Solaris Urbino 18 III LE / Urbino 18 CNG LE
Solaris Urbino 18 III LE / Urbino 18 CNG LE
http://www.rt-forum.com/iuware.aspx?pag ... oid=116222 - Solaris Urbino 18 CNG LE
Posty wydzielone z tematu "Solaris Urbino 18 CNG". Mod - J-31
Posty wydzielone z tematu "Solaris Urbino 18 CNG". Mod - J-31
Zastanawiałem się, czy przegubowa rodzina LE będzie w 3 generacji, czy dopiero pojawi się jako czwarta. Jak widać, już jest projekt. Bardzo cieszy oko ten autobus, bo do desingu Solarisów nie mam żadnych uwag.
W tym tekście jest mowa o takich pojazdach dla Sztokholmu. Czy Solarisy te zostaną wprowadzone do sprzedaży, czy jest to specjalnie opracowana wersja pod przetarg dla Sztokholmu?
W tym tekście jest mowa o takich pojazdach dla Sztokholmu. Czy Solarisy te zostaną wprowadzone do sprzedaży, czy jest to specjalnie opracowana wersja pod przetarg dla Sztokholmu?
Tutaj tłumaczenie podanego wyżej artykułu + informacje o nowych SU 12 CNG dla Treleborga. Piszę to w celach informacyjnych, nie jako autoreklamę.lukmek pisze:http://www.rt-forum.com/iuware.aspx?pag ... oid=116222 - Solaris Urbino 18 CNG LE
http://cng.auto.pl/pl/component/content ... wecji.html
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Biorąc pod uwagę fakt ograniczonego zainteresowanie CNG przez przedsiębiorstwa komunikacyjne, to wątpię...Marcin_558 pisze:No i się doczekaliśmy SU18LE CNG. Ciekawe czy wejdzie do sprzedaży u nas?
Jedyne SU 18 CNG jakie jest eksploatowane w Polsce to egzemplarz w Radomiu.
Autobusy przegubowe na sprężony gaz ziemny innych marek można znaleźć w Gdyni (MAN) i Słupsku (Irisbus). Gdynia prawdopodobnie będzie dalej szła w MANy, a Słupsk niezbyt zainteresowany jest inwestowaniem w CNG...
Światełko w tunelu pozostawia Radom Może nam sprawi jakąś 'niespodziankę'.
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na rozwój wydarzeń.
Ostatnio zmieniony 2010-03-16, 20:10 przez CNG, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Pojazd mi się spodobał, na pewno znajdzie nabywców w Szwecji.
Myślę, że taki autobus mógłby również odnieść sukces w Polsce, tak jak cała rodzina LE. W PKSach wciąż mamy masę starych, wysłużonych Autosanów H9, które trzeba wymienić. Jedynym problemem jest cena tych Solarisów. Gdyby producent zszedł trochę z ceny przez zastosowanie jakiś innych np. podzespołów, to więcej firm by się może na niego skusiło.
Ja czekam w takim razie na pierwszy egzemplarz przegubowego LE
Myślę, że taki autobus mógłby również odnieść sukces w Polsce, tak jak cała rodzina LE. W PKSach wciąż mamy masę starych, wysłużonych Autosanów H9, które trzeba wymienić. Jedynym problemem jest cena tych Solarisów. Gdyby producent zszedł trochę z ceny przez zastosowanie jakiś innych np. podzespołów, to więcej firm by się może na niego skusiło.
Ja czekam w takim razie na pierwszy egzemplarz przegubowego LE
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Będzie niezła konkurencja dla Citaro i myślę, że w Polsce będzie miał dość duże szanse.Gadzie pisze:Myślę, że taki autobus mógłby również odnieść sukces w Polsce
A skąd wiesz jaka cena Przeglądnąłem te artykuły i jakoś nie mogę jej znaleźć, chyba, że chodzi o ogólną cenę Solarisów.Gadzie pisze:. Jedynym problemem jest cena tych Solarisów. Gdyby producent zszedł trochę z ceny przez zastosowanie jakiś innych np. podzespołów, to więcej firm by się może na niego skusiło.
Tyle tylko, że jak na razie żaden przewoźnik w Polsce nie kupuje Citaro w wersji LE. Natomiast Solaris, już od wielu lat, bardzo ostro walczy z Evobusem w różnych przetargach... ale przy zakupie autobusów w wersji LF, zaniżając cenęŁK-MZK pisze:Będzie niezła konkurencja dla Citaro i myślę, że w Polsce będzie miał dość duże szanse
Po za tym Pamiętajcie, że SB&C już od dawna oferuje Solarisa Urbino 12 LE... i też nie znalazł on nabywców w Polsce
Zwłaszcza, ze Dzierzoniow chce swoje sprzedac, bo ekspoatacja CNG w naszych warunkach jest srednio opłacalna. Wprawdzie Solniczki palą ok. 26 metrow gazu, ale co chwile nie działa stacja gazu i jej naprawy zawsze ciagna sie, wiec trzeba jezdzic tankowac do Wałbrzycha. Wozy sa wziete w leasing i przez to nie moga zarabiac na siebie.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt: