MAZ 231

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki MAZ...
Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5892
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2010-10-30, 20:36

BF201 pisze:
Mercedes średnio chętnie udostępnia jednostki o najwyższych normach.
A ile autobusów Mercedes sprzedał na Białorusi w ciągu ostatniego roku :?: Pytanie rzecz jasna retoryczne.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 3979
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2010-10-30, 20:43

Nawet ładny ten MAZ. Byle by poprawili się z jakością jak to robią w miejskich MAZach seri 2xx.
>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

BF201

Post autor: BF201 » 2010-10-31, 10:32

Amalio pisze: A ile autobusów Mercedes sprzedał na Białorusi w ciągu ostatniego roku :?: Pytanie rzecz jasna retoryczne.
A o obiegu silników przez Ukrainę nie słyszałeś? Nie musi chodzić wyłącznie o kompletne pojazdy...

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5892
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2010-10-31, 12:31

BF201 pisze:
A o obiegu silników przez Ukrainę nie słyszałeś? Nie musi chodzić wyłącznie o kompletne pojazdy...
A możesz jakoś prościej :?: Bo teraz to Cie w ogóle nie rozumiem.

BF201

Post autor: BF201 » 2010-10-31, 18:50

Amalio pisze: A możesz jakoś prościej :?: Bo teraz to Cie w ogóle nie rozumiem.
Wobec braku dostępu do silników MB bezpośrednio z Niemiec stosowano myk pod tytułem zakupu przez pośredników w krajach wschodnich np. przez Ukrainę, czy Rosję.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5892
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2010-10-31, 19:02

No to w takim razie nie rozumiem Twojego zdziwienia skoro wszystko można teoretycznie ukartować.
Tym niemniej nie wierzę żeby taka sytuacja pomiędzy Mercedesem, a MAZem była ciągła. A to z tego powodu, że Mercedes na tym znacznie więcej traci niż zyskuje no i dlatego, że innym udostępnia swoje silniki (bo by na tym w niektórych regionach tracił).
Tory na tiry!


Awatar użytkownika
TLG
Posty: 4285
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2011-03-31, 08:56

¯eby nie to tandetne wykonanie (co widać gołym okiem nawet na skanach z gazety) to by był całkiem przyzwoity autobus.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

Awatar użytkownika
Mrozard
Posty: 2354
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard » 2011-03-31, 15:30

Ładny... ale tylko do pierwszego okna za drzwiami. Reszta wydaje się, jakby nie pasowała, jakby przód był na odwal się przyspawany do reszty.

Awatar użytkownika
Rumpel
Posty: 1176
Rejestracja: 2010-12-31, 01:02
Lokalizacja: Czeladź Scorpio: 379 619km

Post autor: Rumpel » 2011-04-04, 00:33

Tył jest zmasakrowany, wygląda fatalnie. Przód też taki jakiś kiczowaty, ale dobrze że na wschodzie też coś robią. Ale o pulpicie nie wspomne nawet... :confused:
ЯЦSSIДИ DДИCЭ GIVЭS PФШЭЯ ГФ ЧФU
Post nie zawiera niczego, to tylko spam.

Awatar użytkownika
stachu
Posty: 926
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu » 2011-04-11, 12:59

"Autobus pod każdego pasażera" tia. Ja bym tu dał pod prawie każdego pasażera :P

B@rteK

Post autor: B@rteK » 2011-04-13, 21:49

Ha dziewiątkę zostawia zdecydowanie w tyle :D Ale oby to nie był argument dla PKSów...

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 3979
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2011-06-07, 21:45

>MówięNIE dla ACTA< // PKS Bydgoszcz / MZK Bydgoszcz / KDD Trans Bydgoszcz
56:GLINKI BFM/56P Park Przemysłowy Biurowiec <-> [62]Garbary <-> [62L]Lisia - 56/[62] BELMA

Awatar użytkownika
KB
Kierowca
Posty: 944
Rejestracja: 2008-09-13, 16:14
Lokalizacja: BB/Katowice/Rybnik
Kontakt:

Post autor: KB » 2011-06-07, 21:51

Ależ kiepsko spasowane te drzwi :confused:
http://www.kmrow.vot.pl - ROWkom - Regionalny Informator Komunikacyjny

ODPOWIEDZ

Wróć do „MAZ”