Irisbus Crossway , Crossway LE
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Irisbus Crossway , Crossway LE
IRISBUS CROSSWAY :
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,126918,0.html
Irisbus zaprezentował po raz pierwszy nowy model ekonomicznego autobusu międzymiastowego Crossway. Autobus jest przeznaczony przede wszystkim do obsługi regularnych połączeń lokalnych, przewozów pracowniczych itp. Wprowadzenie na rynek modelu Crossway jest kolejnym krokiem we wdrażaniu strategii konwergencji i odświeżenia oferty Irisbus IVECO. Autobus jest przeznaczony przede wszystkim do obsługi regularnych połączeń lokalnych, przewozów pracowniczych itp. Wprowadzenie na rynek modelu Crossway jest kolejnym krokiem we wdrażaniu strategii konwergencji i odświeżenia oferty Irisbus IVECO. Crossway został opracowany głównie z myślą o rynkach Europy Centralnej, a także niektórych krajów zachodnioeuropejskich, takich jak Austria, Beneluks, Dania, Finlandia, Francja Niemcy, Islandia, Włochy i Szwajcaria. W ofercie Irisbus IVECO, autobus Crossway będzie lokował się pomiędzy autobusem szkolnym Recreo a autobusem typu kombi Arway. Podobnie jak jego poprzednik, Axer, tak i Crossway będzie produkowany w zakładach Irisbus w Vysoke Myto w Czechach.
IRISBUS CROSSWAY LE :
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,234257,0.html
Irisbus Crossway LE. Po udanym wejściu na polski rynek międzymiastowej wersji przedstawiciele Irisbusa liczą na równie duże powodzenie autobusu z obniżoną podłogą w wersji miejskiej i podmiejskiej. Z pewnością dobrą tego oznaką jest jedno z ostatnich a zarazem pierwszych zamówień. Dwa pierwsze egzemplarze prezentowanego modelu powinny do końca br. pojawić się w Jarocińskich Liniach Autobusowych . Od pewnego czasu na naszych ulicach można również spotkać autobus demonstracyjny w wersji podmiejskiej w układzie drzwi 1-1-0, który był ostatnio testowany m.in. w MPK Lublin , PKS Bydgoszcz , TP Bus Tarnowo Podgórne. Crossway LE może pomieścić około 100 pasażerów. W zależności od przeznaczenia są dostępne silniki Tector i Cursor w wersji EURO 4 lub 5.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,126918,0.html
Irisbus zaprezentował po raz pierwszy nowy model ekonomicznego autobusu międzymiastowego Crossway. Autobus jest przeznaczony przede wszystkim do obsługi regularnych połączeń lokalnych, przewozów pracowniczych itp. Wprowadzenie na rynek modelu Crossway jest kolejnym krokiem we wdrażaniu strategii konwergencji i odświeżenia oferty Irisbus IVECO. Autobus jest przeznaczony przede wszystkim do obsługi regularnych połączeń lokalnych, przewozów pracowniczych itp. Wprowadzenie na rynek modelu Crossway jest kolejnym krokiem we wdrażaniu strategii konwergencji i odświeżenia oferty Irisbus IVECO. Crossway został opracowany głównie z myślą o rynkach Europy Centralnej, a także niektórych krajów zachodnioeuropejskich, takich jak Austria, Beneluks, Dania, Finlandia, Francja Niemcy, Islandia, Włochy i Szwajcaria. W ofercie Irisbus IVECO, autobus Crossway będzie lokował się pomiędzy autobusem szkolnym Recreo a autobusem typu kombi Arway. Podobnie jak jego poprzednik, Axer, tak i Crossway będzie produkowany w zakładach Irisbus w Vysoke Myto w Czechach.
IRISBUS CROSSWAY LE :
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,234257,0.html
Irisbus Crossway LE. Po udanym wejściu na polski rynek międzymiastowej wersji przedstawiciele Irisbusa liczą na równie duże powodzenie autobusu z obniżoną podłogą w wersji miejskiej i podmiejskiej. Z pewnością dobrą tego oznaką jest jedno z ostatnich a zarazem pierwszych zamówień. Dwa pierwsze egzemplarze prezentowanego modelu powinny do końca br. pojawić się w Jarocińskich Liniach Autobusowych . Od pewnego czasu na naszych ulicach można również spotkać autobus demonstracyjny w wersji podmiejskiej w układzie drzwi 1-1-0, który był ostatnio testowany m.in. w MPK Lublin , PKS Bydgoszcz , TP Bus Tarnowo Podgórne. Crossway LE może pomieścić około 100 pasażerów. W zależności od przeznaczenia są dostępne silniki Tector i Cursor w wersji EURO 4 lub 5.
I
No to już się nie zgadza - to, że "po raz pierwszy zaprezentowali nowy model Crossway-a". Otóż dwa takie autobusy już od ponad roku stoją na małym parkingu pod Piasecznem. Jeden z nich pojechał do nabywcy, a drugi stoi nadal.Marcin_3558 pisze:Irisbus zaprezentował po raz pierwszy nowy model ekonomicznego autobusu międzymiastowego Crossway
Proszę bardzo o to zdjęcia fabrycznie nowego Irisbusa Crossway - autobus stoi sobie tak pod chmurką od ponad roku. I już trochę się to na nim odbiło
Tak a propo ostatniego przypadku na Górnym Śląsku, kiedy to jakiś idiota rzucił koktajlem mołotowa w autobus PKM Katowice, stojący... na terenie zajezdni. Warto napisać, że autobusy, które tu stoją nie są ani dozorowane ani pilnowane. Ogrodzenie jest niskie (co trochę widać na zdjęciach), a w pobliżu parkingu nie ma żadnego biurowca, ani budki strażnika... i jakoś nikt im tego nie dewastuje.
