Irisbus Citelis
Głośny nie był, nie trzeszczało w nim wszystko po za ... sufitem. No ale tam na dachu były ciężkie butle. Fotele miękkie, wygodne, zawieszenie miękkie, za miękkie. Nie wytrzyma naszych dróg. Ogólnie kolorystyka wnętrza była utrzymana, w przyjemnym, ciepłym kolorze włącznie z barierkami.ppln pisze: nie był zbyt głośny, czy nie trzeszczało weń wszystko?
Jedyna taka niedogodność to ciasnota
A tutaj zdjęcia Citelisów z francuskiego Reims
http://www.transbus.org/photos/citelis12_tur262.html
http://www.transbus.org/photos/citelis18_tur823.html
Czyż nie są piękne? To jedne z najładniejszych niskaczy. Ciekawe jak spisują się w Lubinie
http://www.transbus.org/photos/citelis12_tur262.html
http://www.transbus.org/photos/citelis18_tur823.html
Czyż nie są piękne? To jedne z najładniejszych niskaczy. Ciekawe jak spisują się w Lubinie
W wersji Line Citelis prezentuje się nawet sympatycznie, chociaż to żadna nowość, ponieważ Renaut wcześniej produkował Agorę dokładnie w takiej wersji.
No i cóż Citelis Line fajny autobus, ale tez straszna ciasnota, chociaż jak na warunki tego miasta to pewnie autobus jest znakomicie dostosowany do potrzeb
No i cóż Citelis Line fajny autobus, ale tez straszna ciasnota, chociaż jak na warunki tego miasta to pewnie autobus jest znakomicie dostosowany do potrzeb
Fotele faktycznie sa super, a zawieszenie do bani...J-31 pisze:Fotele miękkie, wygodne, zawieszenie miękkie, za miękkie.
W "moim oprocz sufitu jeszcze tak burty i plastikowe obudowy przy suficie...J-31 pisze:Głośny nie był, nie trzeszczało w nim wszystko po za ... sufitem.
Jak ktos ma zdjecia wnetrze przeguba, to go ozłoce...Milenium pisze:Najgorzej jest w przegubie. Najgorzej zagospodarowany autobus jaki widziałem.
Prosze bardzo, oto zdjecia przegubu Citelisa:Mercury pisze:
Jak ktos ma zdjecia wnetrze przeguba, to go ozłoce...
http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... 26~sub_inc
http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... 26~sub_inc
http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... 26~sub_inc
Hmmm.... Mercury, jako adwokat Adriana, pozwolę sobie przypomnieć Ci Twój post.
Oj coś czuję po kościach, że za jakiś czas zobaczę tutaj grad krytyki, ale jestem w pełni świadomy i nie piłem.. jeszcze
Po prostu porównałem fotki Irisbusa 18 m z MB Citaro G. I bardziej spodobał mi się.. Irisbus. Wam również to polecam.
Popatrzcie. On też jest ciasny, podobnie jak Citaro G, ale Irisbus ma dwie ładne rzeźnie. Nie wiem czy tak będą wyglądać autobusy dla MZK Słupsk. Musimy jeszcze poczekać, a zatem...
Jak się nie ma co się chwali - to się chwali co się ma
PS. Mercury Gdybyś zechciał się na mnie wyżyć za powyższe słowa, to proszę bardzo, tutaj są zęby
Mój przemiły klient - Adrian - przesłał Ci linki. A zatem - proszę bardzo - czekam (czekamy obaj ) teraz na Twój ruch.Mercury w piątek 15 września pisze:Jak ktos ma zdjecia wnetrze przeguba, to go ozłoce...
A tak na serio - to wnętrze tego Citelisa podoba mi się bardziej niż... MB Citaro.Adrian_ pisze:Prosze bardzo, oto zdjecia przegubu Citelisa:
Oj coś czuję po kościach, że za jakiś czas zobaczę tutaj grad krytyki, ale jestem w pełni świadomy i nie piłem.. jeszcze
Po prostu porównałem fotki Irisbusa 18 m z MB Citaro G. I bardziej spodobał mi się.. Irisbus. Wam również to polecam.
Popatrzcie. On też jest ciasny, podobnie jak Citaro G, ale Irisbus ma dwie ładne rzeźnie. Nie wiem czy tak będą wyglądać autobusy dla MZK Słupsk. Musimy jeszcze poczekać, a zatem...
Naprawdę nie potrzebnie tak się Załamujesz. Ja na Twoim miejscu bym się cieszył i cierpliwie czekał.Mercury pisze:On jest okropny - lepiej zyc w niewiedzy. Teraz jeszcze bardziej nie lubie tego autobusu.
Jak się nie ma co się chwali - to się chwali co się ma
PS. Mercury Gdybyś zechciał się na mnie wyżyć za powyższe słowa, to proszę bardzo, tutaj są zęby
J-31 pisze:Wiedząc jak bardzo kol. Mercury "kocha"- inaczej, autobusy firmy Irisbus, z rodziny Citelis. Ten rysunek dedykuję właśnie Jemu z jednoczesnym pocieszeniem chciałem go zainstalować w swoim podpisie, ale nie zmieścił się.
Zatem Irisbus Citelis CNG - MPK Wałbrzych.
Jeśli chodzi o Citelisy to ich design nie jest nawet taki zły. Rzekłbym nawet, ze w porównaniu do np. Karos B961E jest dużo lepszy. Problemem natomiast jest konstrukcja tego autobusu (tj. słabe wykonanie, trzeszczenie, ewentualna ciasnota itp.). I dlatego właśnie nie lubię tego autobusu, choć ze wzgledu na design mógłbym jeszcze to przeboleć, ale sposób ich tworzenia (rodem z JZS-u) i ogólnie eksploatacja podtrzymują moje stanowcze nie dla tego autobusu .ppln pisze:To ja ci bardzo dziękuję, chociaż najbrzydszy w citelisach jest przód
Chłopie, nie porównuj tego do Karos, bo dojdziemy do wniosku, że to super autobus. Tak jak bym Fiata Seicento porownywal do Malucha...Adrian_ pisze: Jeśli chodzi o Citelisy to ich design nie jest nawet taki zły. Rzekłbym nawet, ze w porównaniu do np. Karos B961E jest dużo lepszy. Problemem natomiast jest konstrukcja tego autobusu (tj. słabe wykonanie, trzeszczenie, ewentualna ciasnota itp.). I dlatego właśnie nie lubię tego autobusu, choć ze wzgledu na design mógłbym jeszcze to przeboleć, ale sposób ich tworzenia (rodem z JZS-u) i ogólnie eksploatacja podtrzymują moje stanowcze nie dla tego autobusu .
Porownaj go z MANem NL223, ze Scania CL94UB czy CN94UB, Solarisem Urbino 12.... Tak troche nowocześnie, zyciowo,....
Koledze J-31 dziekuje, jednak najbrzydszy w nich jest przod i tyl.... Ja Ciebie bardzo prosze o wykonanie rysunków Irisbusa Citelisa 18 CNG w barwach słupskich (takiego modelu w ogóle jeszcze nie ma) oraz Scanii CL94UB w barwach słupskich (nr. 1249 fotki na TWB, jak tak bardzo chcesz mi umilić życie ) Z góry dziekuje