Solaris Urbino 18 III Hybrid
: 2006-09-05, 15:16
Temat czas zacząć bo pojazd już jeździ
Artykuł i zdjęcia: http://www.tutej.pl/cms.php?i=14913
Artykuł i zdjęcia: http://www.tutej.pl/cms.php?i=14913
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Też tak uważam. Polscy przewoźnicy będą pewnie kontynuowac zamówienia zwykłych Solarisów, zaś "hybrydówki" pójdą zapewne na eksport za granicę.rzelfix pisze:Autobus raczej będzie wiele droższy od zwykłęgo SU III 18 więc na razie //pisownia - osobno nasi przewoźnicy nie będą się chcieli skusić na to, no chyba że kilka sztuk.
To jest pewne, że zajdą zmiany we wnętrzu, ponieważ SU 18 III to pojazd niskopodłogowy, a więc trzeba gdzieś "upchnąć" dodatkowy silnik i pewnie akumulatory.rzelfix pisze:Ciekaw jestem jak to wpłynie na przestrzeń pasażerską, a treściwiej czy w związku z tym zajdą jakieś zmiany we wnętrzu pojazdu (mniejsza ilość siedzeń, itd.).
Tak i ja potwierdzam - nie wydaje mi się, aby ktokolwiek z naszych przewoźników to chciał kupićAdrian_ pisze:Polscy przewoźnicy będą pewnie kontynuowac zamówienia zwykłych Solarisów, zaś "hybrydówki" pójdą zapewne na eksport za granicę.
To jest już wiadome:rzeźnia po prawej stronie-napęd przed 2 osią po lewej.J-31 pisze:To jest pewne, że zajdą zmiany we wnętrzu, ponieważ SU 18 III to pojazd niskopodłogowy, a więc trzeba gdzieś "upchnąć" dodatkowy silnik i pewnie akumulatory.
W pierwszych Ganzach też wszystko było prawie na wierzchu - obecne Trollina mają osłonę i to całkiem, całkiem. Zapewne i tu, w momencie wprowadzenia go do oferty coś z tym zrobią.J-31 pisze:Mnie tylko trochę martwi, aby te akumulatory odpowiednio zamaskowali, a nie postawili takiej budy jak na pierwszych Solarisach CNG.
Prototyp to prototyp. Wiele rozwiązań na pewno będzie lepszych w następnych modelach.kombino pisze:Mnie tylko trochę martwi, aby te akumulatory odpowiednio zamaskowali, a nie postawili takiej budy jak na pierwszych Solarisach CNG. Chodzi o to, by zachowano jakąś stylistykę...
Się nie przechodzi, to jest prototyp do testów. Oni nie jeżdżą z pasażerami, tylko testują sprzętep40 pisze:A jak się przechodzi z tyłu do przodu przez silnik elektryczny w rzeźni? Bo to wygląda tak jakby całe przejscie było zastawione i nie widać w tym miejscu drzwi!
od razu było widać że to prototyp który nie nadaje się do produkcji seryjnej.J-31 pisze:Się nie przechodzi, to jest prototyp do testów. Oni nie jeżdżą z pasażerami, tylko testują sprzęt
Tylko obawiam się, że to "cacko" - o ile wejdzie do produkcji seryjnej - będzie strasznie ciasne w środkuchudy5d pisze:Naprawdę cacko.
Skąd masz taką pewność? przecież nie wiadomo, jak zostanie rozdysponowany sektor pasażerski (np. siedzenia w przegubie itd.) chyba, ze już pojawiły się jakieś zdjęcia, tudzież wizualizacje na ten temat.J-31 pisze:Tylko obawiam się, że to "cacko" - o ile wejdzie do produkcji seryjnej - będzie strasznie ciasne w środku
Przecież napisałem o tym na poprzedniej stronie. Wizualizacja pojawiła się w najnowszym numerze miesięcznika "Autobusy"Adrian_ pisze:chyba, ze już pojawiły się jakieś zdjęcia, tudzież wizualizacje na ten temat.
Już ty się nie obawiaj. Kupi go tylko kilka bogatych przewoźników z krajów zachodniej Europy, po czym będzie puszczać na linie, które w Polsce byłyby obsługiwane 12-metrowymi autobusami (w rejonach podwyższonej przyjmowalności pasażerów jak GOP czy choćby Lublin, 10-metrowymi), więc ścisku nie będzie.J-31 pisze:Tylko obawiam się, że to "cacko" - o ile wejdzie do produkcji seryjnej - będzie strasznie ciasne w środku