Strona 2 z 2

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2016-10-31, 22:44
autor: Mariolino
P. Ślizak tłumaczył się problemem z inwestorem i dlatego niedojechali. Szkoda trochę, bo na pewno mają więcej do powiedzenia niż Ursus.

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-04-04, 10:53
autor: Marcin_558
Solbus wraca jako 2G Bus & Coach: Jak feniks z popiołów :)

http://infobus.pl/konferencja-e-bus-kol ... 93253.html
Najważniejsze punkty wystąpienia prezesa Łopatowskiego były następujące:

firma ma duże doświadczenie w zakresie produkcji autobusów z alternatywami napędami – - zarówno w zakresie CNG i LNG, jak i ogniw paliwowych i elektrobusów.
- eko-oferta Solbusa obejmuje pojazdy o długości od 10,5 do 12 m zgodnie z zapowiedziami zwiększenia DMC dla pojazdów niskoemisyjnych,
- producent przygotowuje się do podniesienia pojemności swoich pojazdów;
- firma duże nadzieje wiąże z dwuletnim testem drogowym autobusu Solbus 12FC na ogniwa paliwowe, który został zakupiony przez firmę holenderska Syntus w ramach rządowego grantu. W przypadku pomyślnego wyniku testu, klient zapowiada duże zakupy tego typu autobusów;
- Solbus pracuje nad elektrobusem o długości 9 m, przeznaczonym do obsługi mniejszych miast.

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-04-04, 20:35
autor: J-31
No tak, ale widzę, że eko oferta już nie obejmuje autobusów 18-metrowych. Klientów nie mają zbyt wielu, co gorsza przewoźnicy w Polsce mało kupują, więc ciężko im będzie. Szansą mogą być przewoźnicy jedynie na zachodzie ;)

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-04-06, 17:55
autor: Marcin_558
Mam nadzieje że 9 metrowy midi od 2G Bus & Coach/Solbus będzie z rodziny SM. Tak poza tym 2G Bus & Coach ma adres bydgoski. Można powiedzieć że Solbus teraz jest bardziej z Bydgoszczy adresem :)

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-07-18, 11:14
autor: Marcin_558
W Solcu Kujawskim jak na razie serwisują autobusy Solbus. Wczoraj przejeżdżałem to widziałem bydgoskiego SM18 z IREX Trans na terenie firmy. Ciekawe czy Solbus powstanie znowu i zacznie zbierać zamówienia z 2G Bus & Coach? Czy przez sprawę z MPK Częstochowa czekają na rozwój sytuacji? Ciekawe co z zapowiedzianym elektrykiem do państwowego programu?

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-10-12, 22:11
autor: Marcin_558
2G Bus & Coach dostał szansę i jest wymieniany jako możliwy producent taboru dla firmy Irex/Meteor/Irex-Trans Bydgoszcz w przetargu na linie Radomiu jeśli wygrają.

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-10-13, 21:47
autor: J-31
Mam nadzieję, że tym razem będą to autobusy z napędem konwencjonalnym - oby nie jakieś wymyślne hybrydy jak np. dla MPK w Częstochowie ;)

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2017-10-14, 09:06
autor: Przemek
I kolejny 🇵🇱 polski producent autobusów zrobił autobus na wodór.
https://m.facebook.com/288293854687161/photos/a.292754690907744.1073741828.288293854687161/558133941036483/?type=3&source=57&refid=52&__tn__=EHH-R pisze:W holenderskim Arhem miała miejsce prezentacja pierwszego autobusu marki Solbus z ogniwem wodorowym. Obecnie autobus ten jest prezentowany na TEN-T Days w Rotterdamie. Odwiedzających tę imprezę zapraszamy na jazdę testową.
Obrazek
Źródło i zdjęcie: profil Solbusa na facebooku.

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-11, 21:01
autor: Marcin_558
Solbus istnieje już jako 2G Bus & Coach(ostatnio ofertę z Solbusami w Radomiu złożył Irex/Meteor). Lider Trading i F.A.Solbus S.A. nie istnieją.

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-11, 21:42
autor: J-31
Owszem to prawda, ale nadal chcą produkować te same - znane wszystkim - autobusy. Po utracie zaufania nowa firma 2G Bus & Coach wielkiego biznesu już tu nie zrobi ;)

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-11, 21:47
autor: Przemek
To taki jest pomysł na biznes? Co tam wyniki finansowe, najwyżej zwijamy firmę i pod nową firmą próbujemy sprzedawać te same autobusy?

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-11, 22:27
autor: J-31
To jest polski standard wcale nie nowy. Ja to już obserwuję od ok. 20 lat. Scenariusz jest taki - robi się biznes, a jak coś pójdzie nie tak, to zmienia się nazwę i logo, po czym zaczyna się pod nową "marką" obiecując klientom nową "jakość". Działa to psychologicznie, bo przecież zapalił się ... Solbus, a teraz nie ma Solbusa - bo jest 2G Bus - nowa jakość, nowe technologie. Tylko fachowcy wiedzą o co biega :P

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-12, 17:05
autor: j__a
Tylko że przewoźników i urzędów się tym nie oszuka.

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-13, 15:26
autor: Marcin_558
Myślę że trzeba zapytać się 2G Bus & Coach czy zamierzają wprowadzić 2 generacje Solcity. Poza tym nie wiadomo czy nie pracują nad zapowiadanym midi elektrykiem o którym mówili na rządowej konferencji na temat autobusów elektrycznych.

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-13, 19:37
autor: J-31
Nie wydaje mi się, aby pracowali nad kolejną generacją Solcity - bo im to Solcity w ogóle nie schodzi ;)

Natomiast jest całkiem prawdopodobne, że powalczą o ten wielki przetarg na elektryki - byłoby to dziwne, gdyby nie chcieli skorzystać ;)

Re: Solcity CNG / Solcity Hybrid CNG

: 2018-01-14, 02:44
autor: Marcin_558
Nie schodzi im rodzina Solcity bo znowu papierów nie mają ile sprzedali. Wszystko muszą zaczynać od nowa. Do tego sprawa z gazowcami z Częstochowy. Moim zdaniem jeśli wrócą to muszą zmodernizowac rodzinę Solcity.

Re: Lider Trading/2G Bus & Coach

: 2018-01-14, 06:49
autor: Auper
Przecież żaden nabywca potencjalnego autobusu nie patrzy na to jak on wygląda, jak zamawiają dajmy na to Solarisa to nic ich nie obchodzi czy dostaną 3 czy 4-kę, bo to kompletnie żadna różnica, autobus to autobus, różnić się mogą jakością wykonania, a i owszem, ale jakość ta nie zależy od tego jak dany autobus wygląda. Rynek sprzedaży nowych pojazdów KM rządzi się jednak kompletnie innymi prawami niż rynek samochodów, gdzie rzeczywiście zmiana nazwy/wizerunku zmienia wszystko jeżeli chodzi o sprzedaż ;)