Solaris Urbino Hybrid 24 CNG
IMO nie może sięto stać standardem z bardzo prostego powodu: większość odbiorców życzy sobie autobus o długości nie większej niż równe 18m, a jednocześnie o pojemności nie mniejszej niż ileśtam. Pochyły przód zabiera cenną przestrzeń w środku, dlatego poza pojedyńczymi miastami nie mamy, jak sądzę co liczyć (obawiać się) inwazji strawajonych solarisów.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Ponieważ Polski rynek dla Solarisa jest drugą kategorią, zdecydowanie woli się pochwalić na Zachodzie nowinkami typu BHNS, niż w Polsce. To samo jest z jakością produktu na Zachód idą o wiele lepsze jakościowo niż to co mamy w Polsce, np. kieleckie, czy te które kupiło MPK czy ZTM miały kilka usterek na dzień dobry i mechanicy na zajezdni mieli trochę do roboty.nevander13 pisze:podobno nowa buda jest to protypowa do IV generacji. chcą sprawdzić rynek jak zaakceptują uzytkownicy nowość, DZIWIE SIę DLACZEGO NA WYSTAWIE W KIELCACH ANI MRU MRU
Tylko co preferujesz jako główne kryterium? Z resztą było kilka przetargów, gdzie cena nie grała roli, bo i tak przekraczała maksymalną stawkę i do tego wygrywała droższa oferta.irisbus pisze:póki głównym kryterium zakupu będzie najniższa cena.
Dla mnie porażką jest, gdzie przewoźnicy i producenci nawzajem prześcigają się w robieniu z siebie idiotów: Producent produkuje coś, co nie spełnia wymogów przetargu (zasłaniając się kosztami), a przewoźnik to przyjmuje (zasłaniając się utratą renomy i prestiżu), bo kupili bubla i trzeba to ukryć bo to nie medialne... Dopóki będzie tak u nas wyglądać sytuacja, dotąd nie będzie normalnych przetargów (bo póki co, to jedynym przewoźnikiem który zrobił w tym kierunku krok, to PKM Gliwice, po którym w życiu bym się tego nie spodziewał).