7000A
Moim marzeniem jako mieszkańca GOPu jest zobaczyć na naszych ulicach nie testowego Niskopodłogowego busa. Wiecej niz 2 sztuki ( Aż 2 szt. posiada PKM Tychy ) Wy jako mieszkancy Szczecina Warszawy i innych Wrocławiów sie cieszcie i nie narzekajcie ze macie Volvo a nie MANa albo na odwrot. Cieszcie sie z tego co macie. My sie cieszymy z jakiejs dupiatej U15tki
Trudno się z tym zgodzić. Łódź w miarę konsekwentnie kupuje autobusy marki Volvo, a zatem gdyby tak było jak piszesz, pewnie wybraliby inną markę.voy pisze:Właśnie nie - co z Solarisami, Neoplanami? One nie mają silnika Volvo.
Na dodatek nie wiem jak MZA poradziłaby sobie z regularnym naprawianiem i wymienianiem części pod względem finansowym, na przykładzie Bydgoszczy czy Łodzi widać że autobusy Volvo są drogie w utrzymaniu.
A Vecto i U12 w PKM Katowice i Vecto w PKM Gliwice oraz 412 w PKM Bytom, to nie są niskopodłogowce?VOITH pisze:Moim marzeniem jako mieszkańca GOPu jest zobaczyć na naszych ulicach nie testowego Niskopodłogowego busa. Wiecej niz 2 sztuki ( Aż 2 szt. posiada PKM Tychy ) Wy jako mieszkancy Szczecina Warszawy i innych Wrocławiów sie cieszcie i nie narzekajcie ze macie Volvo a nie MANa albo na odwrot. Cieszcie sie z tego co macie. My sie cieszymy z jakiejs dupiatej U15tki
B10MAJa znam tylko B10M
Warszawa eksploatuje tylko jedno Volvo - B10MA więc stratna szczególnie nie jest, choć Volvo nie pasuje kompletnie do reszty.Inspektor pisze:Np.Warszawa...?
Łódź regularnie kupuje Volva to fakt, ale z niczego się nie wziął gigantyczny dług i Ikarusy z Nowych Sadów na ulicach zamiast części autobusów które stoją na zajezdni albo jeżdżą niekompletne z dyktą zamiast szyby tylnej która pewnie kosztuje majątek.
No dobra rozszyfruj mi ten skrót "V7k". Byłbym Ci wdzięczny...
A co do 7000 - tak znam i jechałem dwukrotnie. Oba był testerami. Oba różniły się co nieco od siebie wyposażeniem i ustawieniami foteli. Oba były ciekawe.
Więc znam Volvo 7000 a nie znam Volvo 7700A.
Ale podejrzewam, że w wersji przegubowej wielkiej rewolucji nie ma, tyle tylko, że jest autobus 18-metrowy...
Ach, i jeszcze jedno...
Cytat:
"Słowo od Głównego Inspektora PKP:Przypominam po raz kolejny i ostatni że V7700A i V7000A to to samo,tylko została zmieniona nazwa!"
To na wszelki wypadek, żeby Szacowny Inspektor nie musiał się trudzić
A co do 7000 - tak znam i jechałem dwukrotnie. Oba był testerami. Oba różniły się co nieco od siebie wyposażeniem i ustawieniami foteli. Oba były ciekawe.
Więc znam Volvo 7000 a nie znam Volvo 7700A.
Ale podejrzewam, że w wersji przegubowej wielkiej rewolucji nie ma, tyle tylko, że jest autobus 18-metrowy...
Ach, i jeszcze jedno...
Cytat:
"Słowo od Głównego Inspektora PKP:Przypominam po raz kolejny i ostatni że V7700A i V7000A to to samo,tylko została zmieniona nazwa!"
To na wszelki wypadek, żeby Szacowny Inspektor nie musiał się trudzić
Nie,po prostu chodzi o to aby był jakis porządek na tym forum.Musimy się zdecydować czy uzywamy nowej nazwy ( V7700A) czy starej (V7000A) jeśli chodzi o ten autobus.Zakładam wobec tego specjalny temat abysmy wspólnie mogli to uzgodnić.J-31 pisze:No dobra rozszyfruj mi ten skrót "V7k". Byłbym Ci wdzięczny...
A co do 7000 - tak znam i jechałem dwukrotnie. Oba był testerami. Oba różniły się co nieco od siebie wyposażeniem i ustawieniami foteli. Oba były ciekawe.
Więc znam Volvo 7000 a nie znam Volvo 7700A.
Ale podejrzewam, że w wersji przegubowej wielkiej rewolucji nie ma, tyle tylko, że jest autobus 18-metrowy...
Ach, i jeszcze jedno...
Cytat:
"Słowo od Głównego Inspektora PKP:Przypominam po raz kolejny i ostatni że V7700A i V7000A to to samo,tylko została zmieniona nazwa!"
To na wszelki wypadek, żeby Szacowny Inspektor nie musiał się trudzić