: 2008-02-03, 19:24
A jak to w końcu było? Bo słyszałem plotkę, że zamówili te Irisbusy właściwie dopiero w październiku.plocmaster pisze:Kto by się nie zraził po takim numerze…
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
A jak to w końcu było? Bo słyszałem plotkę, że zamówili te Irisbusy właściwie dopiero w październiku.plocmaster pisze:Kto by się nie zraził po takim numerze…
Będą, będą. Wymogi przetarguJ-31 pisze:będą to autobusy klimatyzowane
Jak w ogóle zaragowali krakowscy mkmi na to że Mobilis kupi Irisbusy Citelisy 12m a nie Solarisy Urbino 12 dla KrakowaLopez pisze:Będą, będą. Wymogi przetarguJ-31 pisze:będą to autobusy klimatyzowane
A do tego dodam że bydgoski PKS dokupuje około 6 sztuk Irisbus Citelisów 12m na swoje linie miejskie .W przetargu wzięły udział firmy MAN, Solaris, Kapena SA i Evobus.
Zwycięzcą została firma Kapena SA z autobusem Irisbus Citelis 12M. Oferta firmy Solaris została odrzucona, gdyż nie spełniała wymogów formalnych.
Czyli rozumiem, że MZK Bielsko Biała, tym razem wybrało w przetargu Irisbusy CitetelisyMarcin_3558 pisze:Bielsko Biała :
Spokojnie. Testy jeszcze nie są równoznaczne z zakupem. Teraz przetestują Citelisa, a po nim Solbusa (pewnie SN11).... a na koniec i tak pewnie kupią LAZ-ySądziłem szczerze mówiąc (i chyba wciąż tak sądzę...), że to dla nich trochę za wysokie progi ale może jednak Irisbus zdobędzie kolejnego klienta.
Jestem ciekaw ich wykonania . Czy bedą takie jak bydgoskie Irisbusy z PKSu .KKS pisze:Z tego co pisano na forum to wyjeżdżają
Coffee pisze:rak jakichkolwiek łap odgradzających pierwszą połówkę drzwi od reszty pomostu.
Widzę tu pole do popisu dla zajezdniowych elektryków oraz kierowców, przywiązujących gumą poręcz pierwszej połówki do kabinyPierwsza połówka pierwszych drzwi nie blokowana, można spokojnie przez nie wejść i zasłonić widoczność kierowcy. A gdy załączy się blokadę pierwszej połówki, to nie otwiera się... druga połówka...
Na szczęście Mobilis (przynajmniej odział z Krakowa) nie stosuje chałupnictwa, tylko ściągną mechaników/elektryków z Irisbusaplocmaster pisze:Coffee pisze:rak jakichkolwiek łap odgradzających pierwszą połówkę drzwi od reszty pomostu.Widzę tu pole do popisu dla zajezdniowych elektryków oraz kierowców, przywiązujących gumą poręcz pierwszej połówki do kabinyPierwsza połówka pierwszych drzwi nie blokowana, można spokojnie przez nie wejść i zasłonić widoczność kierowcy. A gdy załączy się blokadę pierwszej połówki, to nie otwiera się... druga połówka...
Póki autobusy są nowe... a potem będzie szara codziennośćCoffee pisze:Na szczęście Mobilis (przynajmniej odział z Krakowa) nie stosuje chałupnictwa, tylko ściągną mechaników/elektryków z Irisbusa