J-31 pisze:już pukam w nie malowane...
A co, farba z MAZa odeszła
Rozumiem, że Ty nic o tym nie wiesz
Adrian_ pisze:A poza tym mając 3 pojazdy tego samego typu nie będzie większych problemów z częścimi zamiennymi.
No to na pewno. I w sumie tu by Adrianie należało pochwalić Powichrowskiego. Ma małą firmę, która mimo swej wielkości dysponuje nowoczesnym taborem i uwzględnił też fakt jego odpowiedniej obsługi technicznej poprzez unifikację taboru. "5 z '+' " dla tego Pana
Adrian_ pisze:U Pana Powichrowskiego rzeczywiście nie ma malowania zakładowego. Każdy autobus jest inaczej pomalowany (za wyjątkiem Karos, które są żółte).
Mylisz się. Nówek rzeczywiście nie malował, co jakoś w GOPie specjalnie mnie nie dziwi, ale malowanie ma. Jeszcze na starych wozach (patrz PR110, Ik260 etc.) żółć z czerwienią pojawiały się jako ich nierozłączny element. Dziś choć już wyłącznie jako rezerwę czasem można je spotkać na trasie
Adrian_ pisze:chodzą słuchy, iż pan Powichrowski ma wystartować w przetargu na linię 750
ppln pisze:To się chyba najpierw wygrywa,a potem kupuje wóz
No tak, ale nie kupuje się chyba wozów na już wygrane przetargi przez konkurencję
Od kilku miesięcy na 750 myka sobie Pawelec i raczej mu tam dobrze, bo ma umowę na kilka najbliższych miesięcznych tuzinów
MKM Shadow pisze:PS. Wiadomo na jaką linie chce startować z tymi MAZami 103
A co byś powiedział na ... 37
No jest zapis o przegubach, ale jakoś się go obejdzie... Zawsze też można na Szombierkach z 2 szortów zrobić jeden mega
Tak na serio - przyjmuję już zakłady, że to chodzi o 165. Tadzik ma jako jedyny rezerwę i odpowiedni tabor. No, ale na wyniki moich wizji zaczekajmy lepiej do marca
Ewentualnie zostaje drugie zadanie, czyli weekendówka na 146 :smile2: