Lider Trading/2G Bus & Coach
Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG
To taki jest pomysł na biznes? Co tam wyniki finansowe, najwyżej zwijamy firmę i pod nową firmą próbujemy sprzedawać te same autobusy?
Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG
To jest polski standard wcale nie nowy. Ja to już obserwuję od ok. 20 lat. Scenariusz jest taki - robi się biznes, a jak coś pójdzie nie tak, to zmienia się nazwę i logo, po czym zaczyna się pod nową "marką" obiecując klientom nową "jakość". Działa to psychologicznie, bo przecież zapalił się ... Solbus, a teraz nie ma Solbusa - bo jest 2G Bus - nowa jakość, nowe technologie. Tylko fachowcy wiedzą o co biega
Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG
Tylko że przewoźników i urzędów się tym nie oszuka.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG
Myślę że trzeba zapytać się 2G Bus & Coach czy zamierzają wprowadzić 2 generacje Solcity. Poza tym nie wiadomo czy nie pracują nad zapowiadanym midi elektrykiem o którym mówili na rządowej konferencji na temat autobusów elektrycznych.
Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG
Nie wydaje mi się, aby pracowali nad kolejną generacją Solcity - bo im to Solcity w ogóle nie schodzi
Natomiast jest całkiem prawdopodobne, że powalczą o ten wielki przetarg na elektryki - byłoby to dziwne, gdyby nie chcieli skorzystać
Natomiast jest całkiem prawdopodobne, że powalczą o ten wielki przetarg na elektryki - byłoby to dziwne, gdyby nie chcieli skorzystać
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG
Nie schodzi im rodzina Solcity bo znowu papierów nie mają ile sprzedali. Wszystko muszą zaczynać od nowa. Do tego sprawa z gazowcami z Częstochowy. Moim zdaniem jeśli wrócą to muszą zmodernizowac rodzinę Solcity.
Re: Lider Trading/2G Bus & Coach
Przecież żaden nabywca potencjalnego autobusu nie patrzy na to jak on wygląda, jak zamawiają dajmy na to Solarisa to nic ich nie obchodzi czy dostaną 3 czy 4-kę, bo to kompletnie żadna różnica, autobus to autobus, różnić się mogą jakością wykonania, a i owszem, ale jakość ta nie zależy od tego jak dany autobus wygląda. Rynek sprzedaży nowych pojazdów KM rządzi się jednak kompletnie innymi prawami niż rynek samochodów, gdzie rzeczywiście zmiana nazwy/wizerunku zmienia wszystko jeżeli chodzi o sprzedaż