volvo są drogie w utrzymaniu.

Policzan

Post autor: Policzan »

Ja lubię volva.
Ja znam tylko B10M.

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Na dodatek nie wiem jak MZA poradziłaby sobie z regularnym naprawianiem i wymienianiem części pod względem finansowym, na przykładzie Bydgoszczy czy Łodzi widać że autobusy Volvo są drogie w utrzymaniu.
Wrocław sobie radzi... :)

voy

Post autor: voy »

No to macie powody do zadowolenia ale inne miasta mają gorszą sytuację...

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Np.Warszawa...?

DAB

Post autor: DAB »

Moim marzeniem jako mieszkańca GOPu jest zobaczyć na naszych ulicach nie testowego Niskopodłogowego busa. Wiecej niz 2 sztuki ( Aż 2 szt. posiada PKM Tychy ) Wy jako mieszkancy Szczecina Warszawy i innych Wrocławiów sie cieszcie i nie narzekajcie ze macie Volvo a nie MANa albo na odwrot. Cieszcie sie z tego co macie. My sie cieszymy z jakiejs dupiatej U15tki :(

Thomas78

Post autor: Thomas78 »

voy pisze:Właśnie nie - co z Solarisami, Neoplanami? One nie mają silnika Volvo.
Na dodatek nie wiem jak MZA poradziłaby sobie z regularnym naprawianiem i wymienianiem części pod względem finansowym, na przykładzie Bydgoszczy czy Łodzi widać że autobusy Volvo są drogie w utrzymaniu.
Trudno się z tym zgodzić. Łódź w miarę konsekwentnie kupuje autobusy marki Volvo, a zatem gdyby tak było jak piszesz, pewnie wybraliby inną markę.

Wiśnia

Post autor: Wiśnia »

VOITH pisze:Moim marzeniem jako mieszkańca GOPu jest zobaczyć na naszych ulicach nie testowego Niskopodłogowego busa. Wiecej niz 2 sztuki ( Aż 2 szt. posiada PKM Tychy ) Wy jako mieszkancy Szczecina Warszawy i innych Wrocławiów sie cieszcie i nie narzekajcie ze macie Volvo a nie MANa albo na odwrot. Cieszcie sie z tego co macie. My sie cieszymy z jakiejs dupiatej U15tki :(
A Vecto i U12 w PKM Katowice i Vecto w PKM Gliwice oraz 412 w PKM Bytom, to nie są niskopodłogowce?
Ja znam tylko B10M
B10MA

Policzan

Post autor: Policzan »

Przepraszam za bład.
Dzięki za poprawę Wisnia.

voy

Post autor: voy »

Inspektor pisze:Np.Warszawa...?
Warszawa eksploatuje tylko jedno Volvo - B10MA więc stratna szczególnie nie jest, choć Volvo nie pasuje kompletnie do reszty.
Łódź regularnie kupuje Volva to fakt, ale z niczego się nie wziął gigantyczny dług i Ikarusy z Nowych Sadów na ulicach zamiast części autobusów które stoją na zajezdni albo jeżdżą niekompletne z dyktą zamiast szyby tylnej która pewnie kosztuje majątek.

voy

Post autor: voy »

j-31 a Ty w ogóle kiedykolwiek jechałeś V7k że masz nadzieje że to wygra przetarg?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

No dobra rozszyfruj mi ten skrót "V7k". Byłbym Ci wdzięczny... :D

A co do 7000 - tak znam i jechałem dwukrotnie. Oba był testerami. Oba różniły się co nieco od siebie wyposażeniem i ustawieniami foteli. Oba były ciekawe.
Więc znam Volvo 7000 a nie znam Volvo 7700A.
Ale podejrzewam, że w wersji przegubowej wielkiej rewolucji nie ma, tyle tylko, że jest autobus 18-metrowy...

Ach, i jeszcze jedno...

Cytat:
"Słowo od Głównego Inspektora PKP:Przypominam po raz kolejny i ostatni że V7700A i V7000A to to samo,tylko została zmieniona nazwa!"

To na wszelki wypadek, żeby Szacowny Inspektor nie musiał się trudzić :lol:

Inspektor

Post autor: Inspektor »

J-31 pisze:No dobra rozszyfruj mi ten skrót "V7k". Byłbym Ci wdzięczny... :D

A co do 7000 - tak znam i jechałem dwukrotnie. Oba był testerami. Oba różniły się co nieco od siebie wyposażeniem i ustawieniami foteli. Oba były ciekawe.
Więc znam Volvo 7000 a nie znam Volvo 7700A.
Ale podejrzewam, że w wersji przegubowej wielkiej rewolucji nie ma, tyle tylko, że jest autobus 18-metrowy...

Ach, i jeszcze jedno...

Cytat:
"Słowo od Głównego Inspektora PKP:Przypominam po raz kolejny i ostatni że V7700A i V7000A to to samo,tylko została zmieniona nazwa!"

To na wszelki wypadek, żeby Szacowny Inspektor nie musiał się trudzić :lol:
Nie,po prostu chodzi o to aby był jakis porządek na tym forum.Musimy się zdecydować czy uzywamy nowej nazwy ( V7700A) czy starej (V7000A) jeśli chodzi o ten autobus.Zakładam wobec tego specjalny temat abysmy wspólnie mogli to uzgodnić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volvo”