Międzymiastowy Solaris - InterUrbino
Chodzi Ci o te wozy dla Brunszwiku? One mogą mieć węższe kabiny i lampy ułożone w pionie wraz ze stosunkowo grubymi słupkami wyglądałyby dziwnie albo tak zechciał przewoźnik (może chodziło też o jak najwęższe słupki A).Mrozard pisze:Hmm... ale Tramino w tej najnowszej wizualizacji jest w sumie podobne do tego InterUrbino, więc pomysł o nowej linii stylistycznej Solarisa wcale nie jest taki głupi.
Ani nie spowoduje tego, że tylko z tego względu przewoźnicy stracą nim zainteresowanie. Zresztą to samo dot. Urbino, jeśli będzie wyglądać podobnie - choć akurat w tym przypadku produkcja będzie się kręciła przynajmniej tak jak dotychczas. Ech, przyzwyczajenia, przyzwyczajenia... Trudno zaakceptować coś nowego.Amalio pisze:Ale nowa stylistyka nie sprawi nagle, że ktoś je zacznie kupować.
Nie sądzę żeby Polska była docelowym odbiorcą tego autobusu tak czy tak.ppln pisze:A propos - on ma mieć w opcji skrzynię manualną? Bo pekaesów ani nie stać na zakup automatu ani na jego eksploatację przy typowym pekaesowym używaniu - rozpędzić się i luz na sterowniku, bo można 0,1 litra na setkę oszczędzić
Nowy Inter na testach w Katowicach:
http://phototrans.pl/14,571133,0,Solari ... 256CC.html
http://phototrans.pl/14,571132,0,Solari ... 256CC.html
http://phototrans.pl/14,571133,0,Solari ... 256CC.html
http://phototrans.pl/14,571132,0,Solari ... 256CC.html