Solaris na Ukrainie?
Amalio - Przyjrzyj się uważnie powyższym postom. To, że lubelskie Urbino mają jakieś problemy - nie kwestionuję tego, mogą mieć faktycznie jakieś problemy - nie oznacza, że wszystkie najnowsze Solarisy Urbino są złe - i koniecAmalio pisze:I to już oznacza, że z lubelskimi jest wszystko ok
Jednakże wracając do tematu - Solaris na Ukrainie - zastanawiam się, czy przykładowy "Київпастранс" tudzież inny ukraiński przewoźnik komunikacji miejskiej, byłby w stanie utrzymać Urbino w dobrym stanie technicznym - pozwalającym na jak najdłuższą eksploatację tychże autobusów
Zastanawia mnie ta "gorsza jakość" Solarisów dla Lublina, czy Bielsko-Białej. Tak jak wyżej wspomniano w Warszawie, Krakowie, czy Szczecinie nie ma większych problemów z tymi autobusami - myślę, że podobnie jest w innych większych przedsiębiorstwach komunikacyjnych, które można uznać za stałych odbiorców produktów z Bolechowa. Tutaj Solaris dba o szczegóły i spełnia wymagania zamawiających ciesząc się dobrą opinią.
W Lublinie i B-B Solaris nie ma szczęścia, może faktycznie wykazuje mniejszą dbałość w przypadku mało perspektywicznych dla siebie odbiorców (co jednak nie powinno mieć miejsca). Z tego, co czytam wnioskuję, że Solaris raczej nie ma co liczyć na jakiś większy kontrakt w tych miastach. Wyczuwa się też niechęć tych przewoźników do tej marki.
W Lublinie i B-B Solaris nie ma szczęścia, może faktycznie wykazuje mniejszą dbałość w przypadku mało perspektywicznych dla siebie odbiorców (co jednak nie powinno mieć miejsca). Z tego, co czytam wnioskuję, że Solaris raczej nie ma co liczyć na jakiś większy kontrakt w tych miastach. Wyczuwa się też niechęć tych przewoźników do tej marki.
Oto zguba: http://www.phototrans.eu/14,315421,4.html
Coffee pisze: A z tym poszyciem, to znów nie wina składania w TR i naszych cacy drug ?
a co to drug?
poza tym skoro TR miał autoryzację i spełniał wymogi, a technika montażu była nadzorowana, to w mojej opinii można go potraktować jako montażownie Solarisa
poza tym z tego co pamiętam to nie tylko problem aut montowanych u nas
luzujące się zaczepy holownicze i klapy pod autobusem też można podciągnąć pod drogi, tak naprawdę, gdyby nie drogi, to byśmy mieli nadal Ikarusy w stanie idealnym... i wszystkie inne autobusy, nawet Jelcze
Wnętrze wygląda dobrze. Spodziewałem się czegoś znacznie gorszego:
http://www.phototrans.eu/14,315985,0.html
http://www.phototrans.eu/14,315985,0.html
Rzeczywiście przy drzwiach wiszą jakieś urządzenia, ale z tego co widzę to one nie mają chyba nic wspólnego z biletami - wg. mnie to może być jakieś urządzenie do komunikowania się z kosmitami... żartuję
Może to są urządzenia służące do komunikowania się z kierowcą. Zdaje się, że w KLA drzwi II, III i IV służą do wychodzenia z pojazdu - może poprzez to urządzenie pasażer może zatrzymać pojazd na żądanie, albo na żądanie otworzyć drzwi... tylko czy do tego nie wystarczył by przycisk ?
Z tego co ja tam widzę, to chyba jest jakiś wyświetlacz i jakieś gałki lub przyciski
A tak trochę z innej beczki - w tym Solarisie będzie strasznie duszno
Może to są urządzenia służące do komunikowania się z kierowcą. Zdaje się, że w KLA drzwi II, III i IV służą do wychodzenia z pojazdu - może poprzez to urządzenie pasażer może zatrzymać pojazd na żądanie, albo na żądanie otworzyć drzwi... tylko czy do tego nie wystarczył by przycisk ?
Z tego co ja tam widzę, to chyba jest jakiś wyświetlacz i jakieś gałki lub przyciski
A tak trochę z innej beczki - w tym Solarisie będzie strasznie duszno
W końcu to ma być wyższy standard w stosunku do MAZa, LAZa itp.Amalio pisze:Wnętrze wygląda dobrze. Spodziewałem się czegoś znacznie gorszego:
A to już standard ukraiński.J-31 pisze:w tym Solarisie będzie strasznie duszno
Rzeczywiście widać trochę po tym autobusie, gdzie był szykowany. Przy okazji - skoro Solaris sprzedał go to pewnie nie planuje już ekspansji na Wschód. W tej chwili nie mają nawet testera.
Oni chyba wyczuli to, co napisał nam wcześniej BKV - Ukraina nie jest zainteresowana Solarisami. Wolą tańsze, swoje własne konstrukcjeLopez pisze:Rzeczywiście widać trochę po tym autobusie, gdzie był szykowany. Przy okazji - skoro Solaris sprzedał go to pewnie nie planuje już ekspansji na Wschód. W tej chwili nie mają nawet testera.
To coś przy drzwiach to wg mnie na pewno kasownik do kart bezstykowych, choć ich koegzystencja z KRG-6 jest trochę dziwna. Nie można było wszystkiego w 1 urządzenie upchnąć? BTW fajna tapicerka siedzeń.
Ciekawe, ilu nieobeznanych pomyśli sobie na skutek napisu pod jamnikiem, że to autobus zza wschodniej granicyLopez pisze:Rzeczywiście widać trochę po tym autobusie, gdzie był szykowany
To jeszcze nikt na to nie wpadł? Sprzęt nie powinien być koszmarnie drogi, Mifare jest rozpracowane (trzeba tylko mniej więcej rozpracować to jak porozumiewają się urządzenia od R&G), a potem to już tylko ustawić gdzieś punkt programowania kart (wielkości 1,5 laptopa - laptop + programator) i ustalić konkurencyjną cenę (np. 10 zł za miesiąc - każdy to kupi).
Delikatnie sugerują forumową zrzutę na sterownik, kasownik i programator dla pplna, sądzę, że nie stracimy wiele na tym. I koniec z OTppln pisze:Mifare jest rozpracowane (trzeba tylko mniej więcej rozpracować to jak porozumiewają się urządzenia od R&G), a potem to już tylko ustawić gdzieś punkt programowania kart (wielkości 1,5 laptopa - laptop + programator)
Thanks BKV I think, it's interesting news
Wychodzi na to, że jakaś firma na Ukrainie chce wejść w konsorcjum - prawdopodobnie z Solaris Bus&Coach i chcą produkować wszystko - tzn. autobusy, trolejbusy i tramwaje.
Aczkolwiek to mają ponoć nie być pojazdy znane nam z ulic - czyli Urbino, Trollino czy Tramino - ale jakieś nowe inne konstrukcje. Być może bazujące na produktach Solarisa
Ciekawy tylko czy ten biznes wypali
Wychodzi na to, że jakaś firma na Ukrainie chce wejść w konsorcjum - prawdopodobnie z Solaris Bus&Coach i chcą produkować wszystko - tzn. autobusy, trolejbusy i tramwaje.
Aczkolwiek to mają ponoć nie być pojazdy znane nam z ulic - czyli Urbino, Trollino czy Tramino - ale jakieś nowe inne konstrukcje. Być może bazujące na produktach Solarisa
Ciekawy tylko czy ten biznes wypali