MAZ 103
Hmm... To ciekawe jaki to urok mają owe MAZy, że tak się nimi zainteresował Powichrowski ? i jeszcze jedno skoro już zakupił takie wozy, to czemu nie w jednym kolorze ? Czyżby wynikało to z braku malowania zakładowego u p. PowichrowskiegoAdrian_ pisze:Panu Powichrowskiemu chyba bardzo spodobały się te MAZ-y, gdyż ostatnimi czasy pozyskał kolejne 2 autobusy. Jeden z nich jest zielony, a drugi żółty. Oba pojazdy są fabrycznie nowe. Najprawdopodobniej zostały zakupione w związku z przetargiem na obsługę którejś z linii.
PS. Wiadomo na jaką linie chce startować z tymi MAZami 103
Widać są bardzo tanie w stosunku do niektórych polskich marek. A poza tym mając 3 pojazdy tego samego typu nie będzie większych problemów z częścimi zamiennymi.MKM Shadow pisze:Hmm... To ciekawe jaki to urok mają owe MAZy, że tak się nimi zainteresował Powichrowski ?
U Pana Powichrowskiego rzeczywiście nie ma malowania zakładowego. Każdy autobus jest inaczej pomalowany (za wyjątkiem Karos, które są żółte).MKM Shadow pisze:i jeszcze jedno skoro już zakupił takie wozy, to czemu nie w jednym kolorze ? Czyżby wynikało to z braku malowania zakładowego u p. Powichrowskiego
Skoro zakupił nowy, niskopodłogowy tabor to z pewnością czyha na przejęcie jakiejś linii , choć prawde powiedziawszy chodzą słuchy, iż pan Powichrowski ma wystartować w przetargu na linię 750.MKM Shadow pisze:Wiadomo na jaką linie chce startować z tymi MAZami 103
A co, farba z MAZa odeszła Rozumiem, że Ty nic o tym nie wieszJ-31 pisze:już pukam w nie malowane...
No to na pewno. I w sumie tu by Adrianie należało pochwalić Powichrowskiego. Ma małą firmę, która mimo swej wielkości dysponuje nowoczesnym taborem i uwzględnił też fakt jego odpowiedniej obsługi technicznej poprzez unifikację taboru. "5 z '+' " dla tego PanaAdrian_ pisze:A poza tym mając 3 pojazdy tego samego typu nie będzie większych problemów z częścimi zamiennymi.
Mylisz się. Nówek rzeczywiście nie malował, co jakoś w GOPie specjalnie mnie nie dziwi, ale malowanie ma. Jeszcze na starych wozach (patrz PR110, Ik260 etc.) żółć z czerwienią pojawiały się jako ich nierozłączny element. Dziś choć już wyłącznie jako rezerwę czasem można je spotkać na trasieAdrian_ pisze:U Pana Powichrowskiego rzeczywiście nie ma malowania zakładowego. Każdy autobus jest inaczej pomalowany (za wyjątkiem Karos, które są żółte).
Adrian_ pisze:chodzą słuchy, iż pan Powichrowski ma wystartować w przetargu na linię 750
No tak, ale nie kupuje się chyba wozów na już wygrane przetargi przez konkurencję Od kilku miesięcy na 750 myka sobie Pawelec i raczej mu tam dobrze, bo ma umowę na kilka najbliższych miesięcznych tuzinówppln pisze:To się chyba najpierw wygrywa,a potem kupuje wóz
A co byś powiedział na ... 37 No jest zapis o przegubach, ale jakoś się go obejdzie... Zawsze też można na Szombierkach z 2 szortów zrobić jeden mega Tak na serio - przyjmuję już zakłady, że to chodzi o 165. Tadzik ma jako jedyny rezerwę i odpowiedni tabor. No, ale na wyniki moich wizji zaczekajmy lepiej do marca Ewentualnie zostaje drugie zadanie, czyli weekendówka na 146 :smile2:MKM Shadow pisze:PS. Wiadomo na jaką linie chce startować z tymi MAZami 103
No to niezły bajzel ma w tym malowaniuAdrian_ pisze:U Pana Powichrowskiego rzeczywiście nie ma malowania zakładowego. Każdy autobus jest inaczej pomalowany (za wyjątkiem Karos, które są żółte).
Aha. A mógłbyś mi powiedzieć czy te owe "MAZy" robią tzw. "przyklęk" i czy mają tą specjalną rampę do wjeżdżania wózków inwalidzkich ?Adrian_ pisze:Skoro zakupił nowy, niskopodłogowy tabor to z pewnością czyha na przejęcie jakiejś linii , choć prawde powiedziawszy chodzą słuchy, iż pan Powichrowski ma wystartować w przetargu na linię 750.
