Nowe Solarisy w Warszawie
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Co do najnowszych warszawskich cacek mam jedno bardzo duże zastrzeżenie. Dotyczy co prawda bzdury, ale drażni mnie przeokropnie.
Czy waszym zdaniem, sygnał ostrzeżenia o zamykaniu drzwi nie jest co najmniej 2 razy za głośny? Przecież to pikanie potrafi urwać łeb
Czy waszym zdaniem, sygnał ostrzeżenia o zamykaniu drzwi nie jest co najmniej 2 razy za głośny? Przecież to pikanie potrafi urwać łeb
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Ja sporadycznie z nich korzystam, ale co jakiś czas zdarza mi się i w sumie nie przeszkadzało mi to jakoś za bardzo. A wręcz nawet nie zwracałem uwagi. Ani w leasingach, ani w pojazdach kupionych przez MZA
Jednym z leasingów, przejechałem spory kawałek drogi kilka dni temu i sygnał ostrzeżenia zamykających się drzwi nie był dla mnie dokuczliwy
Jednym z leasingów, przejechałem spory kawałek drogi kilka dni temu i sygnał ostrzeżenia zamykających się drzwi nie był dla mnie dokuczliwy
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Dzisiaj 5 kolejnych SU 18 dla Warszawy na jazdach próbnych, ze zdjęć udało mi się jedną rejestrację odczytać #WGM 7TP1
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
To już leasingowce - czyli kolejne wozy na R2 "Kleszczowa"
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Ciekawostka, okazuje się, że to nie będzie 60 szt, ale ... 61 sztuk, z czego jeden będzie miał odmienny numer taborowy, na razie dokładnie nie wiadomo jaki, ale być moźe z zakresu 8xxx
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
To będzie pojazd rezerwowy i taką ma pełnić funkcję
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Prawdopodobnie pojazd dostanie numer z zakresu 9xx, tak jak dawny rezerwowy MAN NG363 o numerze 921.
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Tak. Ta sprawa jeszcze chyba nie jest jednoznacznie rozstrzygnięta, bo na Wawkomie są rzeczywiście głosy o możliwym numerze 8xxx jak i 9xx. Poczekajmy, a sprawa wyjaśni się sama
Re: Nowe Solarisy w Warszawie
Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział - są pewne różnice w układzie wnętrza leasingowców (MZA) w stosunku do SU18 kupowanych przez MZA. Poniżej kilka linków do moich fotek.
1. Najważniejszy to pierwszy człon, rzeźnia w leasingowcach jest podwójna:
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
Pojawiła się druga rzeźnia po prawej stronie
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
Dla porównania rocznik 2014 (rocznik 2015 ma podobnie)
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
2. I drugą różnicę w układzie siedzeń znajdziemy w drugim członie tuż za przegubem.
Tak wygląda u leasingowców
https://hostmat.eu/images/83455403572480908935.jpg
A tak w Solarisach kupowanych przez MZA
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
1. Najważniejszy to pierwszy człon, rzeźnia w leasingowcach jest podwójna:
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
Pojawiła się druga rzeźnia po prawej stronie
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
Dla porównania rocznik 2014 (rocznik 2015 ma podobnie)
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/
2. I drugą różnicę w układzie siedzeń znajdziemy w drugim członie tuż za przegubem.
Tak wygląda u leasingowców
https://hostmat.eu/images/83455403572480908935.jpg
A tak w Solarisach kupowanych przez MZA
https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 130288860/