: 2012-06-16, 08:37
Może czas się przyzwyczajać, może podobnie będzie wyglądała nowa odsłona Urbino.
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Moim zdaniem była lepsza nawet.Kędzior pisze:Hmmm, widać Valleta była, zdaniem firmy, jednak dobrym projektem, skoro postanowiono wrócić do jej kolejnej wariacji stylistycznej
Tego się właśnie obawiam, a wtedy przyzwyczaić się będzie bardzo trudno.Może czas się przyzwyczajać, może podobnie będzie wyglądała nowa odsłona Urbino.
Nawet jeśli to z bardzo kiepskiejA może on jest z innej fabryki?
Przyzwyczaicie się.Biały pisze:Tego się właśnie obawiam, a wtedy przyzwyczaić się będzie bardzo trudno.Może czas się przyzwyczajać, może podobnie będzie wyglądała nowa odsłona Urbino.
Chodzi Ci o te wozy dla Brunszwiku? One mogą mieć węższe kabiny i lampy ułożone w pionie wraz ze stosunkowo grubymi słupkami wyglądałyby dziwnie albo tak zechciał przewoźnik (może chodziło też o jak najwęższe słupki A).Mrozard pisze:Hmm... ale Tramino w tej najnowszej wizualizacji jest w sumie podobne do tego InterUrbino, więc pomysł o nowej linii stylistycznej Solarisa wcale nie jest taki głupi.
Jakiś czas temu mówiło się o przejęciu jakiegoś producenta z półwyspu iberyjskiego przez Solarisa. Może to jest tego efekt?Biały pisze:Dziwny ten autobus, w ogóle jakby z innej fabryki
Noge.polsmol pisze:jakiegoś producenta
A jeśli ten krok do przodu jest krokiem w przepaśćSzymon pisze:trzeba iść do przodu, nie cały czas to samo produkować
"Przepaścią" to było prędzej InterUrbino I, którego praktycznie nikt nie chciał.Biały pisze:A jeśli ten krok do przodu jest krokiem w przepaśćSzymon pisze:trzeba iść do przodu, nie cały czas to samo produkować
Ani nie spowoduje tego, że tylko z tego względu przewoźnicy stracą nim zainteresowanie. Zresztą to samo dot. Urbino, jeśli będzie wyglądać podobnie - choć akurat w tym przypadku produkcja będzie się kręciła przynajmniej tak jak dotychczas. Ech, przyzwyczajenia, przyzwyczajenia... Trudno zaakceptować coś nowego.Amalio pisze:Ale nowa stylistyka nie sprawi nagle, że ktoś je zacznie kupować.
Nie sądzę żeby Polska była docelowym odbiorcą tego autobusu tak czy tak.ppln pisze:A propos - on ma mieć w opcji skrzynię manualną? Bo pekaesów ani nie stać na zakup automatu ani na jego eksploatację przy typowym pekaesowym używaniu - rozpędzić się i luz na sterowniku, bo można 0,1 litra na setkę oszczędzić