SOR BN12 CNG
Tak ale wydaje mi się, że zbyt słaba jest promocja autobusu. Właściwie można powiedzieć - ani widu ani słychu, i nie piszę tego, dlatego, że nie pojawił się w Warszawie. Po prostu jeśli przejrzymy prasę specjalistyczną, to ani SOR ani SOLBUS nie pojawia się z tym produktem zbyt często.... A szkoda, bo wartovoy pisze:O to bym się nie martwił, ten autobus jest niskopodłogowy i może solidnie zawojować.
O wcale się nie dziwię. Są tanie, dobre, i są <b>napewno</b> doskonałą konkurencją dla Autosana..voy pisze:Solbus na razie szaleje w wozach dla PKSu, jak wprowadzą BN12 to się sporo będzie działo.
Natomiast gorzej jest z KM. Tutaj przewoźnicy dzielą się na:
- małych (tanich), i ci poszukują jak najtańsze autobusy, jeśli kupują to małe ilości autobusów,
- dużych (nie zawsze bogatych), i ci z kolei jeśli poszukują nowych autobusów to wyłącznie niskopodłogowe, w ostateczności niskowejściowe...
Niedawno Solbus sprzedał do Olszyna dosłownie kilka autobusów 9-cio metrowych... Ich ilość można policzyć na palcach jednej nogi...
W styczniu w nagłówku umieściłem na chwilę poniższy rysunek:
Jako mieszkaniec Olsztyna, muszę powiedzieć, że Solbus to był taki sobie wybór. Mam okazję pojeździć nim na co dzień, a teraz (dziś 27.02.2006) testujemy SORA BN12 bez CNG więc mam co porównywać. Solbusy pojeździły kilka tygodni i skrzypią jak diabli , fotele astromala (okropnie ). SOR nie skrzypi (nie rozjeździł się ), więcej drzwi (układ 1+2+2+2) no i te fotele . Wygodne i mają ładne poszycie. To na razie wszystko, co napiszę, bo mi się dalej na ten temat nie chce mi się pisać
Ja myślę, że jest to trafna ocena, choć po cichu domyślam się, że i tak wygórowana.B.A. Baracus pisze:Ja daję 1% szans na wygraną
[ Dodano: 2006-03-13, 14:57 ]
Normalnie. Najpierw by się zaczerwienił, a potem zalała by go żółćmuszyna pisze:Tylko ciekawe jak by się prezentował w barwach warszawskich