MAZ 205/215/216
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Dużo firm by go kupiło. Na Białorusi no bo co inego ( oprócz 105, bo zaraz by ktoś błyskotliwie wyskoczył) i u nas czy w Niemczech choćby. Co z tego, że LAZ jest tańszy skoro to dziadostwo jest niewspółmiernie gorsze od MAZa LAZ by nie miał żadnych szans.BKV pisze: kto w takym wypadku kupi jego, kiedy LAZ teraz oferuje prezegub za 160 000Euro (cena dla wengrow)?
Nie zmienia to faktu, że taka konstrukcja wprowadza niezłe zamieszane wśród pasażerów.J-31 pisze:
Na szczęście pomyślano i taka sama rampa znalazła się również na przeciwko III-ch drzwi. Co jest lepszym rozwiązaniem.
Może stwierdzili, że inwalidzi będą się też pchać do rzeźni przy drugich drzwiach bo z tego co zauważyłem na filmiku to może na szerokość jakoś tam się zmieszcząJ-31 pisze:Oni chyba oszaleli. Rampa dla wózków w drugich drzwiach... hmmmm... no i co ten niepełnosprawny ma dalej zrobić - po wjechaniu do środka ?
Na szczęście pomyślano i taka sama rampa znalazła się również na przeciwko III-ch drzwi. Co jest lepszym rozwiązaniem.
Deska na bank VDO, a siedzenia chyba STER- oby takie się stały u nich standardem, bo te ich własne produkty wyglądają okropnie.
Byłem w Kortrijk i oglądałem ten autobus. Cóż...... no faktycznie - Hubner to to nie jest .......BKV pisze:Bo taka konstrukcja jest najatnsza w cenie, jezeli MAZ zrobi autobus z silnikem w koncu autobusa - wtedy potrzebno kupowac Hubnera,
Faktycznie całość robi wrażenie dokładnie takie jaki był nadrzędny cel tej konstrukcji czyli cena. Cała koncepcja tego pojazdu jest zdeterminowana tym właśnie aspektem i z tego punktu widzenia nie ma się do czego przyczepić. Nie mniej gratulować MAZ-owi, że promuje się na największych imprezach w Europie...
Ale jest produkowane 105 i z tego będzie się robić pogotowia. Po za tym 205 jest bardziej skomplikowane techniczne i mnie praktyczne.tyrystor pisze:
Nikt nie wpadł na to, że MAZ myśli przyszłościowo i przewiduje (Wreszcie!) drugie życie dla swojego pojazdu, czyli los pogotowia autobusowego!
Ale swoją drogą mogliby ruszyć głową i rzeczywiście wprowadzić do produkcji seryjnej pogota na bazie 105. Myślę, że chętni by się znaleźli. Choć z drugiej strony w wielu przedsiębiorstwach na wschodzie Ikarusy się skończą jak pierwsze 105tki będą już stare i w sumie będą się nadawać do obcięcia.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt: