[Tarnowskie Góry] MZKP

Organizatorzy transportu miejskiego, przewoźnicy komunikacji miejskiej, wykazy taboru.
roj_mankiet

Post autor: roj_mankiet »

super dzięki, mam nadzieje, że zawirowania z PKM Bytom nie miały na to wpływu i jest to aktualne

james206

Post autor: james206 »

Aktualne, przecież bytomski PKM nie jeździł dla MZKP :)

roj_mankiet

Post autor: roj_mankiet »

ale komuś mogło zabraknąc taboru dla MZKP po przejęciu linii PKM Bytom...

james206

Post autor: james206 »

To już prędzej, chociaż tylko 3 przewoźników z MZKP wzięło w tym udział. PKM Świerklaniec, ale oni to nawet nie mieli z tym problemów(ostatnia dostawa Ik280 z Poznania), Ampex(nie wziął żadnej linii, ale pożyczył część wozów Nowakowi), zaś co do samego Nowaka-> tu już można spekulować. Oficjalnie linii żadnej nie zaniedbał, ale najlepsze wozy posłał do KZK, a w MZKP zostawił co tu dużo mówić trupy... :wall: :cry:

Egon

Post autor: Egon »

Napiszę to w tym temacie - nie chcę zakładać nowego, bo po zablokowaniu neostrady łączę się przez bramkę proxy i zamiast listy tematów widzę kaszanę. Skoro temat traktuje o MZKP, chyba mogę tu zamieścić swoje propozycje zmian tras linii tego organizatora.

W wątku o Solarisach jest propozycja wydłużenia linii 148 do Chorzowa:
rzelfix pisze:Ja bym proponował wydłużenie linii 148 do rynku w Chorzowie, daleko nie jest, a frekwencja by chociaż wzrosła i można by trochę odciążyć 6/41 na odcinku Rozbark Siemianowicka - Chorzów Rynek. Poza tym wiadomo jakie jest zapotrzebowanie mieszkańców Piekar Śl. na transport do Chorzowa.
Ja widziałbym to całkiem inaczej, a mianowicie tak:

- "odwrócenie" kursowania 148, tzn. ustanowienie trasy: BYTOM PKP - Rozbark, Brzeziny Śl., Dąbrówka Wielka, Maciejkowice - CHORZÓW (np.) PLAC HUTNIKÓW.

- zmiana trasy 860, polegająca na puszczeniu jej tak, jak dawne 78, tzn. KATOWICE - Dąb, Chorzów, Łagiewniki, Szarlej, Piekary Śl. - OS. WIECZORKA, czyli tak jak teraz jeździ minibus M861. Wreszczie zaczęłoby to przypominać linię przyspieszoną, a utrzymując obecną częstotliwość możnaby odzyskać jeden autobus, który mógłby zasilić "piątkę".

- być może jestem w błędzie, ale wydaje mi się, że kursy 860 do późnego wieczora nie są potrzebne. Zamiast nich proponowałbym wydłużyć godziny kursowania linii 168.

Nie chcę się rozpisywać, więc o pozostałych moich wizjach napiszę innym razem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Organizatorzy i przewoźnicy”