Strona 1 z 3

: 2007-04-08, 17:08
autor: ep40
http://www.maz.by/index.php/en/catalog/view_item/242/
Maz 107 czyli białoruski odpowiednik Neoplana N4020.

: 2007-04-08, 17:12
autor: Shadow238
MAZ deskorolka :D

: 2007-04-08, 17:32
autor: pmaster
A wiecie, że to kosztuje tylko 565 tys.? Przegub 20 tys. więcej.
Swoją drogą, jechałem ostatnio N4020td #634 i zamiast dolnej prawej szyby przy środkowym zdjęciu, miał przykrótką dyktę od Jelcza — niemal jak ten 107 ;)

: 2007-04-08, 23:14
autor: Shadow238
plocmaster pisze:A wiecie, że to kosztuje tylko 565 tys.? Przegub 20 tys. więcej.
Co się dziwisz ? Mazy zawsze były tanie ;)

: 2007-04-08, 23:40
autor: ppln
MKM Shadow pisze:Co się dziwisz ? Mazy zawsze były tanie
Ale to to tańsze niż conecto jest i do tego tylko ~2 razy droższe niż używka

: 2007-04-09, 01:15
autor: pmaster
ppln pisze:do tego tylko ~2 razy droższe niż używka
Używka droższa niż 200 raczej nie będzie (oczywiście taka w stylu O405N czy NL202), więc to jednak niecałe 3 używki.
ppln pisze:Ale to to tańsze niż conecto
Z dwojga złego wolę białorusina, przynajmniej jest o czym na KMF pisać :D

: 2007-04-09, 09:48
autor: Shadow238
ppln pisze:Ale to to tańsze niż conecto jest i do tego tylko ~2 razy droższe niż używka
Czyli wychodzi na to, że Maz jest tani dla prywatnych przewoźników których nie stać nawet na Mercedesy ;)

: 2007-04-09, 13:58
autor: ppln
plocmaster pisze:<tr></tr>Używka droższa niż 200 raczej nie będzie (oczywiście taka w stylu O405N czy NL202), więc to jednak niecałe 3 używki.
Mi o przeguba chodziło.

Czyli wychodzi na to, że Maz jest tani dla prywatnych przewoźników których nie stać nawet na Mercedesy
1. conecto to nie Mercedes
2. Z dwojga złego wybieram MAZa, zresztą możliwe, że trzeba go będzie jeszcze szybciej wymienić

: 2007-04-09, 20:47
autor: Shadow238
Coś czuje, że po roku eksploatacji Mazy będą się nadawały tylko do NG :/

: 2007-04-09, 20:50
autor: pmaster
MKM Shadow pisze:Coś czuje, że po roku eksploatacji Mazy będą się nadawały tylko do NG
Ale za to do NG w starym, dobrym stylu — tu pospawasz, tu walniesz młotkiem i śmiga jak nówka :mruga:

: 2007-04-18, 16:37
autor: Shadow238
plocmaster pisze:Ale za to do NG w starym, dobrym stylu — tu pospawasz, tu walniesz młotkiem i śmiga jak nówka
Ciekawe ile takim walnięciem młotkiem i pospawaniem kratownicy wytrzyma autobus do kolejnego NG ? ;)

: 2007-04-18, 16:42
autor: pmaster
MKM Shadow pisze:Ciekawe ile takim walnięciem młotkiem i pospawaniem kratownicy wytrzyma autobus do kolejnego NG ?
Ciekawe ile takim walnięciem i pospawaniem wytrzymałby MAN LC ;)

: 2007-04-19, 09:43
autor: J-31
plocmaster pisze:Ciekawe ile takim walnięciem i pospawaniem wytrzymałby MAN LC ;)
W Niemczech 10 lat. W Polsce 5. A na Białorusi... MAZ 171 :strzałka: "gniotsa nie łamiotsa" :mruga:

: 2008-05-27, 14:28
autor: Marcin_558
Pierwsze MAZy 107 w Polsce i na Śląsku :
Zupełną nowością, nie tylko na Śląsku ale i w Polsce są dwa 15-metrowe MAZ-y 107. Białoruskie trzyosiowce posiadają niską podłogę na całej długości, bez stopnia poprzecznego. Jednak w tylnej części podłoga wznosi się ku górze i w ostatnich drzwiach trzeba pokonać jeden stopień. Wentylacja wnętrza zapewniona jest przez sześć uchylnych okien i trzy ręcznie otwierane klapy dachowe. Autobusy oznaczone zostały numerami 04 (rocznik 2007) i 05 (2008). Wszystkie autobusy wyposażone zostały już w Bytomiu w komplet wyświetlaczy diodowych i kasowników firmy R&G.

żródło : WPK Katowice
link : http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=837

: 2008-05-27, 15:03
autor: J-31
Wow. Nie sądziłem, że tak szybko trafią do Polski białoruskie "deskorolki" :cool:

: 2008-05-27, 16:34
autor: wnyku
cena konkurencyjna? może ktoś zna?

: 2008-05-27, 16:42
autor: pmaster
Ten 15-metrowiec kosztuje 565 000 zł. Nie wiem, jaką ma skrzynię biegów.

: 2008-05-27, 17:57
autor: wnyku
masz jakiegoś linka do tej ceny lub do innych modeli niskaczy (cena i parametry) ? to jest netto brutto ? Bo chciałbym zobaczyć czy to jest jakaś poważna konkurencja dla PA czy też nie.

: 2008-05-27, 18:01
autor: pmaster

: 2008-05-27, 22:59
autor: Siarhei