Irisbus Citelis
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Malowanie ma białe . A rejestracje ma inną . Z tego co wiem on u nas w Bydgoszczy stał 3 tygodnie i dopiero teraz wyjechał .MKM Shadow pisze:A jakie ma malowanie ? Białe ? i rej. zaczyna się na GSL ?Marcin_3558 pisze:Chyba to ex testowiec którego kupił nasz PKS .
Foty macie tu: http://free.of.pl/s/silnice/citelis.html
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Ma do niego dojechać 12/15 sztuk .MKM Shadow pisze:No to na pewno ten testowiec, który jeździł po całej Polsce Autobus prócz dźwięku zamykania drzwi jest fajny.Marcin_3558 pisze:Malowanie ma białe . A rejestracje ma inną . Z tego co wiem on u nas w Bydgoszczy stał 3 tygodnie i dopiero teraz wyjechał .
Gratulacje zakupu!
Przegoniliśmy wszystkich co mają Citelisy . My bedziemy mnieli najwiecej w Polsce jak na razie .
Po pierwsze, bo warto wyjaśnić:
Owy przycisk, co dałeś w linku służy przy problemach z drzwiami - jeżeli coś jest nie tak, nacisnięcie przycisku powoduje naprawę usterki (nigdy tego nie używano...)
Co do brzęczka - w słupskich Urbino 15 jest podobna głośność, w naszych etanolach jeszcze głośniejszy jest....kierunkowskaz. Więc już nie narzekajmy...
Co do drzwi od kabiny - widać nie umiecie jej zamykać, gdyż na dole są specjalne gumy, które trzymają kabinę. I trzeba zamykać kabine do końca, aby metal wzlaz w tą gumę - wtedy nigdy się nie otworzy, jest pancerna, co się w Słupsku chwali...
Co do hamulca postojowego - owszem, jest ręczny, zmienić się tego nie da i jest to minus
Co do otwierania wszystkich drzwi - przez pierwsze 3 miesiące Citelisy miały jeden guzik do otwierania 2 i 3 drzwi, lecz nie można ich było otworzyć pojedyńczo. Kierowcy poprosili, aby to zmienić i teraz można otwierać każde drzwi osobno...
Co do R&G to się nie wypowiem - tu pretensje raczej do producenta a nie Irisbusa, bo system informacji pasażerskiej możesz sobie wybrać sam.
I bardzo dobrze, że nie dobieraliście się do niego z poprawkami. Dodam, że wóz wrócił z waszymi naklejkami w środku oraz z urwanym uchwytem od klapy bocznego wyświetlacza. Na zewnątrz jest za to cały w kleju po tych wszystkich naklejkach...
Owy przycisk, co dałeś w linku służy przy problemach z drzwiami - jeżeli coś jest nie tak, nacisnięcie przycisku powoduje naprawę usterki (nigdy tego nie używano...)
Co do brzęczka - w słupskich Urbino 15 jest podobna głośność, w naszych etanolach jeszcze głośniejszy jest....kierunkowskaz. Więc już nie narzekajmy...
Co do drzwi od kabiny - widać nie umiecie jej zamykać, gdyż na dole są specjalne gumy, które trzymają kabinę. I trzeba zamykać kabine do końca, aby metal wzlaz w tą gumę - wtedy nigdy się nie otworzy, jest pancerna, co się w Słupsku chwali...
Co do hamulca postojowego - owszem, jest ręczny, zmienić się tego nie da i jest to minus
Co do otwierania wszystkich drzwi - przez pierwsze 3 miesiące Citelisy miały jeden guzik do otwierania 2 i 3 drzwi, lecz nie można ich było otworzyć pojedyńczo. Kierowcy poprosili, aby to zmienić i teraz można otwierać każde drzwi osobno...
Co do R&G to się nie wypowiem - tu pretensje raczej do producenta a nie Irisbusa, bo system informacji pasażerskiej możesz sobie wybrać sam.
I bardzo dobrze, że nie dobieraliście się do niego z poprawkami. Dodam, że wóz wrócił z waszymi naklejkami w środku oraz z urwanym uchwytem od klapy bocznego wyświetlacza. Na zewnątrz jest za to cały w kleju po tych wszystkich naklejkach...
Otwarta też? Jak szyba uderza o kasownik to się nie potłucze? Trzeba było tak wcześniej.Mercury pisze:jest pancerna, co się w Słupsku chwali...
Czemu? Z wyciszonymi dzwonkami (1/2 głośności we wszystkich drzwiach, odłączony w pierwszych), wyłączonym wymogiem zaciągnięcia przystankowego przy wszystkich drzwiach to by był o niebo lepszy wóz.Mercury pisze: I bardzo dobrze, że nie dobieraliście się do niego z poprawkami.
Co nie zmienia faktu, że te dzwonki mają jedną, ale za to bardzo poważną przewagę nad tymi w MB - włączają się tylko przy zamykaniu drzwi i nie blokują ruchu drzwi (w MB najpierw dzwoni dzwonek, a dopiero później drzwi się zamykają)
Miałem dzisiaj nieprzyjemność jechać Citelisem. Sądzę, że jedynym plusem tego autobusu jest niska_podłoga. Reszta mnie <b>poprostu</b> odrażala, już ciekwiej wygląda Conecto... . Wnętrze ciasne, mało miejsca na nogi, a ja mam tylko neicąłem 170cm wzrostu! No i mikroskopija rzeźnia, w której gdy będzie stał wózek nie bedzie w ogóle miejsca. No i ten dzwonek od drzwi... .
Zaczynając ''relację'' piszesz, że miałeś ''nieprzyjemność''. Brzmi to tak, jakbyś na siłe musiał tym autobusem jechać... I to nie miał być dowpic, lecz rada na przyszłość - nie chcesz czymś jechać, bo jest to ''nieprzyjemne" - nie jedź i nie narzekaj...MIG pisze:jeśli to miałbyć dowcip to Ci nie wyszedł.
Ja muszę przyznać, że - kiedy MZA testowało Irisbusę, jeszcze nazywała się Agora (wspomnienie po Renault), a obecnie Citelis - to i mnie jakoś ten autobus nie zachwycił. Tamten autobus był również testerem. I mogę potwierdzić Twoje słowa MIG.MIG pisze:Miałem dzisiaj nieprzyjemność jechać Citelisem.
Faktycznie miał mało miejsca na nogi i malutką rzeźnię (wielkością przypominała mi ona rzeźnię w Jelcz M121M).
Ciekawy jestem, czy przegubowe Citelisy też mają tak małą rzeźnię, czy coś większego ? Jeśli, któryś z kolegów posiada jakieś zdjęcia wnętrza, to byłbym wdzięczny