: 2012-06-14, 21:42
Beznadziejny przód, a ściana boczna inspirowana nowym Citaro
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Świetnie ujęte... Masakra totalna.Tigin pisze:Paskudne skrzyżowanie Autosana z nowym Citaro.
To nie będzie takie trudne, w końcu to SolarisAmalio pisze: Kill it with fire!!
I Setrami. Ale zrobiona po swojemu, widać nawiązanie do Vacanzy.ppln pisze:Beznadziejny przód, a ściana boczna inspirowana nowym Citaro
Moim zdaniem była lepsza nawet.Kędzior pisze:Hmmm, widać Valleta była, zdaniem firmy, jednak dobrym projektem, skoro postanowiono wrócić do jej kolejnej wariacji stylistycznej
Tego się właśnie obawiam, a wtedy przyzwyczaić się będzie bardzo trudno.Może czas się przyzwyczajać, może podobnie będzie wyglądała nowa odsłona Urbino.
Nawet jeśli to z bardzo kiepskiejA może on jest z innej fabryki?
Przyzwyczaicie się.Biały pisze:Tego się właśnie obawiam, a wtedy przyzwyczaić się będzie bardzo trudno.Może czas się przyzwyczajać, może podobnie będzie wyglądała nowa odsłona Urbino.
Chodzi Ci o te wozy dla Brunszwiku? One mogą mieć węższe kabiny i lampy ułożone w pionie wraz ze stosunkowo grubymi słupkami wyglądałyby dziwnie albo tak zechciał przewoźnik (może chodziło też o jak najwęższe słupki A).Mrozard pisze:Hmm... ale Tramino w tej najnowszej wizualizacji jest w sumie podobne do tego InterUrbino, więc pomysł o nowej linii stylistycznej Solarisa wcale nie jest taki głupi.
Jakiś czas temu mówiło się o przejęciu jakiegoś producenta z półwyspu iberyjskiego przez Solarisa. Może to jest tego efekt?Biały pisze:Dziwny ten autobus, w ogóle jakby z innej fabryki
Noge.polsmol pisze:jakiegoś producenta