SOR NB18 SorCity

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki SOR...
Busik105

Post autor: Busik105 »

Oj, czepiasz się. :retard: Każdy kupiony pojazd z pewnymi udogodnieniami moża nazwać pojazdem dla szpanu. ;)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Busik105 pisze:Oj, czepiasz się. :retard: Każdy kupiony pojazd z pewnymi udogodnieniami moża nazwać pojazdem dla szpanu. ;)
Niska podłoga jest dla szpanu czy dla udogodnienia :?: Udogodnienie w autobusie, to coś praktycznego. U18H z tak ułożonym silnikiem nie były praktyczne, a ponadto były zwyczajnie przereklamowane, bo obiecywano ogromne oszczędności.

spex

Post autor: spex »

plocmaster pisze:
Marcin_558 pisze:Ostatnio został zaproponowany w przetargu na linie na Śląsku co oznacza ze ma polską homologacje.
Jak autobus można sprzedawać w Czechach, to u nas też. Homologacja jest na całą UE.
Niestety nie, jest dyrektywa EU o tym, ale jeszcze nie była ratyfikowana w krajowych przepisach.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

SOR zaprezentował podmiejskie NC18:
http://www.infobus.pl/admin/FCK/editor/ ... %20NC%2018

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

No... Przynajmniej ilość i układ drzwi, ma zbliżone do normalnego autobusu.

Dziwny

Post autor: Dziwny »

Pierwsze 2 hybrydowe SORy są już w Pradze.
Zdjęcie z portalu Citybus.cz
Zdjęcie z portalu Citybus.cz

Lopez

Post autor: Lopez »

Garbate paskudy.
A tak serio - ciekaw jestem jakie parametry udało się osięgnąć w tym wypadku.

lukmek

Post autor: lukmek »

Podobne jak w przypadku Solarisa U18H, ponieważ część "elektryczną" stanowi układ Allison.

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/18 ... eb1,1,3,60
Z tego, co się orientuję, to niema szans na reSORraka w Krakowie, bo nie mają przecież silnika z EURO6.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Iveco ma w ofercie takowy silnik, więc zaadaptowanie go do jakiegokolwiek SORa to żaden problem...;)
Ostatnio zmieniony 2013-05-22, 09:27 przez Auper, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

Auper pisze:Iveco ma w ofercie takowy silnik,
Z tego, co podaje polska strona Iveco, to silnik EURO6 wejdzie w obieg dopiero w styczniu przyszłego roku.
Do tego wyklucza go jeszcze zapis o dwuskrzydłowych drzwiach o minimalnej szerokości 1200 (przednie mają 800mm).

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Crosswaye z silnikiem Iveco Euro6 przecież już śmigają, w Polsce może rzeczywiście nie jest dostępny ale gdzieniegdzie go już wsadzili...;) Oczywiście, nie twierdzę że pojawi się na 100% w Krakowie, tylko o ten silnik mi chodziło...

Awatar użytkownika
Coffee
Posty: 1499
Rejestracja: 2006-05-19, 16:21
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Post autor: Coffee »

I mu się wyjechało...
http://phototrans.pl/14,623784,0,SOR_NB18_4E7_6460.html
Komentarz odnośnie wozu, pod zdjęciem.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek »

Dziwnie wygląda niepomałany reSORak.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Mobilis może takie SORaki wysłać do Bydgoszczy jeśli wygrają któryś z 8 pakietów linii autobusowych.

Solcity

Post autor: Solcity »

@Marcin_558 nie kracz :D . Po za tym Mobilis pójdzie w Urbino znając ich. Swoją drogą po przejażdżce tymi pojazdami w Bratysławie i w Pradze mam mieszane uczucia... Wykończenie na poziomie Jelcza, komfort na poziomie Conecto / Citelisa. do tego wszystkiego dochodzi zawieszenie, mniejsza przednia oś nie jest odporna na nierówności i dziury, wszystko jest bardziej dotkliwe...

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 356
Rejestracja: 2007-10-24, 13:20
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Szymon »

Auper pisze:zaadoptowanie
Zaadaptowanie! Sorry, musiałem.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 1518
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Trudny ten wasz język, już poprawiłem...;)

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Re: SOR NB18 SorCity

Post autor: Marcin_558 »

Doczekaliśmy się w Polsce pierwszego niskiego SOR NB 18 CITY w firmie A21 Żory. Ciekawe czy za tym pójdą zamówienia slaskiej braci na niskie SORy. Jak to się dzieje z MAZ 203 że masowo kupują przewoźnicy ze Śląska?

Awatar użytkownika
Lionsek!
Posty: 53
Rejestracja: 2011-08-07, 21:44
Lokalizacja: Gdañsk

Re: SOR NB18 SorCity

Post autor: Lionsek! »

Zbijcie mnie, zlinczujcie ale ten SOR mi się podoba. Podobnież jak seria BN. Czekam na opinie o tych Śląskich.

ODPOWIEDZ