: 2008-06-18, 12:24
Zobaczymy - kierownikiem ds. przewozów jest tam jeden z MKM-ów
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Już to widzę.Coffee pisze:tylko ściągną mechaników/elektryków z Irisbusa
Musi załączać, podobno to też mają przerobićppln pisze:Już to widzę.Coffee pisze:tylko ściągną mechaników/elektryków z Irisbusa
Macie chociaż automatyczny hamulec przystankowy w tych Irisbusach czy kierowca musi na każdym przystanku załączać (jak w słupskich)?
Jak to kończą ? Tzn. który przewoźnik w Bydgoszczy kończy eksploatację Citelisów ?Marcin_3558 pisze:A u nas w Bydgoszczy jezdzą ostatnie tygodnie Irisbus Citelisów 12m .
PKS Bydgoszcz sp.z.o.o zamienia Irisbus Citelisy 12m na Solarisy Urbino 12 .J-31 pisze:Jak to kończą ? Tzn. który przewoźnik w Bydgoszczy kończy eksploatację Citelisów ?Marcin_3558 pisze:A u nas w Bydgoszczy jezdzą ostatnie tygodnie Irisbus Citelisów 12m .
A ile lat eksploatują te Citelisy ?Marcin_3558 pisze:PKS Bydgoszcz sp.z.o.o zamienia Irisbus Citelisy 12m na Solarisy Urbino 12
<1J-31 pisze:A ile lat eksploatują te Citelisy ?
PKS Bydgoszcz tak się zniechęcił do tych autobusów czy Irisbus nie chce się poratować wymianą tych elementów Przecież to nowe autobusy...Marcin_3558 pisze:Idą one reklamacje bo skrzynia biegów sie sypie i coś tam jeszcze .
Chcieli je wysłać do serwisu Kapeny w Słupsku a Kapena na to że oni tego nie robią . Wiec są one na reklamacji . I właśnie oczekujemy na nowe Solarisy Urbino 12 .Amalio pisze:PKS Bydgoszcz tak się zniechęcił do tych autobusów czy Irisbus nie chce się poratować wymianą tych elementów Przecież to nowe autobusy...Marcin_3558 pisze:Idą one reklamacje bo skrzynia biegów sie sypie i coś tam jeszcze .
Nie są w stanie tego naprawić czy odmówili naprawy w ramach gwarancjiMarcin_3558 pisze:
Chcieli je wysłać do serwisu Kapeny w Słupsku a Kapena na to że oni tego nie robią .
A wiadomo może co się stanie ( gdzie trafią ) z tymi CitelisamiMarcin_3558 pisze:. I jesteśmy oczekiwanie na nowe Solarisy Urbino 12 .
Odmówili naprawy .Amalio pisze:Nie są w stanie tego naprawić czy odmówili naprawy w ramach gwarancji
Wracają gdzie były wyprodukowane czyli do Włoch .Amalio pisze: A wiadomo może co się stanie ( gdzie trafią ) z tymi Citelisami
Citelisy - do Włoch ? A czy czasami, Czesi tego nie produkują ?Marcin_3558 pisze:Wracają gdzie były wyprodukowane czyli do Włoch .
Owszem produkują ( w zasadzie montują ). Ale tylko na rynek czeski i słowacki.J-31 pisze:[
Citelisy - do Włoch ? A czy czasami, Czesi tego nie produkują ?
Dokładnie, Kapena po prostu skleca u nas włoskie konstrukcje, niestety z gorszą jakością.Amalio pisze:Ja bym tego nie określił "swoje". Chyba wszystkie te pojazdy zostały pierwotnie zaprojektowane przez Cacciamali. Oprócz podstawowych przeróbek na podstawie Iveco Daily które są konstrukcji Irisbusa
Irisbus doskonale zadbał o wizerunek zabierając te pojazdymarekJG pisze:Irisbus w trosce o wizerunek powinien je naprawić, a nie bawić się w niedasizm.
W #263 ostatnio się skrzynia posypała, tak to nie ma z nimi problemów, nasze się tylko na boki kładom...marekJG pisze:W Wałbrzychu większych kłopotów ze skrzyniami nie było.
Citelisy są produkowane we Francji...Marcin_3558 pisze:Wracają gdzie były wyprodukowane czyli do Włoch .Amalio pisze: A wiadomo może co się stanie ( gdzie trafią ) z tymi Citelisami
No tak, ale przecież nie po to produkuje się pojazdy, by je potem sobie zabierać. Chodzi o to by wyprodukować, sprzedać, a potem serwisować. Zatem ciekawy jestem co producent zrobi teraz z tym egzemplarzamippln pisze:Irisbus doskonale zadbał o wizerunek zabierając te pojazdy