Urbino 18
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=40057 raz jedyny im się udało, ale to taki prototyp można by rzeckiEL pisze:Jak ja napisalem pytanie w mailu to odpowiedzieli, ze nie jest mozliwe, wbudowac drzwi kolo przeguba bo niby konstrukcja na to nie pozwoli.
W tym właśnie rzecz, że rozstaw osi jest zupełnie inny od seryjnych Urbino, tak samo długość członów, do tego środkowa oś jest tak niefortunnie umiejscowiona, że między II drzwiami, a przegubem są tylko 2 rzędy siedzeń (z ogromną ilością miejsca na nogi) co w I członie daje ogółem 6 rzędów, konkurencyjne autobusy o porównywalnej długości członów (choćby Citaro) mają w I członie 7 rzędów.
W sumie byłoby ciekawym by ktoś znający temat wypowiedział się dlaczego zdecydowano się na tak poważną zmianę w egzemplarzach seryjnych względem prototypu.
W sumie byłoby ciekawym by ktoś znający temat wypowiedział się dlaczego zdecydowano się na tak poważną zmianę w egzemplarzach seryjnych względem prototypu.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-12-12, 20:55
Re: Urbino 18
Dowiedziałem się na www.phototrans.eu od niezalogowanego użytkownika o nicku "XA", że gdyński wóz #5248 vel #5448 pojechał na złom. Czy to prawda? Jeśli tak to jest bardzo wielka strata, jak pocięcie w 2012 roku Jelcza M182MB w Krakowie i pocięcie w 2011 roku Jelcza M183M w Gliwiach
Re: Urbino 18
Przyznam szczerze, że nie wiem co PKA zrobiło z #5448, ale należy się domyślać, że mógł trafić na złom. PKA, podobnie jak PKM ma teraz sporo nowych autobusów - MAN-ów Lion's City, więc "dziadek" musiał ustąpić im miejsca