Solaris Alpino
Do Nowego Sącza testowe Alpino 8.6 przybędzie w sobotę do południa. Przyjedzie prosto z Jasła. GSMK przeprowadzi testy zatem właśnie w sobotę (najpierw na placu ). Opinie umieścimy jak się nim pobawimy
Ma pozostać w Sączu mniej wiecej do 1.04.2010r.
MPK chciało na testy Alpino 8.9 LE ale na razie taki dostaliśmy. Może jeszcze ten drugi kiedyś wpadnie.
Ma pozostać w Sączu mniej wiecej do 1.04.2010r.
MPK chciało na testy Alpino 8.9 LE ale na razie taki dostaliśmy. Może jeszcze ten drugi kiedyś wpadnie.
Zanzar, jeśli kwestia spalania nie będzie dla Was jakimś problemem, to myślę, że ten Alpino może się Wam spodobać
Mam nadzieję, że nie przewidzieliście crash-testów. Chociaż gdyby tak wybudować podest na terenie zajezdni MPK, to może przez płot by przeleciał do bazy PKS-uzanzar pisze:Opinie umieścimy jak się nim pobawimy
No problemem będzie pojemność wozu - około 15 miejsc siedzących + 25 stojących - to za mało. Alpino 8.9 LE jest pod tym względem dużo lepsze - około 29 miejsc siedzących + 25 stojących umożliwiłaby eksploatacje tych aut na około połowie nowosądeckich linii.
Tak więc zobaczymy. Wciąż oczekujemy odpowiednika w postaci Autosana ale przyjazd testera opóźnia się coraz bardziej.
Myślę, że po ogłoszeniu przetargu Solaris Alpino 8.9 LE do nas zawita na testy - bo tak naprawdę Alpino 8.6 to ogólnie trochę przerost formy nad treścią - po co w tak małym wozie most portalowy, zwłaszcza że i tak nie ma trzecich drzwi, po co silnik w szafie itd. A najważniejsze, że 8.9 LE jest tańszy od 8.6.
Tak więc zobaczymy. Wciąż oczekujemy odpowiednika w postaci Autosana ale przyjazd testera opóźnia się coraz bardziej.
Myślę, że po ogłoszeniu przetargu Solaris Alpino 8.9 LE do nas zawita na testy - bo tak naprawdę Alpino 8.6 to ogólnie trochę przerost formy nad treścią - po co w tak małym wozie most portalowy, zwłaszcza że i tak nie ma trzecich drzwi, po co silnik w szafie itd. A najważniejsze, że 8.9 LE jest tańszy od 8.6.
Na rynku aut używanych jest problem z autobusami klasy mini. Nasze Autosany H6 są jednym kołem na złomowisku a oprócz tego brakuje nam na parę linii ciut większych wozów. Stąd potrzeba wozu o długości około 8-9m. Natomiast oprócz tego chcemy zakupić wozy używane ale o standartowej długości 12m. Jeśli chodzi o autobusy jak Urbino 10 nie jesteśmy zainteresowani nimi bo mamy dużo Solbusów B9,5 oraz parę Jelczy L100 - z tego powodu autobusy klasy midi nie są potrzebne.
A co wyjdzie z tego wszystkiego okaże się w praniu
A co wyjdzie z tego wszystkiego okaże się w praniu
Od dziś na testach w MKS Mielec mamy Solarisa Alpino 8.9LE. Pojazd przyjechał do nas zza granicy. Pomalowany jest na żółto. Wkrótce postaram się zamieścić fotki.
[ Dodano: 16 Kwi 2010 17:22 ]
Właścicielem pojazdu jest firma "Rutebilselskabet" z miasta Haderslev.
[ Dodano: 16 Kwi 2010 18:34 ]
http://www.busforum-sh.de/t131f43-Solar ... Entry.html Jest to ten autobus.
[ Dodano: 16 Kwi 2010 17:22 ]
Właścicielem pojazdu jest firma "Rutebilselskabet" z miasta Haderslev.
[ Dodano: 16 Kwi 2010 18:34 ]
http://www.busforum-sh.de/t131f43-Solar ... Entry.html Jest to ten autobus.
Powiem jednym zdaniem jest po prostu świetny! Wnętrze o wiele lepiej zaplanowane jak w wersji 8,6. Ładne, wygodne siedzenia nic się nie tłucze wszystko dokładnie poskręcane, Silnik cichutko chodzi i ogólnie wóz jest szybki. Posiada on same plusy raczej. Jedyną rzeczą która mi się nie zbyt podobała to siedzenia na tyle strasznie wysoko są umieszczone. Ale to już kwestia gustu
Pierwsze Alpino 8,9LE dla przewoźnika z Trondheim, konkretnie dla Team Trafikk.
A więc duża szansa pojawienia się większej ilości Solarisów również na płw. Iberyjskim, jak najbardziej realna:)Solaris Bus&Coach pisze:Kolejnym rynkiem eksportowym Solarisa została Hiszpania. Na zakup pierwszego autobusu tej marki w Hiszpanii zdecydowała się firma Transports Municipals del Gironès SA. Przewoźnik zamówił najmniejszy z oferowanych autobusów Solaris Alpino o długości 8,6 metra. - Co prawda zamówienie dotyczy tylko jednego pojazdu, ale na rynku gdzie jest ogromna konkurencja lokalnych producentów jest to duży sukces. Z pewnością ten kontrakt już wkrótce zaowocuje kolejnymi zamówieniami od hiszpańskich klientów - mówi Solange Olszewska Prezes Zarządu spółki.