SOR CN13,5
- Formuła1
- Posty: 178
- Rejestracja: 2008-03-09, 13:29
- Lokalizacja: "A moje miasto to Białystok, a moje życie to Białystok..."
SOR CN13,5
Tak, to prawda. SOR wydał model o długości... 13,5m! Wygląda dość... nietypowo.
http://sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-135-cz
P.S Proponuję wszystkie tematy o SORach dać do osobnego działu (tak jak np.: MAN).
http://www.infobus.pl/text.php?id=27596Dla SOR-a obecność na Busworld w Kortrijk jest obowiązkowa. To jeden z ważniejszych rynków eksportowych dla czeskiego producenta. W ostatnim okresie firma sprzedała tutaj 22 autobusów o długości 9,5 m i 10,5 m. Nie wiemy co dokładnie SOR pokaże w Kortrijk (w 2007 r. był to model C 9,5). Być może zostanie zaprezentowana najnowsza oferta Autoslonu w Nitrze, czyli miejski przegubowy NB 18, lokalny niskowejściowy CN 8,5 plus zupełna premiera –prototyp trzyosiowego autobusu międzymiastowego z obniżoną podłogą –SOR CN 13.
http://sor.cz/site/mezimestsky-autobus-sor-cn-135-cz
P.S Proponuję wszystkie tematy o SORach dać do osobnego działu (tak jak np.: MAN).
Dla mnie to osobiście żadna różnica, ponieważ tak wiadomo, że nowy produkt znajdzie swoich nabywców nawet gdyby wyglądał jeszcze 100 razy dziwaczniej.Amalio pisze:Co to za różnica ile ma metrów Jakby miał nawet te piętnaście, to i tak miał łamany dach, bo jest LE...
Chciałem tylko zwrócić uwagę na to charakterystyczne w modelach SOR-a załamanie linii dachu co mi się osobiście nie podoba, a przecież zgodzisz się, że równą linie dachu można było zrobić (co najwyżej załamać linie okien jak we wcześniejszych modelach M121).
Racja. Chyba mało komu się to podoba. Co do tej linii okien to masz rację, mogli ją tylko załamać a dach zostawić w spokoju... Już jak tak bardzo chcieli wykombinować z tym dachem to mogli go puścić dalej do przodu i zaokrąglić, albo zrobić po skosie na równi z linią okien tak jak np. w VacanzieShadow238 pisze: Chciałem tylko zwrócić uwagę na to charakterystyczne w modelach SOR-a załamanie linii dachu co mi się osobiście nie podoba, a przecież zgodzisz się, że równą linie dachu można było zrobić (co najwyżej załamać linie okien jak we wcześniejszych modelach M121).