Urbino 18
A oto wizja Solarisa Urbino III 18 w Warszawie autorstwa Arthisa: http://forum.ztm.waw.pl/album_page.php?pic_id=809
Voy Mylisz pewne pojęcia - MZA a "ajenci".Voy pisze:A czego do MZA autobusy kupują? Czyżby oni wygrali przetarg na obsługę linii 80 przegubowcami?
MZA nie podchodzi do przetargów, w których ZTM oddaje linie w obsługę ajencyjną, ponieważ jest to przewoźnik publiczny (dzisiaj sprywatyzowany i jest to spółka), finansowany nadal z kasy miasta. Miasto funduje im te autobusy i w związku z tym MZA - niejako z urzędu obsługuje linie autobusowe. MZA należy do pewnego układu
Natomiast przetarg dla "ajentów" jest organizowany dla przewoźników, którzy - z pkt. widzenia władz Warszawy i ZTM-u - finansowani są z innych śródków, czyli czyt.: swoich własnych zarobionych pieniędzy. I posiadając swój własny tabor, wykonują jedynie usługi, m.in. dla ZTM-u. Czyt.: są spoza układu...
To jest coś bardzo podobnego jak np. w Gdyni: ZKM a prywatni przewoźnicy, ale ZKM a PKT i PKA (o ile się nie mylę)
[ Dodano: 2005-02-17, 13:17 ]
Nic nie jest pewne. Dlatego niczego nie można jeszcze napisać. Owszem ZTM już w zeszłym roku bardzo chciał taki przetarg zorganizować, jednak na przeszkodzie stanęły... związki zawodowe w MZA0405NE pisze:W zależnośc od tego kto wygra przetarg na 50 lini bedą odpowiednie autobusy:P
Connex- Solarisy U18
ITS- MAN NG313
Grodzio- Jelcz M185 (kto wie czy w ogóle wystartuje)
PEX- Mercedes 0530G
Co do powyższych opcji to też nic nie jest pewne, ponieważ:
- Connex zapatrzył sie ostatnio w autobusy Volvo 7700, chciał je kupić, ale...
- M185 nie istnieje więc nie ma o czym gadać,
- PEX - swego czasu też startował do przetargu na obsługę linii (w 2000 roku), a oferował ... Volvo 7000. Natomiast ostatnią miłość PEX w stosunku do Evobus, chwilowo zamroziła zima....
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Ładny... Tylko pewnie jak MZA je kupi to będzie miało więcej okien odsuwanychWiśnia pisze:A oto wizja Solarisa Urbino III 18 w Warszawie autorstwa Arthisa: http://forum.ztm.waw.pl/album_page.php?pic_id=809
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Wszędzie już trabią, że najparawdopodobnie do warszawy przyjedzie 80 Solarisów Urbino 18, teraz tylko sie tak zastanwiam czy Solaris Bus& Coach się wyrobi. Z tego co pamiętam to jeszcze w tym roku muszą dostarczyc do Berlina pokaźna liczbe SU 18, coś mi sie wydaje, że będzie cięzko. Już teraz fabryka jedzie na całą pare i wyrabia się w sam raz,a tu nagle kolejne duże zamówienie. Pracy jest <b>conajmniej</b> na kilka lat, bo cały czas dochodzą nowe zamówienia
Ale od czego jest montownia Solarisa w Krakowie. Tam też jest wykwalifikowana kadra, która mogłaby wspomóc fabrykę w Bolechowie....0405NE pisze:Wszędzie już trabią, że najparawdopodobnie do warszawy przyjedzie 80 Solarisów Urbino 18, teraz tylko sie tak zastanwiam czy Solaris Bus& Coach się wyrobi. Z tego co pamiętam to jeszcze w tym roku muszą dostarczyc do Berlina pokaźna liczbe SU 18, coś mi sie wydaje, że będzie cięzko. Już teraz fabryka jedzie na całą pare i wyrabia się w sam raz,a tu nagle kolejne duże zamówienie. Pracy jest <b>conajmniej</b> na kilka lat, bo cały czas dochodzą nowe zamówienia
A poza tym, jeżeli producent ma pełen portfel zamówień, to dobrze o nim świadczy...
[ Dodano: 2005-02-18, 10:37 ]
O tym możemy już raczej nie myśleć...M_Szymkowiak pisze:Ciekawie jak Omni City by wyglądała w Warszawskich barwach...