: 2005-04-27, 09:18
Tak ale dzięki tym Manom i Solarisom warszawski tabor jest monotonny przez to żółto-czerwone
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Po prostu kolorystyka taboru jest ujednolicona, jest to bardzo ważne, ponieważ po Warszawie jeżdżą też autobusy miejskie nie obsługujące publicznej KM. ¯ółto-czerwony makijaż autobusów, to już niemalże znak rozpoznawczy dla pasażerów KM posiadających bilety ZTM...Michal pisze:Tak ale dzięki tym Manom i Solarisom warszawski tabor jest monotonny przez to żółto-czerwone
Niestety nie. Znalazłem jedynie takie na stronie producenta > http://kapena.com.pl/produkty/urbanino/8_big.jpgAmalio pisze:A masz może fotkę wnętrza
Podałem to jako przykład, że nie należy przeginać w drugą stronę. Ale koniec OTHannibal pisze:Może lepiej nie zabieraj głosu o wozie, którego nie znasz.
W PKS Poznań jeździ Kapena, ale nie Thesi City tylko Tema. Są to 2 różne pojazdy.
Poza tym nie napisałem, że należy wstawić drugie 15 miejsc, tylko zaznaczyłem, że jak na autobus miejsk 11 siedzeńi to za mało oraz, że spokojnie wejdzie jeszcze kilka miejsc siedzących.
Wow mało tych siedzeń - jastrzębskie mają podwójne po lewejHannibal pisze: [ Dodano: 23 Cze 2007 09:27 ]Niestety nie. Znalazłem jedynie takie na stronie producenta > http://kapena.com.pl/produkty/urbanino/8_big.jpgAmalio pisze:A masz może fotkę wnętrza
No, ale Panowie nie Przesadzajcie. Przecież to jest autobus komunikacji miejskiej, a nie komunikacji lokalnej (PKS). Tak więc wg. mnie taki układ foteli jest jak najbardziej w porządku. Oczywiście nie Zapomniajcie, że to jest tester i dodatkowo sprowadzony zupełnie z innego miastaAmalio pisze:Wow mało tych siedzeń - jastrzębskie mają podwójne po lewej
Ciekawy jestem jak z awaryjnością tych Kapen, bo u malutkiego Jelcza awaryjność jest bardzo duża, podobno co chwile coś się w nim psuje.J-31 pisze:PS. Oj coś mi się wydaje, że Jelcz ma poważnego konkurenta, a Nowy Sącz problem - który lepszy