[ Dodano: 2007-01-02, 00:24 ]
No tak chwalmy Powichrowskiego za te MAZy, które wewnątrz wyglądają na 20 latjames206 pisze:No to na pewno. I w sumie tu by Adrianie należało pochwalić Powichrowskiego. Ma małą firmę, która mimo swej wielkości dysponuje nowoczesnym taborem i uwzględnił też fakt jego odpowiedniej obsługi technicznej poprzez unifikację taboru. "5 z '+' " dla tego Pana
Rzeczywiście tabor nowoczesny
W sumie dobrze by był gdyby Pawelec stracił tą linie. Przynajmniej byś miał #015 na 213 No i to obok #010, zawsze jakaś 2 rezerwa A pasażery linii 750 ucieszyli by się gdyby takie nowo/stare MAZy niskopodłogowe jeździły, bo to zawsze wygodniej się wsiada.james206 pisze:No tak, ale nie kupuje się chyba wozów na już wygrane przetargi przez konkurencję Od kilku miesięcy na 750 myka sobie Pawelec i raczej mu tam dobrze, bo ma umowę na kilka najbliższych miesięcznych tuzinów
Ta linia 37 + 2 złączone MAZy... w sumie można by puszczać je jako 2 kursy jednocześniejames206 pisze:A co byś powiedział na ... 37 No jest zapis o przegubach, ale jakoś się go obejdzie... Zawsze też można na Szombierkach z 2 szortów zrobić jeden mega Tak na serio - przyjmuję już zakłady, że to chodzi o 165. Tadzik ma jako jedyny rezerwę i odpowiedni tabor. No, ale na wyniki moich wizji zaczekajmy lepiej do marca Ewentualnie zostaje drugie zadanie, czyli weekendówka na 146 :smile2:
Pawelec na 165 ? z 2 wozami
Jasne weekendówka na 146, Tadzik by się ucieszył (jak to on)
Ostatnio zmieniony 2007-01-02, 10:00 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tego, co mi wiadomo autobus ten posiada zarówno tzw. "przyklęk", jak i windę dla osób niepełnosprawnych. Na tym zdjęciu masz wszystko dokładnie zobrazowane: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-70076.htmlMKM Shadow pisze:A mógłbyś mi powiedzieć czy te owe "MAZy" robią tzw. "przyklęk" i czy mają tą specjalną rampę do wjeżdżania wózków inwalidzkich ?
Autorem zdjęcia jest jwojtyński.
Ciekawy jestem co takiego w tych MAZ-ach spodobało się p. Powichrowskiemu, że zdecydował się na zakup kolejnych dwóch sztuk. Czyżby autobusy były aż tak tanie "jak barszcz"....Adrian_ pisze:Panu Powichrowskiemu chyba bardzo spodobały się te MAZ-y, gdyż ostatnimi czasy pozyskał kolejne 2 autobusy
A gdzie Ty tam Widzisz windę ? Bo ja widzę jedynie rampęAdrian_ pisze:jak i windę dla osób niepełnosprawnych
Widocznie tak. Autobusy te są bardzo tanie, ale to niesie za sobą niestety dosyć słabą jakość wykonania. Założę się, iż MAZy-y 103 jeżdżące u pana Powichrowskiego trzeszcza i telepią się jeszcze bardziej, niż niejeden polski autobus (zresztą rzadko który białoruski MAZ jest dobrze wykonany). Poza tym nie zapominajmy też, iż autobus ten może po jakimś czasie okazać się mocno awaryjnym produktem. Ale mam nadzieję, iż pan Powichrowski zadba o odpowiednie serwisowanie tych wozów i że częściej będą wizytować ulice GOP-u, niż hale naprawcze w zajezdni ..J-31 pisze:]Ciekawy jestem co takiego w tych MAZ-ach spodobało się p. Powichrowskiemu, że zdecydował się na zakup kolejnych dwóch sztuk. Czyżby autobusy były aż tak tanie "jak barszcz"....
No a jak ci się wydaje…J-31 pisze:Czyżby autobusy były aż tak tanie "jak barszcz"....
Wiesz, gdybym to ja miał korzystać z jego usług, wolałbym, żeby miał 5 wozów z lat 90. ale żeby to było coś porządnego (np. NL202).james206 pisze:Wszak ma już 5 wozów z rocznika 2006,a przy ilostanie 10 pojazdów to nie mało.
Zobacz sobie choćby na te jego poręcze i laminaty niczym w Ikarusie…Adrian_ pisze:Założę się, iż MAZy-y 103 jeżdżące u pana Powichrowskiego trzeszcza i telepią się jeszcze bardziej, niż niejeden polski autobus (zresztą rzadko który białoruski MAZ jest dobrze wykonany).