Solaris Urbino 18 MetroStyle
A co - mają go trzymać w tajnej bazie na Syberiinevander13 pisze:tak. tylko dlaczego ukrywają go w Polsce???
Wcale nie, bo dwunasta.nevander13 pisze:jest to IV generacja
Na dzień dzisiejszy to jest autobus stworzony do konkretnych celów, do tras BRTnevander13 pisze:a na dzień dzisiejszy badają rynki itd.
Może wyjaśnij jakoś szerzej o co Ci się rozchodzi, bo trudno się połapać. Solaris nie ma pieniędzy Ma. Nie zrobił autobusu na kilkadziesiąt sztuk No właśnie zrobił - BHNS.nevander13 pisze:wymyślenie pojazdu oraz prowadzenie próby itd to kosztuje a solarisa nie stać na wprowadzeniu modelu na 5-20 pojazdów bo zysków nie ma,
Auper pisze:No i Solaris rozpoczął testowe tournée po świecie, na pierwszy ogień Veolia Grudziądz...
¬ródło:Dwa autobusy przegubowe Veolii będą jeździć po ulicach Grudziądza
Utworzono: 15-03-2012, godz. 15.03, Ostatnia aktualizacja: 15-03-2012, godz. 16.22
Marian Bereza, kierowca Veolii, będzie testował autobus
Dwa autobusy przegubowe Veolii o napędzie hybrydowym będą testowane na ulicach Grudziądza.
Jeden z nich został sprowadzony aż z Francji. Wyglądem przypomina pojazd z filmów science-fiction.
- Jest bardzo nowoczesny. Wszystko praktycznie zautomatyzowane. Wrażenie robi oświetlenie wnętrza i diody w podłogach - mówi Marian Bereza, który będzie testował autobus. - Jechałem nim już przez miasto i ludzie przyglądali mu się z zaciekawieniem.
Pojazd ma napęd hybrydowy - spalinowo-elektryczny. Po Grudziądzu będzie jeździł przez trzy tygodnie od soboty, na linii nr 12. Raczej nie ma szans, aby został u nas dłużej.
- Jest bardzo drogi. Poza tym, chyba nie ma potrzeby aby tak wielkie autobusy woziły pasażerów w Grudziądzu - dodaje pan Marian.
http://www.mmgrudziadz.pl/artykul/dwa-a ... grudziadza
Ja już widzę że zaliczy faila, popatrzcie na przód http://www.galeriamkmgrudziadz.za.pl/ga ... p?pos=-554 wydaję mi się że jak wjedzie w większą dziurę to się nieźle przód porysuje.
trzytygodniowych testach tego "paryskiego" Solarisa w Grudziądzu:
http://www.phototrans.eu/14,542203,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542723,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542725,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542819,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542203,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542723,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542725,0.html
http://www.phototrans.eu/14,542819,0.html
A ja się nie zgodzę, na półtoraku usiądzie tyle samo osób co na pojedycznym siedzeniu, więc marnuje się miejsce. Jeśli pozwala na to szerokość nadkoli, to lepiej zrobić układ 2+1 i wtedy 33,(3)% pasażerów więcej zajmie tyle samo miejsca. Chociaż z tego co widziałem to bardziej pasowałyby tam podwójne siedzenia.mrozard pisze:Szkoda, że same półtoraki? Bardzo dobrze! Szerokie przejścia i dużo miejsca dla pasażerów stojących. Toż to wóz do BRT.
Deska też zdecydowanie nie wyszła, w kawałku plastiku a'la Wspólnota Niepodległych Państw mamy 3 wyświetlacze LCD (ojej, ale nowocześnie!), a za kierowcą z lewej strony? Tak, tak, wszystkie przyciski, które nie zmieściły się na desce