: 2007-04-08, 17:08
http://www.maz.by/index.php/en/catalog/view_item/242/
Maz 107 czyli białoruski odpowiednik Neoplana N4020.
Maz 107 czyli białoruski odpowiednik Neoplana N4020.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Co się dziwisz ? Mazy zawsze były tanieplocmaster pisze:A wiecie, że to kosztuje tylko 565 tys.? Przegub 20 tys. więcej.
Ale to to tańsze niż conecto jest i do tego tylko ~2 razy droższe niż używkaMKM Shadow pisze:Co się dziwisz ? Mazy zawsze były tanie
Używka droższa niż 200 raczej nie będzie (oczywiście taka w stylu O405N czy NL202), więc to jednak niecałe 3 używki.ppln pisze:do tego tylko ~2 razy droższe niż używka
Z dwojga złego wolę białorusina, przynajmniej jest o czym na KMF pisaćppln pisze:Ale to to tańsze niż conecto
Czyli wychodzi na to, że Maz jest tani dla prywatnych przewoźników których nie stać nawet na Mercedesyppln pisze:Ale to to tańsze niż conecto jest i do tego tylko ~2 razy droższe niż używka
Mi o przeguba chodziło.plocmaster pisze:<tr></tr>Używka droższa niż 200 raczej nie będzie (oczywiście taka w stylu O405N czy NL202), więc to jednak niecałe 3 używki.
1. conecto to nie MercedesCzyli wychodzi na to, że Maz jest tani dla prywatnych przewoźników których nie stać nawet na Mercedesy
Ale za to do NG w starym, dobrym stylu — tu pospawasz, tu walniesz młotkiem i śmiga jak nówkaMKM Shadow pisze:Coś czuje, że po roku eksploatacji Mazy będą się nadawały tylko do NG
Ciekawe ile takim walnięciem młotkiem i pospawaniem kratownicy wytrzyma autobus do kolejnego NG ?plocmaster pisze:Ale za to do NG w starym, dobrym stylu — tu pospawasz, tu walniesz młotkiem i śmiga jak nówka
Ciekawe ile takim walnięciem i pospawaniem wytrzymałby MAN LCMKM Shadow pisze:Ciekawe ile takim walnięciem młotkiem i pospawaniem kratownicy wytrzyma autobus do kolejnego NG ?
W Niemczech 10 lat. W Polsce 5. A na Białorusi... MAZ 171 "gniotsa nie łamiotsa"plocmaster pisze:Ciekawe ile takim walnięciem i pospawaniem wytrzymałby MAN LC
Zupełną nowością, nie tylko na Śląsku ale i w Polsce są dwa 15-metrowe MAZ-y 107. Białoruskie trzyosiowce posiadają niską podłogę na całej długości, bez stopnia poprzecznego. Jednak w tylnej części podłoga wznosi się ku górze i w ostatnich drzwiach trzeba pokonać jeden stopień. Wentylacja wnętrza zapewniona jest przez sześć uchylnych okien i trzy ręcznie otwierane klapy dachowe. Autobusy oznaczone zostały numerami 04 (rocznik 2007) i 05 (2008). Wszystkie autobusy wyposażone zostały już w Bytomiu w komplet wyświetlaczy diodowych i kasowników firmy R&G.
żródło : WPK Katowice
link : http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=837