"Nowe" Renault we flocie PKSiS Oświęcim
Pozwólcie, że skorzystam z tematu - nieco pomogę Wam i pokażę jak mniej więcej wygląda wnętrze Renault R312. Są to stare zdjęcia, wykonałem je we wrześniu 2004 aparatem, którego zdjęcia nie były zbyt dobrej jakości, ale na szczęście coś widać.
Przypomnę. Jest to Renalut R312, "Gradski Transport EAD-Varna", ex RATP Paris. Zdjęcie z września 2004, na pętli linii 9, w Złotych Piaskach...
Przypomnę. Jest to Renalut R312, "Gradski Transport EAD-Varna", ex RATP Paris. Zdjęcie z września 2004, na pętli linii 9, w Złotych Piaskach...
No i ja potwierdzam. Jedyny mankament to ciasnota. Ciasny, wąski korytarz i mała rzeźnia. Tak po zatym autobus jest rzeczywiście miodzio...Michał pisze:Muszę przyznać, że to jedne z najlepszych autobusów jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Wygodne siedzenia, przyjemna praca silnika, po prostu miodzio
I tu muszę się z tobą zgodzić. Wprawdzie jest wysokopodłogowy, ale 100 razy lepszy od tych wszystkich conect i innych współczesnych wysokopodłogowych śmieci.Michał pisze:Jechałem taką Renówą na linii 6 w Łodzi (obsługiwanej przez MARKAB Zgierz). Muszę przyznać, że to jedne z najlepszych autobusów jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Wygodne siedzenia, przyjemna praca silnika, po prostu miodzio
A jeśli chodzi o ciasnotę to na pierwszych przystankach 6-tki od Kaliskiego praktycznie nie ma ludzi, więc nie mogłem sprawdzić
On chyba jest średniopodłogowy. Rzeczywiście jest w nim trochę ciasno ale na zgierskiej "6" , która ma dość dobrą częstotliwość raczej sie sprawdza. Na jakiejś zagranicznej stronie dotyczącej autobusów znalazłem artykuł o R312. "Zaprzestano ich produkcji tylko dlatego, że zostały zastąpione niskopodłogowymi autobusami". Świadczy to, że w Francji też sie sprawdzały. Miejmy nadzieję, że trafią jeszcze do wielu polskich miast