Wadliwe Solarisy ?
i dalejCyklisten z TWB pisze:Ogólnie są zadowoleni, niestety pewna "afera" w Sztokholmie (która powstała z winy zamawiającego) trochę może popsuć opinię.
Temat wyczerpanyCyklisten z TWB pisze:Z tego co mi wiadomo: Busslink w specyfikacji zamówienia zażyczył sobie niestandardowy stojący pedał hamulca, nie wspominając nic o pedale gazu, przez co pedały są dziwnie ułożone względem siebie a w tym kraju tzw. środowisko pracy to rzecz święta... przynajmniej w tym wypadku. W związku z tym wszystkie Solarisy jak na razie stoją i czekają na przebudowę..
Nie koniecznie: Bo jak już ktoś wspomniał, że robią o Bóg wie co aferę na cała Europę.Amalio pisze:i dalejCyklisten z TWB pisze:Ogólnie są zadowoleni, niestety pewna "afera" w Sztokholmie (która powstała z winy zamawiającego) trochę może popsuć opinię.
Temat wyczerpanyCyklisten z TWB pisze:Z tego co mi wiadomo: Busslink w specyfikacji zamówienia zażyczył sobie niestandardowy stojący pedał hamulca, nie wspominając nic o pedale gazu, przez co pedały są dziwnie ułożone względem siebie a w tym kraju tzw. środowisko pracy to rzecz święta... przynajmniej w tym wypadku. W związku z tym wszystkie Solarisy jak na razie stoją i czekają na przebudowę..
Ale nie powiedzą jakie Scania czy MAN odstawiali fuszery... Choćby jak w MAN-ie po 5-6 razy wymieniali butle gazowe, albo parujące szyby w nowych Scaniach...
Ja również myślę, że to jest jakiś bunt kierowców za to, że nie kupili Scanii, czy Volvo. Przecież fotel to jest kwestia tego, co zamówi przewoźnik, pedały tak samo. Pobuntują się i im przejdzie. Wiadomo przecież, że w Solarisie coś może być trochę inne niż w Scanii, do której kierowcy są przyzwyczajeni. Ja nie traktowałbym tego, jako jakaś wielka afera, a poczekał na ewentualne dalsze działania kierowców/przewoźnika.
To zacznij czytać ze zrozumieniem. Stanowisko pracy rzecz śwęta. Butla gazowa to nie jest nic co dotyczy kierowcy i trudno żeby kierowca się pieklił o to, że auto na warsztacie stoi.Coffee pisze:
Nie koniecznie: Bo jak już ktoś wspomniał, że robią o Bóg wie co aferę na cała Europę.
Ale nie powiedzą jakie Scania czy MAN odstawiali fuszery... Choćby jak w MAN-ie po 5-6 razy wymieniali butle gazowe, albo parujące szyby w nowych Scaniach...
Swoją drogą ciekawe na ile te pedały są niedogodnie rozmieszczone. Bo ok - przewoźnik nie dookreślił, ale prawdy powiedziawszy jeżeli to jest widoczne że tak powiem "gołym okiem", to zastanawiam się dlaczego jeszcze przed odebraniem, a nawet zakończeniem produkcji w Solarisie nikt nie pomyślał o tym, że zastosowane rozwiązanie nie nadaje się do komfortowej pracy kierowcy...
Powiedz to tym, co do dziś prowadzą IkarusyAmalio pisze:Stanowisko pracy rzecz śwęta.
Ostatnio zmieniony 2010-04-08, 16:41 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak w ogóle czytając InfoBusa:
http://infobus.pl/text.php?id=32066
Stwierdzam, że ktoś z Krakowa powinien teraz zrobić dywersje i pokazać, jak wyglądają ich "kochane" OmniCity...
http://infobus.pl/text.php?id=32066
Stwierdzam, że ktoś z Krakowa powinien teraz zrobić dywersje i pokazać, jak wyglądają ich "kochane" OmniCity...
W Atenach +/- miesiąc temu na środku jakiejś drogi zrobiono ognisko. W roli podpałki wystąpił Solaris Urbino 18 III #850:
¬ródło:
http://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=53
¬ródło:
http://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=53