Strona 3 z 5
: 2005-04-25, 19:00
autor: rupak9
No i z plakietaką "made in china". albo "made in poland" jak kto woli
.
: 2005-04-25, 22:08
autor: Milenium
Z czego sie tak smiejecie?
U nas ten woz to same dobro MZK!
: 2005-04-25, 22:13
autor: Podi
Z czego sie tak smiejecie?
U nas ten woz to same dobro MZK!
No to ładnie z tym waszym MZK jak takie cos jest jego dobrem
: 2005-04-26, 07:33
autor: Milenium
Nie no koniec zartow!
Powiem szczerze ze co chwile widze Many Nl 223 te nowe ze pomaranczymi wyswietlaczami!
Ekhem w Slupsku jest Kapena tego typu?
: 2005-04-26, 07:38
autor: voy
TRAMWAJ widzę jest zwolennikiem autobusów, które niemiłosiernie rzucają pasażerów na wszystkie strony
W Słupsku na szczęście ich nie mają, lecz są TCM-920 dziesięciometrowe, które zresztą ciągle chcą sprzedać.
: 2005-04-26, 09:09
autor: J-31
Ja napiszę w taki sposób: "Tak krawiec kraje jak mu materii staje". Jeśli Koszaliński MZK kupił mini autobusy z Iveco i Kapeny, to tylko dlatego, że miał takie potrzeby....
...Ciekawe kiedy będą je na siłę sprzedawać, by się ich szybko pozbyć :smile2:
: 2005-04-26, 12:02
autor: voy
Tu nie chodzi o małe autobusy, tylko o samą istotę kupowania Kapen.
J-31 polecam jazdę Kapeną, jak Jacek Pudło powiedział podróż ta dostarcza wiele niezapomnianych wrażeń
: 2005-04-26, 12:36
autor: J-31
voy pisze:Tu nie chodzi o małe autobusy, tylko o samą istotę kupowania Kapen.
Trudno mi to wyjaśnić. Tutaj należałoby spytać przedstawiciela przewoźnika. Jakimi motywami kierują się przewoźnicy kupując takie pojazdy...
voy pisze:
J-31 polecam jazdę Kapeną, jak Jacek Pudło powiedział podróż ta dostarcza wiele niezapomnianych wrażeń
Wierzę całkowicie bez jazdy... :smile2:
: 2005-04-26, 12:50
autor: voy
Kierują się przetargiem, który Kapena czasami wygrywa...
: 2005-04-26, 12:56
autor: J-31
voy pisze:Kierują się przetargiem, który Kapena czasami wygrywa...
... bo potrafi być tańsza od konkurencji...
Kolejne pytanie. Czemu przewoźnicy wybierają takie autobusy, a nie np. MAN NM223 lub SU10 ?
Wiadomo - kasa. Kapena jest tańsza...
: 2005-04-26, 12:57
autor: voy
W tym wypadku nie tylko chodzi o pieniądze.
: 2005-04-26, 14:08
autor: Milenium
Ale spokojnie!mamy tylko chyba jeden woz takiego typu
!
: 2005-04-26, 14:10
autor: J-31
I jak się sprawuje w Koszalinie ?
: 2005-04-26, 14:33
autor: Milenium
Linia nr.5 i linia sezonowa-bardzo dobrze!
Jesli chodzi o autobusy to mamy duzo Marcedesow Sprinterow ,sprawuja sie znakomicie:klima i inne gadzety w Mercedesie robie z niego autobus lub jak to woli bardzo przyjemny pojazd
: 2005-04-26, 15:09
autor: J-31
TRAMWAJ pisze:Linia nr.5 i linia sezonowa-bardzo dobrze!
Jesli chodzi o autobusy to mamy duzo Marcedesow Sprinterow ,sprawuja sie znakomicie:klima i inne gadzety w Mercedesie robie z niego autobus lub jak to woli bardzo przyjemny pojazd
Ok. Tramwaj, ale pytałem o autobus Iveco a nie Mercedesa Sprintera...
: 2005-04-26, 15:32
autor: Milenium
Iveco tez dobrze sobie radzi , przeciez napisalem.A co brakuje wam takich autobusow w Warszawie
?
: 2005-04-27, 08:41
autor: J-31
TRAMWAJ pisze:Iveco tez dobrze sobie radzi , przeciez napisalem.A co brakuje wam takich autobusow w Warszawie
?
My ich nie mamy w Warszawie.
Nie sądzę aby nam brakowało takich autobusików, wynika to z tego, że potoki pasażerskie są o wiele większe niż np. w Koszalinie. Natomiast tam, gdzie zapotrzebowanie na KM jest mniejsze ZTM wysyła autobusy 10-metrowe, czyli MAN NM223.3 lub SU10. I one załatwiają temat....
: 2005-04-27, 08:55
autor: Milenium
Bardzo sie ciesze
Many tez sa nawet o wiele lepsze od Kapeny
: 2005-04-27, 08:58
autor: Michał
I nie mają plastikowych siedzeń
: 2005-04-27, 09:07
autor: J-31
I nie rzucają na wybojach...