Skoro już pokazuję fotki, to skorzystam jeszcze. I dodam, że obok tegoż Crossway-a stoi inny pojazd. Równiez z rodziny Irisbusa. Autobus turystyczny Irisbus Evadys HD, z silnikiem Euro 4
Wracając do Irisbusa Crossway. Czy któryś z kolegów orientuje się co ten autobus ma z Iveco. Pytam, ponieważ logo Iveco pojawia się na tylnej ścianie pojazdu. Zatem co: silnik, czy podwozie ?
Ja bym powiedział, że raczej silnik.J-31 pisze:Zatem co: silnik, czy podwozie ?
I oni się nie boją, że może im ktoś te autobusy podpalić, rozwalić, itp. ?J-31 pisze:Ogrodzenie jest niskie (co trochę widać na zdjęciach), a w pobliżu parkingu nie ma żadnego biurowca, ani budki strażnika... i jakoś nikt im tego nie dewastuje.
To co, idziemy rzucać?J-31 pisze:Tak a propo ostatniego przypadku na Górnym Śląsku, kiedy to jakiś idiota rzucił koktajlem mołotowa w autobus PKM Katowice, stojący... na terenie zajezdni. Warto napisać, że autobusy, które tu stoją nie są ani dozorowane ani pilnowane. Ogrodzenie jest niskie (co trochę widać na zdjęciach), a w pobliżu parkingu nie ma żadnego biurowca, ani budki strażnika...
Gdzie tam, Crosswaye to jedne z najtańszych wozów tej klasy o ile się orientuję. I dlatego tak w Polsce popularne. Co do jakości, to wszystko ładnie wygląda, ale nie jechałem jeszcze żadnym, zobaczymy, jak będą wyglądać za parę latFilip7370 pisze:To są wozy na Piaseczno express, zapewne diabelnie drogie, ale jaka jakość
Raczej nie. Za mało autobusów - "Mobilis" potrzebuje więcej i planuje zakup zupełnie innego taboru - a po za tym ten biały, tak jak napisałem już wcześniej, stoi tu już od ponad roku... czyli jeszcze za czasów funkcjonowania "PE"Filip7370 pisze:To są wozy na Piaseczno express, zapewne diabelnie drogie, ale jaka jakość
Ani trochę. Co więcej ten biały Crossway przez cały czas postoju - jak widać na fotkach - nie został zdewastowanyShadow238 pisze:I oni się nie boją, że może im ktoś te autobusy podpalić, rozwalić, itp. ?
Tu chodzi o silnik. Iveco wytwarzał kiedyś autobusy. Można je spotkac na drogach południowej Europy. Były takie modele jak m inn. My Way, Domino, Euroclass, Cityclass wiele innych. Po powstaniu Irisbusa autobusy te były produkowane pod znaczkiem nowego koncernu. Następnie Irisbus tworzył własną jednolitą gamę pojazdów. I tak powstał Crossway i Arway. Te autobusy stojące na placu reklamują pewnie przedstawicielstwo Kapeny na Mazowsze. A kupiec na pewno się znajdzie. W końcu lubuskim PKSom przypadły do gustu i kupiono już kilkanaście sztuk.J-31 pisze:Czy któryś z kolegów orientuje się co ten autobus ma z Iveco. Pytam, ponieważ logo Iveco pojawia się na tylnej ścianie pojazdu. Zatem co: silnik, czy podwozie ?
W czasie Dni Transportu Publicznego w Warszawie, firma Irisbus zaprezentowała Irisbus Crossway LE.
Objerzałem go sobie w miarę dokładnie i muszę przyznać, że chociaż mi się spodobał, to nie zrobił na mnie jakiegoś super wrażenia. Wersja, którą pokazano, to jest w zasadzie bardziej do komunikacji lokalnej typu PKS.
Nie mniej jednak miłym zaskoczeniem jest to, że pomimo stosunkowo małej rzeźni, przednia część pojazdu jest jednak obszerna
A tu można zobaczyć tylną część pojazdu.
Autobus ma bardzo wygodne i przyjemne fotele
I jeszcze na koniec kabina kierowcy. Kabina jest otwarta
Reasumując, jeśli kto kupił takie autobusy, to chyba źle nie zrobił
Objerzałem go sobie w miarę dokładnie i muszę przyznać, że chociaż mi się spodobał, to nie zrobił na mnie jakiegoś super wrażenia. Wersja, którą pokazano, to jest w zasadzie bardziej do komunikacji lokalnej typu PKS.
Nie mniej jednak miłym zaskoczeniem jest to, że pomimo stosunkowo małej rzeźni, przednia część pojazdu jest jednak obszerna
A tu można zobaczyć tylną część pojazdu.
Autobus ma bardzo wygodne i przyjemne fotele
I jeszcze na koniec kabina kierowcy. Kabina jest otwarta
Reasumując, jeśli kto kupił takie autobusy, to chyba źle nie zrobił
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
KAPENA Polska:
Ponadto sprzedaliśmy pierwsze egzemplarze niskowejściowych Crossway-ów LE city, który odebrały firmy JLA Jarocin i PKS Tarnów. W przyszłości spodziewam się, że przedsiębiorstwa PKS, które jeżdżą naszymi autobusami międzymiastowymi i obsługują komunikację miejską będą chętnie kupowały właśnie modele Crossway LE z wagi na unifikację części i podzespołów.
Infobus:
http://www.infobus.pl/text.php?from=main&id=20783