Strona 1 z 3

SOR CN13,5

: 2010-02-12, 21:32
autor: Formuła1
Tak, to prawda. SOR wydał model o długości... 13,5m! Wygląda dość... nietypowo.
Dla SOR-a obecność na Busworld w Kortrijk jest obowiązkowa. To jeden z ważniejszych rynków eksportowych dla czeskiego producenta. W ostatnim okresie firma sprzedała tutaj 22 autobusów o długości 9,5 m i 10,5 m. Nie wiemy co dokładnie SOR pokaże w Kortrijk (w 2007 r. był to model C 9,5). Być może zostanie zaprezentowana najnowsza oferta Autoslonu w Nitrze, czyli miejski przegubowy NB 18, lokalny niskowejściowy CN 8,5 plus zupełna premiera –prototyp trzyosiowego autobusu międzymiastowego z obniżoną podłogą –SOR CN 13.
http://www.infobus.pl/text.php?id=27596

http://sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-135-cz


P.S Proponuję wszystkie tematy o SORach dać do osobnego działu (tak jak np.: MAN).

: 2010-02-13, 00:18
autor: Bartek
:shocked: Ale ohydny. Sory to jednak najbrzydsze autobusy w środkowej Europie.

: 2010-02-13, 01:44
autor: Shadow238
A cóż to za potworek ? :o:
Nie lepiej było stworzyć normalną wersję 15 metrową bez tego głupiego załamania ?

: 2010-02-13, 10:35
autor: zegarmistrz
Wygląd nie powala :chytry:

: 2010-02-13, 12:19
autor: ŁK-MZK
On wygląda jakby był klepany i zrobiony z dwóch części :chytry: .
Shadow238 pisze:Nie lepiej było stworzyć normalną wersję 15 metrową bez tego głupiego załamania ?
Dokładnie to załamanie okropnie szpeci ten autobus. Mogli zrobić prosty model, a tak przesadzili.

: 2010-02-13, 12:43
autor: carrus
Wygląda, jakby złamał się nad drugimi drzwiami. :)

: 2010-02-13, 12:56
autor: Coffee
Formuła 1 pisze:Wygląda dość... nietypowo.
A widziałeś Ty, wyglądającego typowo SORa? Poza tym. Czesi się pewnie na ten model rzucą.

: 2010-02-13, 14:35
autor: Formuła1
To znaczy SORa nie ale Kravtexy Credo, które są na licencji tej marki :)

: 2010-02-13, 14:55
autor: Amalio
Shadow238 pisze: Nie lepiej było stworzyć normalną wersję 15 metrową bez tego głupiego załamania ?
Co to za różnica ile ma metrów :?: Jakby miał nawet te piętnaście, to i tak miał łamany dach, bo jest LE...

: 2010-02-13, 15:21
autor: 9507
Poza tym, że jest LE, to w moim odczuciu on jest "ble". Grunt, to to, żeby był wygodny i nie sprawiał kłopotów ;)

: 2010-02-13, 16:52
autor: Mrozard
SOR, tym modelem chyba chce konkurować z Autosanem A1213CLE. Brzydal :lol:

: 2010-02-13, 20:35
autor: Amalio
mrozard pisze:SOR, tym modelem chyba chce konkurować z Autosanem A1213CLE. Brzydal :lol:
SOR to raczej myśli bardziej o rynku wewnętrznym.

: 2010-02-13, 21:55
autor: irisbus
W Czechach się pewnie przyjmie, a wcale źle nie wygląda, ja się już tam do designu SORa przyzwyczaiłem, a faktem jest, że autobusy 13metrowe zbyt popularne nie są, co nie znaczy, że być nie mogą ;)

: 2010-02-14, 00:17
autor: faja_k
Dokładnie. Jak na SOR-a całkiem fajny. Przyjąłbym :D

: 2010-02-14, 03:17
autor: Shadow238
Amalio pisze:Co to za różnica ile ma metrów Jakby miał nawet te piętnaście, to i tak miał łamany dach, bo jest LE...
Dla mnie to osobiście żadna różnica, ponieważ tak wiadomo, że nowy produkt znajdzie swoich nabywców nawet gdyby wyglądał jeszcze 100 razy dziwaczniej.
Chciałem tylko zwrócić uwagę na to charakterystyczne w modelach SOR-a załamanie linii dachu co mi się osobiście nie podoba, a przecież zgodzisz się, że równą linie dachu można było zrobić (co najwyżej załamać linie okien jak we wcześniejszych modelach M121).

: 2010-02-14, 15:03
autor: Busik105
Osobiście uważam ,że wygląda ładnie. Taka nietypowa linia dachu dla Sor-a jest tak charakterystyczna jak linia szyby przedniej w Solarisach. Grunt to żeby się dobrze sprawował ,a do wyglądu to ja naprawdę nic nie mam.Naprawdę super. ;)

: 2010-02-14, 15:49
autor: Domiz09
Wygląda dziwacznie.

: 2010-02-14, 22:26
autor: bubel12345
Może chcą się wyróżnić od reszty ;) Pomysłowe to do końca nie jest chociaż tak jak inni mówią ważne żeby długo trzymały się na drogach i żeby były mało awaryjne :)

: 2010-02-19, 15:12
autor: lemba
Shadow238 pisze: Chciałem tylko zwrócić uwagę na to charakterystyczne w modelach SOR-a załamanie linii dachu co mi się osobiście nie podoba, a przecież zgodzisz się, że równą linie dachu można było zrobić (co najwyżej załamać linie okien jak we wcześniejszych modelach M121).
Racja. Chyba mało komu się to podoba. Co do tej linii okien to masz rację, mogli ją tylko załamać a dach zostawić w spokoju... Już jak tak bardzo chcieli wykombinować z tym dachem to mogli go puścić dalej do przodu i zaokrąglić, albo zrobić po skosie na równi z linią okien tak jak np. w Vacanzie ;)

: 2010-03-14, 18:28
autor: Køemílek
Ciekawe jakby wyglądał z nową ścianą przednią.