Solaris (częściowo) wygrał przetarg na autobusy dla Dubaju
Oglądając ostatnio montaż dubajskiego SU18 w programie "Polak potrafi" z TVN Turbo, zwróciłem uwagę na dwa ciekawe detale:
- pierszy to zupełny brak okien otwieranych w pojeździe, co świadczy że klimatyzacja musi być naprawdę wypaśna i niezawodna,
- po drugie - automatyczna rampa dla wózków.
Po ten ostatni pomysł IMO mogli by sięgnąć też polscy przewoźnicy.
- pierszy to zupełny brak okien otwieranych w pojeździe, co świadczy że klimatyzacja musi być naprawdę wypaśna i niezawodna,
- po drugie - automatyczna rampa dla wózków.
Po ten ostatni pomysł IMO mogli by sięgnąć też polscy przewoźnicy.
W przeciwieństwie do niektórych miast w Polsce, w Dubaju są duże szanse, że zostanie to naprawioneplocmaster pisze:to będzie zepsute góra za parę lat
Na pewno wynika to z jakiejś tamtejszej specyfikacji zamówienia. Aczkolwiek decyzja dość nietypowa.KKS pisze:Albo po prostu dubajski przewoźnik uznał, że jak sobie zamówi taką klimę, to okna będą niepotrzebne.
Wydali na te wozy kupę kasy - między innymi na solidny serwis, przeszkolili kierowców (o czym można poczytać na stronie RDA). Dubaj to jednak nie Irak czy Jemen. Zresztą pewnie jak im się znudzą, to za parę lat kupią kolejneKKS pisze: No chyba, że jak sobie nowe, porządne i ojropejskie kupili, to zaczną dbać
Idąc tym tokiem myślenia wszystkie wozy na rynek bliskowschodni powinny być pozbawione otwieranych okienppln pisze:Jak będziesz miał burzę piaskową czy coś to chyba lepiej żeby w wozie nie było otwieranych okien
Na szczęście autobusy zakupił Dubaj. A to oznacza, że już "rzucili się z kasą" na wyposażenie - typu full-wypas. Mam cichą nadzieję, że na serwisie też nie będą oszczędzać.KKS pisze:Również te bez klimy? Wolę dostać piaskiem w oczy w wyjątkowych przypadkach, niż smażyć się na co dzień...
Oczywiście i tak pozostaje pytanie, jak ta klima będzie u nich działać... tudzież jak długo w ogóle będzieć pracować bez obciachu