Tak miały wyglądać Urbino III generacji.
Tak miały wyglądać Urbino III generacji.
Przeglądając sieć trafiłem na coś takiego:
http://www.ifs-designatelier.de/HTML-Da ... er%201.htm
http://www.ifs-designatelier.de/HTML-Da ... o3%201.htm
Krótko mówiąc: Tak miały wyglądać Urbino III.. Jak juz dziś wiadomo ten design nie "przeszedł" i w sumie dobrze - aktualna 3 gen Solarisa wg jest dużo ładniejsza od tej na rysunkach. Chociaż ten piętrus prezentuje się całkiem,całkiem.
A co wy o tym sądzicie ?
http://www.ifs-designatelier.de/HTML-Da ... er%201.htm
http://www.ifs-designatelier.de/HTML-Da ... o3%201.htm
Krótko mówiąc: Tak miały wyglądać Urbino III.. Jak juz dziś wiadomo ten design nie "przeszedł" i w sumie dobrze - aktualna 3 gen Solarisa wg jest dużo ładniejsza od tej na rysunkach. Chociaż ten piętrus prezentuje się całkiem,całkiem.
A co wy o tym sądzicie ?
Te linki były już na forum Infobusa.
Tył to nawet się nada, aczkolwiek widać że mocno inspirowany wyrobami Irisbusa. Przód — weź się schowaj.
Tył to nawet się nada, aczkolwiek widać że mocno inspirowany wyrobami Irisbusa. Przód — weź się schowaj.
Ostatnio zmieniony 2006-02-27, 18:36 przez pmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten piętrowy Solaris to miał być chyba projektem specjalnie dla BVG Berlin. Oni swego czasu robili przetarg na piętrowe autobusy. Wygrał MAN.
Solaris startował, do tego przetargu i to już po raz kolejny. Wcześniej proponowali 12-metrową wersję piętrową przebudowaną z SU 12 II.
Natomiast co ich podkusiło, aby stworzyć zupełnie nowy design dla III generacji. Nie wiem.
Solaris startował, do tego przetargu i to już po raz kolejny. Wcześniej proponowali 12-metrową wersję piętrową przebudowaną z SU 12 II.
Natomiast co ich podkusiło, aby stworzyć zupełnie nowy design dla III generacji. Nie wiem.
Trafiliśmy na stronkę biura, z którym współpracuje Solaris. Dobrze, że Urbino III wygląda jak ten piętrowiec a nie to 15 - metrowe studium- takie amerykańskie. Być może te wielkie podobieństwo produkowanych U III do tego piętrowca zapowiada w przyszłości jakąś nowość ( do Anglii ???? ) ?!?!
Warto spojrzeć na kolejowe projekty. Sporo opracowań metra . Bardzo ładne piętrowe ICE no i ............ - zaokrąglone EN 57 PKP - ciekawe czy to powstało czy tylko projekt . :
Warto spojrzeć na kolejowe projekty. Sporo opracowań metra . Bardzo ładne piętrowe ICE no i ............ - zaokrąglone EN 57 PKP - ciekawe czy to powstało czy tylko projekt . :
Skoro o designie Solarisa mowa to znalazłem kiedyś na necie taką koncepcję, niestety nie wiem kto to zrobił ani której wersji dotyczyło :
http://img233.imageshack.us/img233/2091 ... gnu7ye.jpg
Mi przypomina podtuningowaną drugą generację, spójrzcie na kształt świateł przednich, światła tylne też wykazują pewne podobieństwa, aczkolwiek mają mniej płynne kształty. Ale i tak najlepsza jest chromowana rura wydechowa.
http://img233.imageshack.us/img233/2091 ... gnu7ye.jpg
Mi przypomina podtuningowaną drugą generację, spójrzcie na kształt świateł przednich, światła tylne też wykazują pewne podobieństwa, aczkolwiek mają mniej płynne kształty. Ale i tak najlepsza jest chromowana rura wydechowa.
Wrócę się do tego piętrowego, MAN-a dla BvG Berlin o którym wspomniałeś ja gdzieś, widziałem zdjęcie tego MAN-a, ale nie pamiętam gdzie.J-31 pisze:Ten piętrowy Solaris to miał być chyba projektem specjalnie dla BVG Berlin. Oni swego czasu robili przetarg na piętrowe autobusy. Wygrał MAN.
Solaris startował, do tego przetargu i to już po raz kolejny. Wcześniej proponowali 12-metrową wersję piętrową przebudowaną z SU 12 II.
Natomiast co ich podkusiło, aby stworzyć zupełnie nowy design dla III generacji. Nie wiem.
Na TWB były zdjęcia Część z zamówionych 100 takich Manów jeździ już po Berlinie, były to pojazdy specjalnie zaprojektowane dla BerlinaDominik pisze:Wrócę się do tego piętrowego, MAN-a dla BvG Berlin o którym wspomniałeś ja gdzieś, widziałem zdjęcie tego MAN-a, ale nie pamiętam gdzie.
Czy mógłbyś podać jakieś linki do zdjęć (wizualizacji) tych modernizacji, bo ja niestety nic o tym nie wiemZwierZ pisze:Warto spojrzeć na kolejowe projekty. Sporo opracowań metra . Bardzo ładne piętrowe ICE no i ............ - zaokrąglone EN 57 PKP - ciekawe czy to powstało czy tylko projekt . :
Fajnie by było gdyby Solaris zaczął produkować autobusy piętrowe i dajmy na to tramwajeZwierZ pisze: Być może te wielkie podobieństwo produkowanych U III do tego piętrowca zapowiada w przyszłości jakąś nowość ( do Anglii ???? ) ?!?!
No bez przesady już A piętrowce to chyba nie takie wielkie wyzwanie. Trzeba tylko wzmocnić konstrukcję dachu dolnego i zamontować drugi autobus na górze A najpierw niech ktoś z Anglii zamówi troszkę Solarek, będą fajnie wyglądać
PS. Czy w Solarce da się dodać trzecie drzwi w ramach NG? Ponoć ma budowę modułową
PS. Czy w Solarce da się dodać trzecie drzwi w ramach NG? Ponoć ma budowę modułową
Taka koncepcja była. Jeszcze wtedy Neoplan Polska w Bolechowie (bodajże w 1998 r.) zamówił w pewnym biurze projektowym - w Niemczech - projekt na nowoczesny autobus niskopodłogowy - na Solarisa Urbino. Podejrzewam więc, że to pochodzi właśnie z tej firmy.Siecool pisze:Skoro o designie Solarisa mowa to znalazłem kiedyś na necie taką koncepcję, niestety nie wiem kto to zrobił ani której wersji dotyczyło :
http://img233.imageshack.us/img233/2091 ... gnu7ye.jpg
Mi przypomina podtuningowaną drugą generację, spójrzcie na kształt świateł przednich, światła tylne też wykazują pewne podobieństwa, aczkolwiek mają mniej płynne kształty. Ale i tak najlepsza jest chromowana rura wydechowa.
są w dziale "Train"B.A. Baracus pisze: Czy mógłbyś podać jakieś linki do zdjęć (wizualizacji) tych modernizacji, bo ja niestety nic o tym nie wiem
http://www.ifs-designatelier.de/HTML-Da ... _start.htm